• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Daca ai fi analizat cu atentie, ca tot vorbesti de pasionati auto, ai fi vazut ca nu e deloc cum zici tu. Golf mai mereu a predominat testele comparative, fie ca a fost vorba de tinuta de drum, de confort, de siguranta, de ergonomie etc. Sunt multi care inca mai ravnesc sa ajunga la nivelul lui Golf, macar cu imaginea. Pentru ca imaginea in general vinde foarte bine. Poate ca singurul capitol cu care Golf nu se poate lauda ar fi ca nu e pe primul loc si in privinta fiabilitatii. Dar asa cum am zis si in trecut nu toata lumea isi doreste doar fiabilitate. Parerea mea este ca Golf, indiferent de generatie, a reprezentat compromisul cel mai bun dintre toate capitolele, motiv pentru care nu clacheaza concret la niciun capitol... daca nu se prezinta foarte bine la ceva, se prezinta bine. Aici cred ca se ascunde adevaratul succes al fiecarei generatii Golf.
    Monitorul oficial
  • Atunci cand Volvo a fost cumparat de chinezi am zis ca veti vedea in viitorul nu foarte indepartat o alta marca Volvo cu o alta abordare. Sub protectia lui Ford masina asta, fie ea si prototip, nici macar nu ar fi existat. Va veni si versiunea de serie si chiar daca nu va fi mai rapida decat M3 sau RS4, sigur le va sufla "in ceafa". Apropo, sunetul lui RS4 e demential.
    Volvo S60 Polestar versus Audi RS4 și BMW M3
  • Chestia asta cu comutatoarele comune si pe genratiile mai vechi nu o practica doar VW. Doar ca la Golf este mai "la vedere", tinand cont ca este vorba de un design tipic care se transmite la fiecare generatie. Daca la Megane, Astra sau Focus arata altfel nu judeca doar dupa o carcasa. Nu se reinventeaza automobilul la aparitia unei noi generatii. Referitor la motoare, cred ca te referi la 2.0 TDI de 140 care ai dreptate, a fost un motor cam slab. cand a aparut sistemul de injectie era furnizat de Siemens. De prin 2009 e furnizat de Bosch si cica problemele s-ar fi rezolvat. Cat despre suspensii tine de gusturi. Eu am un VW, are suspensia mai rigida si nu ma deranjeaza. Din contra, imi place mai mult decat suspensia lui Peugeot 308 de exemplu care are suspensia mai moale. :)
    Monitorul oficial
  • @mntsn, in principiu iti dau dreptate. dar este cineva care se opune de la regula si anume VW. Au o gama de modele foarte bine pusa la punct iar vanzarile merg bine. Fie ca e vorba de Up! sau Tuareg, de motorizari de 1.0 sau TDI-uri de peste 250 CP (lucru pe care doar Toyota il ofera peLandCruiser V8), dintr-un showroom VW nu prea poti sa iesi fara sa iti atraga ceva atentia. Si sa nu uitam ca cel mai bine la motoarele mici supraalimentate, care se cer tot mai mult, sta VW. Defapt ei au si dat "tonul" acum vreo 5 ani. In schimb cel mai prost sta PSA: au preturi mari (chit ca dpdv calitativ stau bine), gama de modele nu prea e vazuta bine (caz concret, 508 sau 3008 - totusi 208 deja se vinde bine) si stau slab la motorizari. Motoarele cu care se remarcau in trecut acum sunt cam depasite, mai ales moral. Unde mai pui ca nu prea mai au colaborari cum aveau in trecut (ex Ford si posibil nici cu BMW sa mai fie).
    Probleme în industria auto europeană: Volvo, Daimler, Fiat şi Renault anunţă măsuri
  • Ce a spus Automrket despre design incerc sa spun de mult timp dar se pare ca ma lupt cu morile de vant. AM mi-a demonstrat ca totusi nu bat campii. In rest, o masina tipic Golf: in momentul aparitiei este referinta segmentului si sunt aproape sigur ca va ramane la fel de scump ca pana acum. Bine, poate VW se va tine de cuvant si mai scade putin preturile, insa tot va fi mai scump decat rivalii directi. Si apropo de rivali, mie mi se pare ca este in primul rand un atac direct la Focus.
    Monitorul oficial
Pagina
12345...245246247...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău