• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ah, iar acei oameni de care spuneam au fost oameni cinstiti care au spus ca vor o masina buna care sa ii tina cel putin 10 ani fara probleme. Dovada ca "nu stiau de-astea", unul e inginer si celalat este profesor universitar. Tu ai incredere ca dupa 10 ani si peste 200-250 000 de km o masina nemteasca ar merge la fel de bine ca o japoneza? Din cazurile pe care le-am vazut eu ma cam indoiesc. Si sa nu-mi zici ca Loganul merge, ca daca te vei uita peste 10 ani pe sub un Logan te vei infiora, are legatura cu pretul low cost.
    Al doilea recall masiv pentru Toyota în ultima lună: 2.77 de milioane de maşini în toată lumea
  • Nu, masina iesise din garantie. Asa ca am cumparat eu acea sonda. Nu a fost un capat de tara, adica nu pot sa spun ca a fost nici ieftina si nici extraordinar de scumpa. Dar gustul amar de care am avut parte cand am auzit ca s-a stricat a compensat cu alte lucruri mai tarziu. Dane, pai la cum pui problema iti recomand sa-ti vinzi BMW-ul si sa iti cumperi Logan ca si ala e fiabil si mai ieftin de intretinut. Mereu alternative pentru orice masina din lumea asta vor fi, fie ca e vorba de o masina de 6000 de euro, fie ca e de 300000 de euro. Nu asta e ideea acestui topic. Oricum o dai, per total masinile japoneze sunt mai fiabile decat oricare altele fie ca e vorba de ce spun proprietarii, fie de ce spun statisticile de fiabilitate. E drept ca intr-un Yaris sauAvensis nu te simti la fel de bine precum intr-un Passat sau un Mondeo respectiv ca intr-un Polo sau Fiesta. Insa repet, asta e alta discutie.
    Al doilea recall masiv pentru Toyota în ultima lună: 2.77 de milioane de maşini în toată lumea
  • @@LauCalin: Uite, eu am o masina care nu e japoneza si vreau sa te intreb un lucru: ti se pare normal si cinstit fata de mine, in calitate de client, sa-mi pice o sonda Lambda la 35000 de km cand tu, mare constructor te bati cu pumnul in piept si o garantezi peste 150 000 de km?? E drept ca in afara de sonda Lambda nu am avut niciun fel de problema cu masina mea. Dar crede-ma, este enervant. Si in alta ordine de idei la 2 oameni le-am recomandat masini japoneze in detrimentul masinilor nemtesti: la unul Corolla Sedan fabricatie 2006 si la celalalt Mazda 3 Sedan 2007. Probleme? 0 (zero!), doar cateva becuri arse. Masinile au depasit 100 000 de km. Concluziile le trage fiecare cum vrea. Parerea mea este ca masinile astea sunt fiabile oricum o dai. In primul rand fiabile. Restul... mai "discutam discutii" :))
    Al doilea recall masiv pentru Toyota în ultima lună: 2.77 de milioane de maşini în toată lumea
  • E simplu, daca vrei motoare mai puternice inseamna ca iti permiti sa dai si mai mult pe masina. Iar in cazul asta alegi Renault. Diferentele de pret sunt astfel mai mici iar calitatea totusi este alta. Parerea mea este ca 90CP sunt suficienti pentru cineva care nu are sportivitatea in sange. Si inca ceva: 1.2 TSI de care zici tu nu e chiar asa stralucit. E o diferenta cam mare intre el si 1.4 TSI de exemplu. Si inca ceva: eu nu cred ca Renault isi doreste cu dacia cam ce a facut VW cu Skoda. Pentru ca preturile gamei Dacia sunt cu cateva mii de euro mai mici ca la Skoda. E drept ca asta se vede, insa pretul este unul la care se gandesc cel mai mult cei de la Renault. Dacia este o marca low cost, fie ca e vorba de Sandero "chel" sau de Duster full. Skoda e low cost si nu prea.
    Mai picant
  • Eu cred ca tu uiti cat costa un Logan. Tu il compari cu niste masini care costa cu cel putin 4-5000 de euro mai mult. @Eremia, un singur lucru i-as mai cere: caroserie galvarizata. Dar asta ar creste pretul cu vreo 500 de euro. Ma asteptam ca in afara de design si cateva dotari sa nu se schimbe mare lucru. Dar chiar si asa, pentru cat costa s-a facut un pas in fata in limitele impuse de pret. Deci inainte sa criticati un Logan care e drept ca nu e foarte confortabil, pozitia la volan nu e cea mai buna, antifonarea e mai slaba si nici nu are 5 stele la EuroNCAP, ganditi-va cat costa.
    Dacia Logan, în România de la 6.690 euro
Pagina
12345...241242243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău