• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Un articol foarte bun. Felicitari! :) O singur intrebare am: de ce a oprit Mercedes productia de tractoare? Nu cred ca era vorba de fiabilitate sau imagine. O cauza posibila ar putea fi Unimog?
    POVEŞTI AUTO: 105 ani de automobile Mercedes-Benz cu tracţiune integrală
  • Este o idee buna. Dar eu zic ca o idee si mai buna ar fi daca s-ar face testul asta acum cu toate masinile care se fabrica si care in acest moment ofera siguranta "de top", pe cuvantul lui EuroNCAP. Oricum pe mine teste lor incep deja sa ma plictiseasca. Nu s-a schimbat mare lucru de cand au apaut, doar grila de punctare. In rest aceleasi probe si aceiasi viteza. Cand au facut americanii un test mai diferit si-au luat-o aproape toti in "freza". Dovada este ca europenii (cu exceptii evidente) proiecteaza masinile ca sa se comporte exemplar doar in testele de siguranta EuroNCAP. Iau apoi 5 stele, sunt formidabile la siguranta. EuroNCAP isi face treaba, constructorii si-au facut treaba, vanzarile curg, toata lumea e fericita. Sincer eu as avea emotii si in privinta Clasei S. Nu vreau sa fiu rautacios, dar Lexus este/era pana acum considerata o marca foarte de sigura. Si cum de multe ori s-a inspirat de la Mercedes...
    EuroNCAP introduce testul de impact frontal defazat în 2015
  • "Pt ca daca stii ca "tragi" de dimineata pana seara la un job, indiferent de domeniu sau afacere, ti se pare cam mult sa platesti clasa premium." Depinde. Atunci cand muncesti "de iti sar capacele" uneori vrei sa si simti pentru ce muncesti. Motiv pentru care vrei de la o simpla bere mai scumpa si mai buna, o masa la un restaurant intr-o seara, un cocediu nu la Eforie, ci in Grecia, Spania sau Italia (bine, aici e mai complicat pentru ca uneori e mai ieftin in afara decat in Romania), pana la o masina care iti place sau pe care ti-ai dorit-o mult. Si pot fi si exceptii insa e drept ca sunt cam putine. Dar ai dreptate... de obicei o masina premium noua ti-o permiti daca esti patron sau "baiat destept" ferit de taxe si impozite si faci afaceri cu statul. Asta e una din frumsetile acestei tari.:))
    Subliminal
  • Cei de mai sus: Chit ca vreti sa aceptati sau nu frumusetea vietii consta si in grosimea portofelului. Cand ai un salariu mediu in Romania, gen 2000-2500/luna evident ca masina asta ti se va parea prea scumpa, ca nu isi merita banii. Dar cand castigi 3-4000 de euro/ luna cel putin cu alti ochi vezi o masina si atunci nu te mai uiti sa iti cumperi un Golf de exemplu. Asa cum este si cu masinile mai ieftine: daca iti permiti una noua de 15000 de euro, gen Focus sa zicem, Logan ti se va parea o masina proasta(confort mediu, siguranta medie, finisari proaste etc). Povestea se repeta si mai sus: o masina pe care iti permiti sa dai 30000 consideri ca este o masina mult mai buna decat una de 15000. Si oricat ai zice: ai da jumatate din pretul unui apartament pe o masina, pentru ca atunci ai sta intr-un apartament de cel putin 100 000 de euro. Daca totusi iti cumperi si stai intr-o garsoniera in Berceni sau Ferentari inseamna ca ai o problema de intelegere a prioritatilor in viata. De-asta zic, vezi lucrurile in functie si de cat iti permiti. Este un lucru cat se poate de firesc, toti gandim asa. O spune cineva care a dat 7500 de euro pe un VW la mana a doua pentru ca unul nou nu si-a permis. Si cu siguranta ca X1 este o masina foarte buna. Practic a fost gandita sa fie o masina de referinta in clasa ei.
    Subliminal
  • Codrut, inteleg ce vrei sa spui si in principiu cam ai dreptate. Desi dupa unii presa din intreaga lume minte, nu stie ce vorbeste sau VAG le-a dat bani. Ca stiu ei ca asa e. Dar hai sa luam lucrurile si altfel pentru ca nici Golf nu e un elev model, mai ales in privinta fiabilitatii.Capitol la care de mai bine de 20 de ani Toyota este undeva ma sus decat VW. Mai mult, nu uita ca Toyota ava un motor cate timp de 8-9 ani a fost ales Engine of the Year la cilindreea lui. Performanta pe care nimeni nu a mai atins-o. Si de ce crezi ca masina asta nu poate castiga World Car of The Year sau Safest Car la EuroNCAP? Analizezi pe seama unor poze si esti subiectiv. De obicei atunci cand se lanseaza un model nou este (mult) mai evoluat decat inlocuitorul sau. Iar cele mai bune exemple ar fi in ograzile lui Hyundai si Kia. Hai sa apara pe piata, sa "ne dam" cu ea si apoi sa o laudam sau sa aruncam" cu rosii.
    Toyota Auris 2 - primele imagini şi informaţii oficiale
Pagina
12345...264265266...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău