• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Calingura, nu am timp prea mult sa-ti respund detaliat la toate punctele. Pot spune ca nu sunt de acord cu tine in privinta lui Up!. In acest moment tripletii VAG sunt referinta clasei mini, printr-un pret bun in segmentul asta (compari cu Splash in conditiile in care Chevrolet are printre cele mai mici preturi de pe piata - compara cu 107 de exemplu sau Aygo si vezi ce iti da). Unde mai pui ca ai cel mai mare spatiu din clasa, la nivelul unui Peugeot 206, un motor aspirat de 1.0 de pana la 75 CP si un sistem multimedia destul de inteligent pentru 300 de euro, o insonorizare buna, finisari ok etc.. Apropo, te-ai urcat sau ai facut un test cu masinuta asta? Eu cred ca nu, pentru ca altfel ai fi vazut ca pretul este poate cel mai corect din toata gama VW. Stiu, suna ridicol cum o rasnita de masina sa fie laudata. Dar si masinile astea se fac cu atentie, nu doar alea mari. ;)
    Volkswagen Golf 7 costă 15.442 de euro în România
  • Cred ca in cazul asta masina ideala pentru tine ar fi orice din gama Dacia. Nu incerc sa fac caterinca, nici vorba. Dar practic are un pret mic pentru o masina noua, are dotari bune pentru nivelul ei de pret si s-a dovedit a fi foarte fiabila. Adica exact cum ai spus tu. La cum arata lucrurile, adica numarul de masini vandute de la inceputul anului pana in august (conform APIA 6500 de VW, 5300 Skoda, 4500 Renault si 12200 Dacia), lucrurile nu sunt chiar cum zici tu. Adica vanzari sunt. O masina este tinuta de primul proprietar cam 5 ani. Deci in cel mult 10 ani masina respectiva se va vinde (se va trece de la Golf 4 la Golf 7 daca vrei, de la Megane 2 la Megane 3 etc.) din mai multe motive. In general toata lumea isi doreste ceva modern, ceva placut. Nu este vorba neaparat de faptul ca vechea masina l-a dezamagit, doar ca lumea cu timpul se schimba in general. Este ca si cum ai avea un Nokia 6310i cand foarte multi au Iphone sau Galaxy de care sunt si ei foarte multumiti. Uite, eu sunt foarte multumit de masina mea, e fiabila, nu mi-a facut niciodata probleme. Dar sincer daca as avea bani mi-as cumpara noul Beetle sau Volvo S40. Doar ca nu mi le permit pe niciuna. Sper sa reusesc la anul sau cel tarziu peste 2 ani, cand va avea 7 ani.
    Volkswagen Golf 7 costă 15.442 de euro în România
  • @io, Clio nu este o masina life style. Este un concurent capabil pentru Fiesta, Polo sau 208, care la randul lor nu sunt nici ele lifestyle. Ce spui tu, in clasa mica ar fi ceva din gama DS de la Citroen sau Beetle la VW. Masina lifestyle la Renault e Wind. Si referitor la Aveo, este o masina de clasa mica si nu a fost gandita sa fie un exemplu. Dovada este si pretul mai mic decat celebri clasei mici. Asta nu inseamna ca nu poate fi o masina buna, doar ca a fost conceputa si cu gandul la economic. Iar asta se vede in calitatea materialelor, confort, antifonare etc., nu neaparat in dotari.
    Renault Symbol se înnoieşte: schimbări estetice adânci şi liste bogate de dotări
  • Cam greu sa cumperi o masina noua, cand evident ca iti permiti una, si apoi sa o pastrezi cel putin 10 ani ca sa-ti dai seama ca e foarte fiabila. Tu nu vrei sa intelegi ca este un interval, gen 150-200 000 de km in care masinile merg (aproape) toate fara probleme majore. Ori asta la o utilizare absolut normala inseamna undeva in jur de 10 ani. Si revenim la ce spuneam mai sus. Fiabilitatea unei Toyota nu se va vedea peste 5 ani, ci peste 15. Asadar si prin urmare, ca sa ma mandres ca am o masina mai fiabila ca a vecinului trebuie sa astept... vreo 15 ani. Timp in care masina lui e mai cum ai spus tu, va arata mai bine, mai modern si nu va fi depasita nici macar moral ca a mea. De-asta am tot zis ca de sunt multe cazuri in care fiabilitatea nu conteaza chiar atat de mult. Si acum e randul tau sa ma injuri. :)) Glumesc. Stai linistit ca desi avem discutii in contradictoriu nu te-am injurat. :)
    Volkswagen Golf 7 costă 15.442 de euro în România
  • Of, of! In primul rand Auris de care zici tu este in urma cu o generatie. Este dapasita in multe privinte de concurenta, dar tu sa nu ma crezi, bine? In al doilea rand pretul de 13000 de care zici tu nu este pret de lista. Este pretul stabilit de producator in urma unor oferte de pret gandite de el. Asa cum, revin in cazul lui Megane, pretul pentru cel mai ieftin Megane e de aprox 14000 de euro la care se adauga un discount de pana la 2000 de euro. Deci ajungem la pretul unui Auris. Uite aici preturile de lista ale lui Auris: http://www.automarket.ro/configurator/toyota/toyota-auris-2010/133-dual-vvt-i-terra/796612420120701/ Intelegi diferenta? :)
    Volkswagen Golf 7 costă 15.442 de euro în România
Pagina
12345...242243244...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău