• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Dany, daca ai pune fata in fata Kafer-ul cu New Beetle ai vedea ca nu este chiar asa. Uita-te la partea frontala, capota este peste spoiler, faruri mari, aripi iesite in afara, linie generala rotunda, exact ca la Kafer. Motiv pentru care eu consider ca aspectul tipic al "broastei" s-a dus mai departe inclusiv la nivelul plafonului care in varianta cabrio nu este in portbagaj, ci tot afara. Uite de ce cred eu ca farmecul totusi s-a pastrat. Ah, totusi sa nu uitam ca tocmai VW a dat startul renasterii masinilor clasice chiar cu aceasta masina in 1997. Au urmat apoi Mini in 2001 si Fiat 500 in 2007. Ca sa nu mai spunem ca Fiat 500 nici nu a ajuns la 200 CP. A facut-o doar Mini dar la o diferenta de vreo 10000 de euro fata de Beetle. Interesant pentru niste masinute funky, nu crezi? ;)
    Volkswagen Beetle Cabrio - primele imagini şi informaţii
  • Respecte maxime pentru ca ce ati realizat este foarte greu. Este greu sa continui o idee in fiecare zi, timp de mai multe zile. Uneori ma intrebam de unde aveti atatea idei pentru povesti. Sunt convins ca ati fost si foarte stresati si v-ati intrebat "maine ce facem?" sau "ok, la standul asta ce spunem?" iar primul raspuns sa fie "nu stiu". Este foarte greu sa fii creativ si in acelasi timp sa te faci si placut, sa atragi atentia. Si eu lucrez intr-un domeniu care cere foarte multa creativitate si recunosc ca uneori mi se intampla sa fiu in pana de idei maxima. :)) Mircea, inca ceva: respect si pentru ce ai facut din acest site in ultimii 6 ani. Ai demonstrat ca proverbul cu buturuga e perfect adevarat. :)
    Povestea unei altfel de idei: benzi desenate, muncă şi amintiri care rămân
  • Dar pentru cei cauta un compromis intre confort, spatiu, finisaje, tinuta de drum, insonorizare, ergonomie, valoare la revanzare, fiabilitate si pret, ce propui?:p
    Dacia Lodgy şi Ford B-Max, nominalizaţi pentru Car of the Year 2013
  • Presimt ca Golful, in ciuda parerilor foarte variate, va fi tot undeva sus. Poate ca nu va castiga, insa eu cred ca va fi pe podium. @xss, iti dau dreptate. Dar e cam greu sa fie asa, castigatorii din anii trecuti a demonstrat-o. Daca ar fi asa, as prefera Ford B-Max. Daca e sa ne referim la masini mai scumpe, Volvo V40.
    Dacia Lodgy şi Ford B-Max, nominalizaţi pentru Car of the Year 2013
  • Da, ai dreptate. Pana la urma orice afacere inseamna si riscuri. Trebuie sa sti cum sa te adaptezi si cum sa-ti vinzi produsele. Si referitor la motoarele Mercedes de cilindree mica, sa nu uitam ca totusi Mercedes are motoare de cilindree mai mica decat actualele Renault de mai bine de 10 ani. Sunt pe Smart. Si din nou revenim la vechea poveste: unde-s doi, puterea creste. Adica este mai ieftin si pentru Mercedes si pentru Renault sa dezvolte motoare impreuna decat sa si le faca singuri. De multe ori cam acesta e rostul multor aliante.
    Mercedes şi Renault-Nissan anunţă un motor de 1.3 litri şi 150 CP
Pagina
12345...251252253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău