• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Si eu sunt adeptul hard topului din motivele spuse de Zarnesteanu. In opinia mea, daca tragi linie ai mai multe avantaje la hard top. In plus si siguranta e mai buna. Cat despre performante si centru de greutate, daca faci raliuri pe sosea sau pe serpentinele de pe Transfagarasani da, asa e. Dar un simplu sofer nu prea isi va da seama de asta.
    Volkswagen renunţă la Eos, dar va dezvolta un cabriolet de dimensiunea lui Passat
  • Inteleg ce spui, dar incearca totusi un test mai serios cu una din masinutele astea si probabil ca iti vei mai schimba parerea. Eu sincer am ramas placut impresionat de detaliile de care s-a tinut cont in timpul proiectarii. De exemplu cea mai mare suprafata vitrata care, cel putin in opinia mea este esentiala in oras cand unghiurile moarte sunt o mare problema. Iti spun din experienta ca mie mi se mai intampla sa ma mai aplec ca sa pot sa vad mai bine in intersectii pentru ca montantii A sunt foarte grosi. Si nu uita ca totusi masinuta testata nu are cutie manuala si in general o cutie automata are un consum mai mare. Eu am condus Up! cu motorul de 75 CP, dotare de mijloc, cutie manuala iar pretul era undeva in jur de 9500. Sentimentul a fost unul destul de placut pentru o astfel de masina. Nu stiu, poate ca mi-a placut si pentru ca masina mea este una mica si m-am obisnuit cu spatiul interior sau cu cel al portbagajului care recunosc ca e mai mare ca la a mea. Dar pentru nevoile mele eu zic ca o masina de clasa mini este suficienta. Evident ca asta tine foarte mult si de modul cum va fi folosita masina. Pentru ca, daca este vorba de o familie cu 2 copii si care de multe ori merg mult cu masina in afara orasului, clar un Citigo nu e alegerea cea mai buna. Dar pentru cei care merg mult in oras cu inca unul sau doi in masina, cred ca ar putea fi o posibila varianta. Oricum VAG a mers pe ideea promovata de PSA-Toyota, de la forma caroseriei, pana la tipul de motoare. Doar ca a fost imbunatatita.
    Mai leneş
  • Recunsoc ca, in opinia mea, masinutele astea 3 sunt in acest moment referinta segmentului mini. Insa nu configurate asa, mai ales la pretul de 11000 de euro. Dane, hai sa-ti dau un raspuns simplu pentru care eu as alege o masina din clasa mini in detrimentul unui Sandero: masinutele astea mini gen 107 sau Citigo au fost gandite din start sa fie unele dintre cele mai bune din clasa lor, sa fie referintele segmentului. Si de aici rezulta o tinuta de drum mai buna, un confort mai bun... si apropo de putere: puterea mai mare a lui Sandero nu prea se simte datorita greutatii mai mari si a etajarii nu tocmai fericite a cutiei => si un consum mai mare. Oricum Sandero a fost gandita ca o masina medie... si mai multa (la propriu). Un alt argument care sincer ma face sa privesc cu jumatate de ochi marca Dacia, este caroseria negalvarizata. Si inca ceva: Citigo are portbagajul de vreo 250 de litri. Pentu o familie tanara care foloseste masina preponderent in oras eu zic ca e suficient. Si daca e sa ne referim si la drumurile din afara orasului, sa amintim si de pozitia la volan?
    Mai leneş
  • In primul rand masina mi se pare ca arata chiar bine. Are un design tipic japonez, un design unic. Arata diferit fata de Kuga sau Tiguan si tocmai asta e si ideea. E un lucru bun, are un design aparte care il diferentiaza de alte modele si va fi un fel de identitate pentru model. Si probabil ca asta isi doresc si unii clienti: o masina diferita, care si-a dovedit fiabilitatea pana acum. Apropo, am avut pe mana o Rav 4 de prin 2002-2003... nu mai stiu exact: 175000 de km, am condus-o cam 500 de km iarna... mi-a placut. Si referitor la Fiat, la un moment dat ma intrebam cand va aparea si un ultras de partea italienilor. Ca de partea lui Toyota avem, de partea lui Renault avem, de partea lui BMW avem, de partea lui Volvo si SAAB avem. Hai ca e bine, acum ne putem da in cap indiferent de subiect. :)) Glumesc, evident, si sper sa fie inteles mesajul meu ca o gluma. Eu zic sa lasam frustrarile personale de-o parte, pentru ca suntem aici sa ne "simtem bine", nu sa ne jignim sau sa ne certam. Una e sa avem pareri contradictorii si alta e sa jignesti. Ah, si nu pot sa nu recunosc ca, cel putin pentru mine este o placere sa citesc comentariile lui @mntsn. Omul asta parca imi citeste gandurile. :p
    Noul Toyota RAV4 - primele fotografii teaser
  • =)) Doamne, greu la deal cu boii mici. Asta ai inteles tu din ce a spus Pana, ca Golf 1 avea injectie multipunct? Scuza-ma, dar chiar m-am amuzat copis. Eu am inteles din ce spune el ca tehnologia din Logan, Renault o avea pe masini inca de acum 20 de ani. Evident ca ea a devenit mai accesibila pe masura ce timpul a trecut iar acea tehnologie s-a dezvoltat. De-asta se poate pune o tehnologie gen servodirectie care acum 30 era o dotare de top la masini precum Mercedes SEL, si pe Logan. Practic o servodirectie este o dotare de baza pentru peste 90% din masinile zilelor noastre. Si apropo, gresesti. Si Renault a avut modele care s-au vandut foarte multi ani pe piete emergente si nu e neaparat o rusine. India sau Africa de Sud nu se compara cu Germania. Ah, iar acea servodirectie poate ca era electrica, nu electronica.
    Renault pregăteşte un rival de 3000 de euro pentru Tata Nano
Pagina
12345...238239240...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău