• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ma gandeam sa iti explic ca intelegi pe langa si extragi dintr-un citat doar o parte care iti convine, dar mai bine nu. Nu are rost sa ma obosesc. Ca asa vrei sau doar atat poti sa intelegi asta depinde de tine. Ai spus ca esti de acord cu el la o parte mai putin relevanta... ideea in mare era ca Renault cand proiecteaza o masina inca este cu gandul la cele nemtesti. Inca o dovada ar fi si in cazul de fata. Iar acel design "banal" al lui Polo inca mai este analizat de concurenta. In fine. Am o rugaminte la userii acestui site: sa incerce sa nu ma mai lase sa ma "iau" de niciun fan Renault. Nu ma pot ridica la personalitatea, orgoliul si aroganta lor. Multumesc! Ah, in cazul in care nu ti-ai dat seama nu este o jignire, asa cum ai facut tu. Dar sunt obisnuit cu de-astea doar din partea fanilor Renault.
    10 întrebări pentru Laurens van den Acker, ”părintele” lui Clio
  • @cris, pai e cat se poate de normal sa spun asta, doar este un angajat Renault. Oricine in mod normal spune asa, fie ca lucreaza la Renault, Ferrari sau Dacia si caruia i se ia un interviu. Toti isi lauda marfa si e cat se poate de firesc sa faca asa. Iar daca e sa-l citezi, citeaza-l pana la capat: "Respect designul germanic foarte mult. În tinereţe am petrecut ceva timp în departamentul de design Audi şi ştiu de ce sunt capabili. Cred că noi încercăm să arătăm astăzi că am preluat puntele lor forte şi că ne putem compara cu ei în materie de motorizări şi calitate".
    10 întrebări pentru Laurens van den Acker, ”părintele” lui Clio
  • Aici nu e vorba neaparat de design ci de puterea economica a unei tari, de capacitatea acesteia de a "cumpara" masini. Nu are treaba cu designul aparent banal al lui Golf, care e cam la fel de cand a aparut si fiecare generatie a demonstrat ca se poate vinde si asa fara probleme. Sa vedem Opel Astra de exemplu ce vanzari fulminante va avea cu designul lui modern si elegant.
    Volkswagen și-a revizuit targetul de vânzări în Europa
  • Am si eu o intrebare pentru voi: cati constructori au rechemat in service masini fabricate acum 10 ani? Si inca ceva: sa faci recall nu e o rusine. Sa sti ca ai probleme si te faci ca ploua, asta e o rusine.
    Honda recheamă în service aproape 800.000 de maşini în SUA
  • @xss, daca ne referim la aceiasi denumire a unui model ai dreptate. Daca ne referin la aceiasi clasa a unui constructor nu e chiar asa. De exemplu Fiat a castigat premiul asta in 2004 cu Panda si in 2008 cu Fiat 500, insa ambele sunt fabricate pe aceiasi platforma tehnica. Si tot Fiat a mai "comis-o" o data cu Uno in 1984 parca, si cu Punto in 1995. Sau Ford cu Escort si Focus, ambele de clasa compacta. Si la fel s-a intamplat si cu Renault cu 3 modele chiar: 16, 9 si Megane, toate 3 fiind din clasa compacta.
    Dacia Lodgy şi Ford B-Max, nominalizaţi pentru Car of the Year 2013
Pagina
12345...250251252...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău