Dacia Sandero este cea mai ieftină maşină din Marea Britanie

de Dragoș Băltățeanu
Miercuri, 17.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a prezentat preţurile pentru noile modele pe piaţa din Marea Britanie. Noul Sandero costă 5.995 de lire şi devine oficial cea mai ieftină maşină din Regatul Unit.

Dacia Sandero a devenit oficial cea mai ieftină maşină disponibilă pe piaţa din Marea Britanie. Pentru 5.995 lire sterline, orice britanic poate achiziţiona un Sandero nou în echiparea de bază. Acesta vine cu jante de tablă de 15 inch, banchetă rabatabilă 60/40, ABS, ESP, patru airbaguri, servodirecţie şi lumini de zi.

Pentru încă 600 lire sterline, britanicii pot opta pentru echiparea medie Ambiance, echipată cu radioCD cu USB şi Bluetooth, geamuri electrice faţă, închidere centralizată, jante aliaj de 15 inch şi spoilere în culaorea caroseriei. Versiunea de top oferită englezilor este echiparea Laureate al cărei preţ începe de la 7.995 lire şi oferă aer condiţionat, oglinzi reglabile electric şi încălzite, geamuri electrice şi cruise control. Sistemul multimedia cu touchscreen şi navigaţie costă în Anglia 250 lire sterline.

La capitolul motorizări, britanicii pot alege pentru Sandero motorul de 1.2 litri de 75 CP sau noul motor turbo 0.9 TCe de 90 CP.

A treia variantă de motorizare este dieselul 1.5 dCi de 90 CP.

Via worldcarfans

Comentarii (15)

  • oare de ce ai lua un sandero cu motor de 1.2(75cp).......cand ai la dispozitie 0.9TCe 90cp.........
    oricum masina arata destul de bine si va fi un succes enorm..........
    32 12
  • ..ce tare,dacie cu volan pe dreapta...nici n-am fi visat in anii...'90
    21 2
  • tzenu_bmw: pt ca e mai ieftin?
    20 0
  • Din cauza ca 1.2-ul este mai ieftin ca 0.9-le cu destul de mult si este si mai fiabil. De 0.9 nu stim inca nimica, si nu m-ar mira sa avem surprize .
    22 4
  • Renault face motoare excelente. Cine n-are experienta unui R5 Turbo, Twingo sau Clio din ultimii 20-30 de ani, normal ca nu stie ce vorbesc... In anii 80-90 arhetipul masinii mici si fiabile purta sigla Renault. Pe urma veneau polo, fiesta 205 etc. Asa ca daca nici Renault nu stie sa faca masini mici, nimeni nu stie. Iar acest Sandero este creat sub supravegherea francezilor. Dovada ca-i un succes.

    Va salut !
    37 6
  • @DST, Peugeot 205 a fost una dintre cele mai bune masini facute vreodata de Peugeot. Chiar si in prezent mai sunt unii care vorbesc cu nostalgie de 205, mai ales 205 GTI. Ce spui tu de R5 Turbo este vorba de o masina extrema, una care sa devoreze tururi de circuit, nu km de drum obisnuit. Dar chiar si asa, este o bijuterie care i-a lasat si inca ii mai lasa pe multi cu gura cascata. Ce vreau sa subliniez defapt este ca aceasta comparatie nu isi are locul tocmai la acest topic.
    Ideea este ca da, ai dreptate. Renault stie foarte bine ca cu ce se manaca o masina de clasa mica. Insa nu sunt singurii care stiu asta. Vrei sa spui ca daca in loc de Clio as alege Fiesta, Polo sau 208 as fi un fraier? Eu cred ca sunt masini de clasa mica toate 4 foarte bune, doar ca fiecare are avantaje si dezavantaje si pana la urma totul tine de gusturi. :)

    Si ca sa fiu totusi on topic, cred ca James May in curand va deschide sampania :))
    25 3
  • Vorbeam de Renault 5 ca un icon al vremurilor sale, in comparatie cu o Fiesta de exemplu - mult mai stearsa pe atunci. Si nu, asta nu implica automat ca cine isi ia acum Fiesta, Polo sau 208 ar fi un fraier. Presupunerea asta o faci tu, dar e gresita.
    27 3
  • cea mai ieftine si evident, cea mai proasta...normal!!!
    5 46
  • ieftina*
    6 36
  • E o intrare excelenta pentru Dacia in UK. Ce reclama mai buna putea sa-si faca decat asta?
    Oricine, chiar si englezii ciulesc urechea cand aud textul "cea mai ieftina". Ca sa nu mai vorbim de scotieni... :p
    22 1
  • geamuri electrice in versiunea "medie" de echipare...?

    probabil si britișenii au acea specie de cetateni care opteaza pentru masini cinstite, cu raport calitate-pret imbatabil ... la fel ca nemtii, germanii etc.

    macar o sa se bucură băeții de la top gear (unul se bucura iar ceilalti ii dau fac la masina :)
    12 2
  • Pe mine, unul, ma incanta cat de frumos se maturizeaza marca Dacia. Putin ma doare ca butoanele de la geamuri sunt pe bord, sau ca claxonul e pe maneta de semnalizare, ba chiar ultimul element l-as pastra pe toata gama, ca un fel de "semnatura" a marcii mai distincta (si, sincer, eu stand cu degetele atingand mereu semnalizarea, chiar mi se pare mai la indemana). Un pic mai mult asistare la servodirectie daca ar fi, eu ma declar incantat. Atata timp cat ofera un pachet decent la un pret decent - pret de Panda, Picanto sau Ka la o treapta net superioara de spatiu si nu chiar atat de inferioara ca tehnica, acum - nu are cum sa aiba concurent. Si pot sa pariez ca in curand or sa mai fie nevoiti sa-si deschida o linie de fabricatie.
    19 2
  • puimarin
    Da sau maturizat puțin cei de la dacia dar cam tîrziu .
    5 16
  • Oricat de misto am face ca englezii si mai ales scotienii sunt zgarciti, un lucru e cert: vesticii nu-si dau toti banii pe care ii au la un moment dat pe o masina cum fac romanii din fala stupida. E adevarat ca-si fac credite sau leasing, insa la un salariu de 2500 de lire sa dai 250-300 pe luna pentru masina e mizilic, pe cand la noi sa ingropi 200-300 de euro pe luna la un salariu de 2500 de lei (cum fac foarte multi care-si iau masini noi) e prostie curata. Daca si vesticii ar gandi ca noi, ar avea numai masini premium pe strazi, restul marcilor fiind falimentare.
    13 0
  • Ai dreptate, dar eu te intreb, crezi ca 200-300 de euro pe luna sunt pt masini premium? Ar fi bine sa fie atat pt cele premium, dar nu e asa, sunt pt masini pana in 20 -25 de mii. Iar daca te uiti la dinamica vanzarilor de la noi, tot marcile obisnuite de volum se vand mai mult, oricat de multe "premium" vezi pe strazi, adica exact alea pt care multi romani platesc 200-300 de euro pe luna timp de multi ani, iar in afara nu mai sunt chiar atat de multi cu 2500 de lire pe luna, sau de euro, dovada ca piata auto din Europa scade din ce in ce mai mult, inclusiv marcile scumpe care pana anul asta se vindeau f bine de parca nu aveau treaba cu criza.Cei care s-au axat pe low-cost vor avea de castigat in urmatorii ani si mai mult, alaturi de cei care nu se bazeaza doar pe Europa, restul vor pierde f mult, indiferent daca sunt premium sau non-premium.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru