• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu totusi nu inteleg de ce sunt asa frustrati cei de la Fod sau VW. Inseamna ca Ford a uitat cum statul americam a dat acum 3 ani lui Ford foaaaarte multe miliarde de dolari si ca sa fie "tacamul complet", directorii veneau la intalnirile cu Obama in avioane private. Si VW sa taca din gura, ca asa cum a dat Merkel cu pumnul in masa si a spus clar ca GM nu vinde Opel, asa s-ar fi intamplat si daca era VW in cacao. Statul german nu statea cu mainile in san cum a facut statul suedez cu SAAB. Dar problema e cu totul alta: anul trecut Merkel si Sarkozy (scuze daca nu am scris corect) au dat Greciei sute de miliarde de euro din fondurile UE, bani care oricum nu vor fi recuperati niciodata. Sorry, acei bani nu trebuiau sa ajunga in Grecia, cel putin nu asa usor si nu atat de multi. Ei bine partea aceia de bani veniti din Franta erau defapt "bula de oxigen" de care PSA are nevoie acum.
    Ford, Renault şi Volkswagen atacă ajutorul acordat de statul francez companiei PSA Peugeot-Citroen
  • Domnilor, haide-ti totusi sa ne calmam, ca suntem aici sa ne "simtem" bine, nu sa ne enervam, ok? :) Si oricum asta cu comentariile asemanatoare... chiar nu e cazul. Doar nu e o stire despre Renault (cunoscatorii stiu de ce).... :)) Scuze de off topic.
    Monitorul oficial
  • @mntsn, da, coresct, insa eu ma refeream la acele exceptii. Eu sunt curios daca totusi cineva care injura de dimineata pana seara grupul asta VAG, cu masini de 2 lei pe care le cumpara doar fraierii "ca sunt nemtesti" se gandeste cum de VAG si BMW sunt in acest moment cele mai sanatoase companii auto europene. Oare chiar asa de multi prosti sunt pe pamantul asta care cumpara BMW si VW? :)) @Mafia, iti inteleg frustrarile. Dar parerea mea, daca imi dai voie, este sa incerci sa raspunzi civilizat. Nu de alta, dar suntem cativa oameni care procedam asa, fara sa jignim si ar fi pacat sa fii unul dintre ei. Parerea mea.
    Probleme în industria auto europeană: Volvo, Daimler, Fiat şi Renault anunţă măsuri
  • Mesajul era pentru Mafia (chiar nu se poate face cumva un buton de editare?)
    Monitorul oficial
  • Pentru ca asa cum am zis e vorba tot de imagine. Toyota are imagine mult mai buna in America de Nord, Asia sau Australia, adica pe niste continente unde japonezii au un cuvant greu de spus. Si acum gandeste-te logic, continentele astea 3 fac mai mult de jumatate din lumea civilizata? De-asta Golf e cea mai bine vanduta masina doar in Europa. Nu ma leg de ce ai spus cu fiabilitatea... am mai avut discutia asta si vad ca nu vrei sa intelegi. Oricum nu iti cer sa fii de acord cu mine, e fix parerea ta. Totusi, un sentiment de siguranta iti da o masina care la 160 km/h se simte ca la 120 km/h, la o curba mai stransa nu ai sentimentul ca masina subvireaza (puternic) sau supravireaza, la denivelari nu iti tremura volanul in mana si este mai silentioasa. Sorry, ti-am mai zis, e vorba de un Golf si nu de o Corolla. Am condus ambele masini si crede-ma ca stiu ce spun. Aici vorbim de modul cum te simti in masina, nu de fiabilitatea din clasamente. Asta inseamna sa iti placa un lucru si sa-l cumperi. Altfel am avea pe piata 10 marci, nu 50. Si apropo de design, la cele spuse de mntsn va rog sa luam un exemplu... Ford in clasa compacta sa zicem. Ok, prin '96 era un Escort cu o grila a radiatorului gen "bot de rechin". Era considerat misto. Apoi a venit Focus 1 care a fost clar un mare pas in fata pentru Ford. Focus arata foarte misto, Escort avea un design depasit. A urmat Focus 2 care se considera ca arata ceva mai bine ca Focus 1. Acum e Focus 3 si povestea se repeta. Va intreb eu, uitandu-va la actualul Focus, cum vi se para ca arata un Escort de acum17-18 ani? Si asta se intampla cu mai toate masinile compacte, in afara de Golf. Intelegeti ideea? In cazul lui Golf NU este vorba de revolutie in aspect, ci de evolutie (pentru ca asta SE VREA), evolutie care va atrage privirile si peste 20 daca masina este pastrata intr-o stare cat mai aproape de oroginal. Ori scuzati-ma, dar dupa experientele din trecut nu cred ca va reusi acelasi lucru un Focus. Sau nu la acelasi nivel. Nu vreau sa las impresia ca am ceva cu Focus. A fost un simplu exemplu. In locul lui pot fi date ca exemplu multe masini.
    Monitorul oficial
Pagina
12345...244245246...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău