• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu cred ca Toyota si Honda in acest moment sunt singurii care isi recunosc greselile si incearca sa faca ceva in privinta asta. Dar ce ne facem de exemplu cu apa care intra in fosta generatie de Polo si pe la usi si pe la portbagaje, chiuloasele fisurate si fluctuatii la relati de la 1.2, motor care e pe piata de vreo 6 ani si VAG se jura ca e unul bun. Ca sa nu mai vorbim ca nu prea se impaca cu benzina de 95. Toate merg brici, doar motorul asta e mai "fitos". Si asta e un simplu exemplu. Fiti siguri ca masi sunt si (multe) altele. Voi criticati pe cineva care ia niste masuri pentru niste erori marunte si in opinia mea acceptabila. Am mai spus, nu e o rusine sa recunosti ca ai gresit si sa faci ceva in printa asta. E o rusine sa te faci ca nu vezi. Zanersteanule, daca se punea problema de costuri cum zici tu, crezi ca Toyota nu dadea din coate sa scape de recall-uri? Totusi vorbim de multe milioane de masini. Imagineaza-ti cum ar reactiona constructori ca VW in Europa sau Chevrolet in State (sa nu uitam cum si-a aparat Chevrolet Volt-ul la atacurile cum ca ar fi o prostie de masina, scumpa si nerentabila). Uite, asta e unul din motivele pentru care i-am apreciat mereu pe japonezi. Nu au alergat sa ajunga pe primul loc. Si-au creat locul lor pe piata si si-au vazut de treaba lor. Nu au alergat dupa performante extraordinare sau imagine si publicul i-a multumit in felul lui. Dupa cel mai mare recall din istorie si un tsunami Toyota e tot pe primul loc. Oare chiar asa de inchisi la minte sa fie cei care isi aleg in continuare japoneze? Nu cred. :)
    Rechemare în service masivă pentru Toyota la nivel mondial: 7.4 milioane de maşini
  • @denon, imi pare rau daca te-ai simtit jignit. Intentia nu era una de generalizare, doar ca situatia impusa de unii a cerut-o. Evident ca nu este cazul tuturor fanilor Renault. Marca asta are si posesori care o apreciaza si au si de ce. Renault in ultimii ani a crescut foarte mult mai ales in privinta fiabilitatii si au un manageament foarte bine pus la punct. Mereu mi-au placut cei care au pornit la drum cu sansa a doua sau nu au fost vazuti ca favorabili, insa au facut eforturi sa ajunga sus si au reusit. Renault in acest moment este unul dintre ei. Mi-ar parea bine sa spun acelasi lucru si despre PSA de exemplu. Au si ei masini din ce in ce mai bune, dar parca lipseste stralucirea unuia precum Carlos Ghosn. Exemplul meu nu intamplator se refera la PSA, pentru ca, cel putin in opinia mea, cel mai mare concurent pentru Renault este PSA (oricum o dai, orgoliile nationale parca sunt mai mari - vezi BMW vs Mercedes vs Audi :) )
    10 întrebări pentru Laurens van den Acker, ”părintele” lui Clio
  • Eu zic sa incheiem discutia asta ca nu isi are rostul. Totusi nu inteleg cu ce am ofensat pe @cris pe care nu l-am mai vazut pana acum pe AM si imi spune ca sunt orb si prost (nici la subiectele despre Renault nu am auzit de el). Banuiesc ca are legatura cu un user "important" care scria in trecut doar la stirile despre Renault si avea un comportament exact la fel. Dar nu conteaza, daca asa considera ca e bine sa fac, sa faca in continuare. Dar daca matura cu mine pe jos voi face exact la fel cu el. Mi-am spus o parere, o sustin in continuare cu argumentele MELE (repet, nu cer cuiva sa fie de acord cu mine), iar in masura in care sunt jignit ma voi cobori la nivelul lui si ii voi raspunde la fel, indiferent de parerea unor useri OCAZIONALI cum sunt la stirile Renault sau ca mi se vor sterge mesajele. Intru pe-aici de vreo 6 ani si am vazut numai useri ocazionali la Renault care jigesc. Doar la Renault! Domnilor, intru inclusiv pe forumul monomarca Renault si sunt oameni mult mai echilibrati si seriosi. Si da, au Renault, sunt mandri de masinile lor motiv pentru care ii respect si avem acolo niste discutii foarte frumoase. Pentru ca vorbesc cu placere de masinile lor, le lauda si le critica atunci cand e cazul. Asta inseamna sa fi onest si cinstit. Cand imi vor spune ca ceva este in neregula la comportamentul meu useri cu vechime precum ScorpyonVAG, SaaBCuantic, Mafia, Antonny, Mowgli Claudiu, C-G-R (scuza-ma daca nu am scris corect), Unckle, dan_grc, zarnesteanu, mntsn, Calingura si evident cei din conducerea acestui site (ca pana la urma nu e "curtea" mea sa-mi fac de cap si tre' sa ma supun unor conditii), imi voi face griji. Pentru restul care apar o data pe an si ma jignesc, stiu sa-i jignesc si eu. Stima maxima, sau dupa caz "stima" maxima!
    10 întrebări pentru Laurens van den Acker, ”părintele” lui Clio
  • @DST, nu stiu cum doar fanii Renault imi zic asta o data pe luna, cand e vorba doar de Renault. Atunci cand imi vor spune si altii ca am o problema ma voi gandi mai bine. Pana atunci nu imi voi face griji daca imi spune cineva caruia ii vorbesc frumos, iar el imi spune ca sunt orb si prost. Nu inteleg de ce s-a ofensat si a jignit. Si chiar daca nu e de acord cu mine, civilizat ar fi fost (ca tot imi spuneti ca nu sunt) sa imi raspunda la fel. Cel putin in lumea mea asa se face. Nu cer nimanui sa fie de acord cu ce zic eu, cer doar un minim de bun simt. Lord, zi-mi si mie ce e cel putin suspect in comentariile mele.
    10 întrebări pentru Laurens van den Acker, ”părintele” lui Clio
  • DST, daca ai fi citit mai demult ce spun fanii Renault si mai ales cum spun, probabil ai avea alta parere. Ce am spus a fost in conditiile in care toti fanii Renault care intra aici considera ca Renault este constructorul suprem, ca nimeni nu mai face nimic ca ei. Pe de alta parte, eu i-am vorbit frumos iar el ma ia cu arogante daca am probleme cu ochii si sunt prost. Concluziile le trage fiecare cum vrea. Insa eu de aroganta unor indivizi care intra pe aici de doua ori pe ani, nu au nici cont, vorbesc doar despre Renault (oare pentru ei toate masinile se rezuma la Renault?), extrag continutul unei ideo doar partial asa cum vor ei si cu un aer de superioritate, sunt satul.
    10 întrebări pentru Laurens van den Acker, ”părintele” lui Clio
Pagina
12345...249250251...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău