• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu nu am inteles niciodata de ce sa mergem cu viteza, mai ales cand nu e cazul si nu avem unde? Personal fac tot posibilul sa plec la drum mai devreme cu o jumatate de ora macar, odihnit, si sa merg cu 90-100 decat sa gonesc "pe soseaua mea" cu 120-130 km/h. te grabesti sa ajungi mai repede? Mergi cu avionul. Si apropo de politisti. spunea cineva ca isi fac treaba. as vrea sa-i ofer un exemplu cum ca se inseala, chiar in ceea ce priveste E70 dintre Lugoj si Timisoara. ca tot cunoaste zona. Acum 2 luni am fost cu masina la Timisoara. Aveam 100 km/h si toti ma depaseau de parca zburau. Tie ti se pare normal ca politia sa se faca "ca ploua"? Am intalnit radare si nicio masina oprita. Parerea mea este ca principalele cauza ale accidentelor sunt drumurile proaste, neatentia, oboseala si adrenalina unor flacai. Ah, si inca ceva: orice ar fi eu zic ca niciodata sa nu te urci nervos sau frustrat la volan. asta poate duce la condus agresiv. Sau daca te calca pe bec unul din cei mentionati mai sus, eu zic ca tot ce tre' sa faci e sa te calmezi. daca nu se poate usor, tragi 5 min pe dreapa... o cafea, o tigara... Ah, si vorbesc la telefon doar cu hands free. Concluzia? Niciodata nu era sa omor pe nimeni sau sa fac accident. altii insa, erau sa ma omoare din cauzele de mai sus.
    15 lucruri pe care nu le ştiai despre accidentele auto
  • Ztele stie totusi ce spune ( a se intelege si performantele masinilor lor, fie ele si concepte)
    Viitorul Audi Q7 va fi mai uşor cu 350 de kilograme
  • @ztele, inca o chestie: incearca sa compari performantele unui motor de 102 CP de la BMW si unul de o putere asemanatoare de la VW sau Ford sa zicem. Vei vedea ca performantele sunt mai bune, consumul mai mic si posibil si cuplul sa fie mai bun. Unde mai pui ca marcile astea premium chiar se chinuie sa faca in asa fel incat sa te simti mai bine si in versiunile mai ieftine si mai slab dotate. Asa cum spunea si @mntsn, probabil ca acest lucru se simte cel mai bine la BMW, fiind printre foarte putinii care ofera motor fata si tractiune spate, un centru de greutate cat mai jos si o repartizare a maselor (aproape) perfecta. Mai adauga si o cutie de viteze foarte precisa si toate astea nu pot insemna decat ceva minunat. Si oricum o dai, totusi intr-o masina premium te simti mai bine inca de la prima cheie. Parca motorul toarce mai frumos, mirosul e altul, ambianta e mai primitoare... si evident ca astea au pretul lor. Cat despre camioane premium... nu cred ca exista asa ceva. Daca Scania, MAN sau Volvo ar face camioane premium ar da faliment.
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
  • Eu nu inteleg ceva: de unde are Fiat atatia bani sa intre ei asa tare pe piata din State? Eu inteleg ca sunt actionari la Crysler, dar ca sa aduci o marca in State e nevoie de multe sute de milioae de dolari investiti in imaginea marcii, reteaua de dealeri si de service-uri, logistica, transport etc., in conditiile in care practic ai doar un singur model care se vinde bine. Eu nu prea inteleg politica celor de la Fiat...
    Fiat nu va produce modelul Punto în lunile decembrie şi ianuarie
  • Giga_motors, rolul lui Phaeton pe piata este cam acelasi pe care il are si Passat CC in comparatie cu Mercedes CLS. Un Phaeton configurat asemanator cu un Clasa S, este cu cel putin 20 000 de euro mai scump. Si nu intamplator. Rolul lui Phaeton este acela de a oferi o masina de lux, din clasa lui S, la un pret mai mic. Pentru ca Phaeton nu s-a ridicat niciodata la nivelul lui S. Si asta se vede. Problema este insa alta: atunci cand iti permiti sa dai 50-60000 de euro cel putin pe o masina, nu te uiti la niciun VW. Te uiti la o masina premium. Multi refuza un Phaeton de 60000 de euro in detrimentul unui A6, Seria 5 sau Clasa E, chit ca au motoare ceva mai slabe, dotari nu la fel de multe sau nu e din aceiasi clasa. Dar vorbim de masini atat de diferite... Iar lasarea in productie a lui Phaeton este si o chestie de orgoliu. Totusi politica a fost regandita iar masina din cate am inteles este adresata cu precadere pietei din State. Si mai mult ca sigur ca nici VW nu se asteapta la vanzari spectaculoase.
    Volkswagen: "Tehnologia de la bordul lui Golf 7 va atrage clienţi noi"
Pagina
12345...239240241...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău