• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • O masina care costa mult, insa daca analizezi pretul oferit de concurenta cu un motor similar si dotari asemanatoare pretul nu mai e asa mare. Un lucru caracteristic Renault, lucru care nu e rau deloc. Masina asta a demonstrat ca Renault a invatat din greselile trecutului in privinta fiabilitatii, asta referitor la ce spunea Mafia. Cred ca cel mai mult masina asta renteaza sa o cumperi la mana a doua, cu 2-3 ani vechime si vreo 50-60 000 de km, care e aproape la jumatate de pret. Asta e, un romb argintiu nu are aceiasi valoare la un "W argintiu sau un oval albastru. Pacat.
    Pro familia
  • Lasand la o parte designul Golfului care isi are totusi rostul lui, sunt doua lucruri care mi se par interesante: Opel Corsa, desi este cu o generatie in urma concurentei se vinde foarte bine si Peugeot 208 care e pe lucul 5 dupa aprox 6 luni. Faptul ca Golf e cea mai vanduta masina din Europa... nu ma mai mira. Fie ca e vorba de calitate sau imagine de marca VW e undeva sus. Cine nu vrea sa inteleaga, bine. Atentie, nu am spus ca concurenta ar fi "pilaf".
    Volkswagen Golf continuă să fie cel mai vândut model din Europa
  • Pozitia celor de la PSA in privinta asta mi se pare una fireasca. Cand s-a lansat 206 Peugeot a intrat intr-o noua era, cea a vanzarilor foarte mari indiferent de segment. Au urmat apoi 307 care a fost considerata o masina de top in privinta confortului, sigurantei sau tinutei de drum. A fost o masina pe care Franta nu o mai avusese de multi ani. Dupa care a avenit randul lui 407, o masina care a socat pozitiv prin design, confort si placere la condus, dar a socat si negativ. Iar cu toate astea Peugeot vindea bine, cresterile fiind destul de mari de la an la an iar preturile erau la mai toate clasele peste Renault. Sa nu uitam ca Peugeot atunci nu ducea lipsa de colaboratori cu greutate, gen Ford, BMW, Mitsubishi sau Toyota. Dupa care a venit criza iar Peugeot a fost o tina vulnerabila tocmai datorita faptului ca francezii erau obisnuiti sa vanda la preturi foarte ridicate (uitati-va la preturile lui 308 de exemplu, mult mai mari decat la Megane). Situatia s-a imputit si Peugeot a trebuit sa faca ceva: a inchis o uzina, a concediat oameni, si-a regandit preturile si evident a venit cu ceva foarte ieftin si accesibil, 301. In Romania mi se pare ca porneste de la vreo 10000 de euro. Eu sincer m-am convins ce un lucru: fiecare constructor de volum este recomandat sa aiba si o marca mai ieftina si accesibila. VW au inteles primii asta si au cumparat in anii '90 Skoda. I-a urmat Renault. PSA trebuia de acum 10 ani sa fi renascut marca Talbot, asa cum spuneau acum 4-5 ani. Lucrurile ar fi stat altfel acum. Deci Peugeot ce face acum e sa recupereze teren si multi bani pe care i-au pierdut fiind prinsi descoperiti de criza. Ah, si sa nu uitam ca BMW inca se mai gandeste daca sa continue sau nu colaborarea cu PSA, Ford a incheiat colaborarea cu ei pentru diesel-uri demult si la motoare mici supraalimentate (care se cer foarte mult) PSA sta prost. Inca un capitol unde Renault sta mult mai bine (vezi aliantele cu Nissan si Mercedes).
    Europa: Renault şi Chevrolet, indignaţi de reducerile oferite de Fiat şi PSA
  • Fals! Daca s-ar fi pus problema asa nu ar fi fost prezenti la targ (sorry, salon nu ii pot spune) marci precum Mercedes, Land Rover, Honda sau Mitsubishi care in Romania au vanzari slabe pe langa VW, Renault sau Dacia, marii absenti in opinia mea. Chiar as fi vrut sa vad Logan 2 si Clio 4. Motivele pentru care nu au fost prezenti s-au datorat in special pozitionarii standurilor care li s-au dat de organizatori (mici, amplasate prost sau amandoua). Din cauza asta Peugeot nu a fost prezent acum 4 ani. Eu am fost vineri si singurul stand care chiar m-a impresionat si mi-a placut foarte mult a fost cel cu masinile clasice. Cel putin Jaguar E-Type, Amilcar CGSS cred, din 1923 (cei de la stand nu au stiut exact sa-mi spuna modelul) sau Ford-ul Escort RS 1600 mi-au placut enrom. Alte "chestii" intereante: Masina de buget de la Peugeot, 301, arata destul de bine pentru segmentul asta de pret (costa cam 10000 pret de pornire), portbagaj de vreo 400-450 de litri, daaar am sesizat ca usile cam trebuie trantite ca sa se inchida. Sau ma rog, tre' sa dai putin mai tare. Totusi mai tare ca la Logan. Am verificat asta si la Citroen C-Elysee si a fost exact la fel. M-am urcat si in 208 tocmai pentru a vedea cat de cool este cu ceasurile peste bord. Ei bine da, e o chestie misto si care atrage atentia, insa nu prea mi se pare practica pentru ca ceasurile de bord le vezi de la 3000 rpm respectiv 70 km/h. Cel putin in pozitia cu scaunul lasat mai pe spate si volanul ridicat cam la jumatate (asta e fost pozitia care mie mi-a fost cea mai comoda). In rest... aceleasi masini ieftine si aceleasi masini scumpe. Ah, inca ceva: noua Honda CRV chiar arata bine iar ultimul Range arata ce putin la fel de bine ca si generatiile anterioare si e cel putin la fel de luxos. Si scump.
    REPORTAJ: Am asistat la naşterea noului Dacia Sandero
  • Inca ceva: crezi tu ca daca poza ar fi fost din Varsovia, Marsilia sau Palermo ar fi doar japoneze, coreene si cateva americane cum sunt in poza de mai sus? :p
    Topul oraşelor europene cu un trafic de coşmar
Pagina
12345...246247248...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău