• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @men, bine zis. A se vedea ca totusi nimeni nu raspunde la intrebarea ta. dar stiu ei ce vorbesc...
    GALERIE FOTO: Noul Seat Toledo se dezvăluie înainte de Paris
  • Dante, o explicatie in opinia mea ar fi faptul ca Golf pana acum avea pretul "umflat". Iar acum nu prea mai tine. Pentru ca acei furnizori colaboreaza nu doar cu VW. Si cum se face ca la altii preturile sunt mai mici decat la VW. Aici intervine si imaginea de marca VW, care chit ca este mai scumpa masina, se va vinde. Dar probabil ca acum lucrurile s-au schimbat. Nu uita ca Winterkorn (scuze ca nu am scris corect) s-a urcat intr-un Hyundai i30 si i-a bagat pe aia de la VW in sedinta. Scorpion, mai citeste o data primul meu mesaj. Nu are nicio rost ce spui tu, pentru ca vorbim tot de un Golf... masina descrisa de mine.
    Volkswagen Golf 7 - imagini si informatii oficiale
  • Nu prea ale legatura cu asta. Ideea este ca VW a lasat-o mai moale si a mizat in continuare pe premium la Audi. Nu aveau cum sa faca din Seat o marca precum Alfa Romeo. Asa ca s-au axat pe un design mai sportiv de masa. Si uite ca nici asa nu prea merge.
    Şeful Volkswagen: "Avem destule mărci pentru moment"
  • Scorpion, Golf NICIODATA nu s-a remarcat prin design extraordinar, care sa-ti fure ochii sau sa te dea pe spate. Avantajele Golfului, pentru ca cine se pricepe cat de cat la masini si chit ca nu e fan VW, sunt in alta parte. Ca unii nu isi dau seama de ele sau ca nu vor sa-si dea seama asta e cu totul alta poveste si nu are vreo vina masina. In opinia mea este vorba de un design tipic Golf, s-a pastrat aceiasi linie generala de zeci de ani care, ca sa vezi, inca nu e considerata depasita. E foarte adevarat insa ca VW a avut grija sa o improspateze. Dar important e designul tipic Golf inca se pastreaza, lucru pe care sa fim sinceri, niciun concurent nu il reuseste. Uitati-va cum arata Focus 2 si Focus 3, cum arata Megane 2 si Megane 3, Fiat Stilo si Fiat Bravo, Auris 1 si Auris 2. Cam toata concurenta vine cu idei noi, ori VW nu vrea sa faca asta cu Golf. Fiti voi convinsi ca VW are suficienti bani sa investeasca intr-un Golf revolutionar dpdv al designului (ganditi-va ca VW are propria companie de design-si ce companie!). Dar nu isi are rostul. Design revolutionar sunt multi care ofera de la o generatie la alta. Mai mult, atunci cand lanseaza un model nou se debaraseaza foarte mult de generatia pe care a inlocuit-o. Ori ma scuzati, dar la Golf nu se intampla asta. Cand va veni acea zi ceva nu va fi in regula si va fi o mare pierdere, Golf se va pierde in evolutia specifica a oricarei masini. Mie nu-mi place partea frontala, insa ii inteleg rostul si nu am de gand sa o critic.
    Volkswagen Golf 7 - imagini si informatii oficiale
  • Atata timp cat Marchionne va fi la conducerea Fiat, eu nu cred ca Alfa Romeo va fi scoasa la vanzare. Pe de alta parte, ma gandesc ca o posibila cumparare din partea celor de la VAG ar insemna vanzarea lui Seat. Pentru ca asta s-a cam vrut cu Seat... "nu avem Alfa Romeo, ne-o facem noi". Cat de bine le-a iesit e alta poveste.
    Şeful Volkswagen: "Avem destule mărci pentru moment"
Pagina
12345...259260261...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău