• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mai Mafia, sti ce imi place cel mai mult? Faptul ca avem pareri diferite, uneori total diferite si mi-e atat de greu sa ma supar pe tine. Si asta pentru ca totusi am admiratie pentru masinile japoneze. Chit ca cei din ingramadeala aia cand vor cobori din masini vor avea dureri de spate. :)) :p
    Topul oraşelor europene cu un trafic de coşmar
  • Dany, problema este ca Bucurestiul nu a fost conceput pentru atatea masini. Din cauza asta strazile laturalnice sunt inguste si pietonii merg pe strada pentru ca masinile sunt parcate pe trotuar. mntsn, imi cer scuze pentru exprimarea incorecta. Da, asta am vrut sa spun dar nu prea mi-a iesit. Antonny, si eu sunt de acord cu tine. Dar degeaba ai multe mijloace de transport in comun daca prea putini renunta la masina. Eu cred ca aici e marea problema. Pe de alta parte nu prea iti vine sa renunti la masina cand in autobuz mergi cu oameni certati cu apa si sapunul, manelisti care asculta muzica la tel mobil, vorbesc tare sau mananca seminte. Merg zilnic cu autobuzul si crede-ma ca stiu ce vorbesc. :)
    Topul oraşelor europene cu un trafic de coşmar
  • Nu stiu cum sa va spun dar in dimineata asta am facut o ora si 15 min din Bucurestii Noi pana la Iancului, adica pe o distanta de aprox 15 km. Ca sa nu mai spun ca am consumat o groaza de benzina. Cu siguranta ca daca aveam treaba doar la Iancului mergeam cu metroul. Parerea mea este ca unul din motivele pentru ca se creeaza ambuteiaje, pe langa faptul ca foarte multi merg cu masina cand chiar nu are rost, consta si in dezvoltarea retelei de transport in comun si lucrarilor care nu se termina niciodata toate (sincer nu stiu cum stau Varsovia sau Istambulul in sensul asta). Eu totusi trag speranta ca la noi, atunci cand se vor termina lucrarile la magistralele de la metrou se va mai putea merge cat de cat bine dimineata. :)
    Topul oraşelor europene cu un trafic de coşmar
  • @DST, Peugeot 205 a fost una dintre cele mai bune masini facute vreodata de Peugeot. Chiar si in prezent mai sunt unii care vorbesc cu nostalgie de 205, mai ales 205 GTI. Ce spui tu de R5 Turbo este vorba de o masina extrema, una care sa devoreze tururi de circuit, nu km de drum obisnuit. Dar chiar si asa, este o bijuterie care i-a lasat si inca ii mai lasa pe multi cu gura cascata. Ce vreau sa subliniez defapt este ca aceasta comparatie nu isi are locul tocmai la acest topic. Ideea este ca da, ai dreptate. Renault stie foarte bine ca cu ce se manaca o masina de clasa mica. Insa nu sunt singurii care stiu asta. Vrei sa spui ca daca in loc de Clio as alege Fiesta, Polo sau 208 as fi un fraier? Eu cred ca sunt masini de clasa mica toate 4 foarte bune, doar ca fiecare are avantaje si dezavantaje si pana la urma totul tine de gusturi. :) Si ca sa fiu totusi on topic, cred ca James May in curand va deschide sampania :))
    Dacia Sandero este cea mai ieftină maşină din Marea Britanie
  • Am acelasi sentiment de regert pe care l-am avut si atunci cand s-a anuntat oprirea productiei Alfei 159. Pacat, lumea mai pierde o frumusete si o masina chic. Mai Suedezule, si mie imi place Volvo inca de cand am fost "muscat" de virusul numit masini, acum aproape 15. Gandeste-te doar ca in acest timp m-am tot documentat, informat, analizat, condus destule masini dar parca niciuna nu m-a atras asa cum a facut-o si o face un Volvo. Dar de aici pana la a spune ca toti copiaza unii de la altii... Pai bine fac! Ca daca ai avea o masina cu inovatiile aduse de un singur producator, ai avea masina la nivelul anilor '50. Volvo de care zici tu ca e sfant in siguranta, are laboratoare proprii de testate si asta se vede in siguranta de top. Dar conform gandirii tale, eu propun sa nu se mai instaleze pe ele airbag-uri, ESP sau ABS, ca nu le-a inventat Volvo. Sau motoare turbo, cum a fost cazul lui 2.5 de pe fostul S60 R de exemplu. Si defapt niciun diesel (mai ales common rail), ca nu Volvo le-a pus prima data pe o masina si in afara de D, niciunul nu e facut de ei. Este vorba de o evolutie a motoarelor de provenienta PSA de acum 5-6 ani. Pe bune, te auzi ce spui? Si apropo, soarta lui C30 era incerta inca de acum 2-3 ani. Pentru ca nu iti poti permite luxul de a avea o masina lifestyle ca C30 in gama in conditiile in care esti descoperit pe segmente unde ai pretentia sa te bati de la egal la egal cu Mercedes, BMW si Audi. Iar cel mai usor e sa o faci pe clase inferioare. Ori nu te poti "bate" cu A3, Clasa A sau Seria 1 cu Volvo C30, pentru ca C30 nu a fost gandite chiar ca ele. A fost o abordare buna pentru ca piata avea nevoie si de o asemenea masina, insa vanzarile nu ii puteau asigura un urmas. Poftim dovada acum.
    Volvo anunţă despărţirea de C30: producţia se opreşte în decembrie
Pagina
12345...247248249...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău