• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Am uitat sa spun in comentariul anterior ca sunt de acord cu Semtex.
    Evoluţia franceză
  • Eu cred ca lucrurile sunt mai simple si o alianta cat mai stransa e binevenita pentru amandoi. Niciunul nu o duce bine cu banii, mai ales PSA, chit ca au imbunatatit constant calitatea masinilor lor. Iar pe principiul unde-s doi puterea creste se poate realiza ceva frumos. Dar haideti sa ne uitam in acest moment de ce duc lipsa fiecare: PSA de motoare supraalimentate (pe care Opel le are) si Opel de dieseluri performante (pe care PSA le are). Uite de unde pot incepe.
    Opel și Peugeot/Citroen - posibil joint-venture în viitorul apropiat
  • @Mafia, stai linistit, poti sa razi cat vrei... e treaba ta. Revenim la vechea poveste japoneze vs restul unde niciunul nu cedeaza. Vezi tu, in general cand iti permiti o masina ar trebui sa-ti permiti sa o si intretii. Si nu uita ca pana la urma orice in lumea asta inseamna un compromis, pentru ca nimic nu e perfect (mda, m-am obisnuit, singurii care nu fac compromisuri sunt japonezii si coreenii cand fac masini). Cumpara-ti tu masina din tabele si statistici de fiabilitate, ca eu oricum sunt multumit de masina mea nemteasca. Adica din neamul alora care mai nou sunt mai mereu injurati ca fac niste glume de masini, fie ca e vorba de VW sau de BMW. Si apropo, in privinta fiabilitatii, nu cred ca ai remarcat ca si francezii au crescut mult. Nu uita ca Renault are motoare care sunt si pe Mercedes (evident, cu adaptarile de rigoare) sau Peugeot motoare care sunt pe BMW, Jaguar, Volvo sau Ford. Sa mai spun ca e posibil sa fie si pe Opel? Wow, nemtii sunt fraieri ca nu au apelat la Toyota. Asta cu fiabilitatea japoneza din clasamente e ca mitul masinii nemtesti. Numai ca unui e pe hartie si pe internet si celalalt se transmite verbal... "din gura in gura" (mai razi o data ca si eu am ras:))... intelegi tu ce zic :) Daca ar fi sa-mi schimb Beetle-ul cu o masina, m-ar cam deranja sa o schimb cu una care are duzele de spalare a parbrizului pe capota sau stergatoare deasupra capotei motorului sau incuietoarea portbagajului la vedere, ca la Logan sau la 140 km/h sa am impresia ca in curand vor sari pistoanele din motor. Vorbesc de Corolla 2006, chestii pe care Renault nu le mai are de vreo 15 ani (asta ca sa fiu totusi on topic). E drept ca acea Corolla e a naibii de fiabila, dar parca sunt alte lucruri (multe) care te deranjeaza. Tu chiar nu vrei sa intelegi ca fiabilitatea unei masini nu inseamna totul.
    Evoluţia franceză
  • Automarket, incep prin a va critica: "Are parte de concurenţi serioşi ca Volkswagen Polo, Ford Fiesta sau Opel Corsa. " Scuzati-ma, dar eu nu cred ca in acest moment Corsa este un concurent serios. Este o masina care, fata de concurenta este in urma cu o generatie si asta se vede. Apoi, "Cuplul motor este însă destul de mic: 135 Nm la 2.500 rpm, dar Renault spune că 90% din cuplu este disponibil de 1.650 rpm." Dar "Maşina nu se simte ca fiind submotorizată, acest motor fiind echivalentul unui propulsor de 1.4 litri din vechea generaţie. " Daca spuneti ca se comporta ca un motor vechi de 1.4 nu cred ca se poate pune problema de lipsa de putere si cuplu. Nici vorba de asa ceva pentru o masina care poate ajunge la 100 km/h in putin peste 12 secunde si depaseste 180 km/h. Si nici nu trebuie adus in discutie cuvantul "submotorizata"... o masina submotorizata e cu totul altceva. "Motorul se dovedeşte a fi suficient de silenţios, dar vibrează la relanti. Renault nu a reuşit să echilibreze perfect acest motor, spre deosebire de cei de la Ford." Se poate si mai rau, vezi 1.2 de la VAG. E bine ca ati spus, insa nu poate fi neaparat o critica. E foarte greu sa echilibrezi un motor in 3 cilindri. In rest, mi se pare o masina interesanta, o evolutie clara fata de generatia precedenta. M-ati facut curios referitor la materialele din interior. La Clio 3 mi se pareau unul din avantaje, acum spuneti ca sunt clar mai slabe fata de concurenta. Nu prea inteleg asta. Viitorul drive test poate ma va lamuri. Iar in privinta designului, arata clar diferit, are personalitate, insa recunosc ca nu e chiar unul pe gustul meu. Peugeot 208 personal imi place mai mult. Ah, si sa nu uitam de pret care mereu a fost unul din punctele forte ale lui Renault. ps: sper sa nu ma injurati pentru critici... nu spun din rautate. :)
    Evoluţia franceză
  • @Pinguinule, cand un Auris sa ve compara ca tinuta de drum, ergonomie, finisaje, siguranta, confort, calitatea materialelor din interior sau chiar intretinere cu un Golf... hai sa zicem V, ca sa facem referire la primul Auris (asta pentru ca de a doua generatie nu se stie mare lucru decat din reviste), mai discutam Eu le-am condus pe amandoua cateva sute de km si zau ca singurul argument clar al lui Auris a fost faptul ca in 120 000 s-au facut doar revizii si s-au schimbat cateva becuri. Ori pentru multi asta nu e suficient. Dupa un drum de cateva sute de km cand cobori de la volanul unui Auris mie mi se pare ca nu te simti ca la volanul unui Golf. Daca vrei o masina in primul rand fiabila alegi clar Toyota (sau o japoneza). Daca vrei ceva in care sa te simti mai bine si esti dispus sa dai si niste bani in plus exista multe alternative, adica un compromis intre fiabilitate si celelalte lucruri. Si se pare ca sunt multi care isi doresc asta.
    Rechemare în service masivă pentru Toyota la nivel mondial: 7.4 milioane de maşini
Pagina
12345...248249250...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău