• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Codrut, pai chiar asa a procedat si Renault. Evident ca fanaticii acestei marci sustin altceva. In ciuda faptului ca dpdv calitativ Renault in general este in spatele lui VW (cu cateva exceptii insa), vanzarile sunt foarte bune. Ori cand totusi nu ai o reputatie superioara multora trebuie sa le spui oamenilor sa vina in showroom ca se ofera niste chestii misto, gen Duster "Scandalos de accesibil" sau "Fluence bine echipat de la 10000 de euro". Ori VW nu se poate baza pe asta intr-o reclama pentru ca o Jetta nu e nici 10000 de euro si nici Scandalos de accesibila, mai ales daca ne referim la Tiguan ca e tot SUV . :)) Se bazeaza pe altceva, inclusiv sloganul lor... Das auto, masina. Lasam deoparte faptul ca totusi acest slogan a fost folosit de Opel acum vreo 60-70 de ani. :))
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • Samba, nu zici rau ce zici. Doar ca unii isi doresc si altceva de la o masina. Nu doar fiabilitate. Nemtii ofera niste lucruri care te fac sa te simti mai bine in masinile lor, gen o tinuta de drum mai buna, insonorizare mai buna, cofort mai bun, finisaje mai bune, sistem audio mai bun etc.... adica lucruri care iti sar in ochi si le simti imediat. Toate astea "ambalate" intr-o renumita imagine de marca foarte buna. Cei care cumpara masini se pricep mult prea putin la ele ca sa fie in dilema daca sa aleaga un Golf sau un Civic de exemplu. Intreaba 10 oameni pe strada ce ar alege intre Mercedes si Lexus si vei vedea ca (aproape) nimeni nu a auzit de Lexus. Aici e marea problema a japonezilor in Europa. Nu fac masini proaste, insa din pacate mesajul asta, de masina fiabila, este transmis la prea putina populatie. Ori de asta trebuie sa se ocupe departamentul de marketing. Care de bine, de rau functioneaza perfect la nemti. Sa urmariti de exemplu cate campanii publicitare vor avea noua Toyota Auris si Golf VII in Germania (ca sa nu mai zicem de Romania).
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • @@LauCalin, ai dreptate. Imi cer scuze, ma cam grabeam cand am scris si am confundat. Multumesc de observatie! Oricum, indiferent de cine a spus asoiere cu Clasa E in continuare mi se pae stupida, fie ca ar fi vorba doar de materiale. @Mafia, din nou ne lovim de vechea poveste: imaginea de marca. Atata timp cat Toyota nu a promovat puternic marca Lexus in Europa nu au nici cum sa fie cunoscuti. Este totusi vina celor de la Toyota, pentru ca atunci cand au lansat marca Lexus pe piata s-au gandit in primul rand la pietele din Asia si America. Totusi hai sa fim si realisti, BMW, Mercedes si Audi de-a lungul timpului au avut si modele care s-au impus prin calitate, fiabilitate sau placerea de a conduce. iar asta se intampla atunci cand Toyota considera Europa o piata secundara pentru Lexus. Adica acum vreo 20 de ani.
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • Ok, avem asa: -preţ mai mic decât Golf 6 - nu intamplator Martin Winterkorn s-a urcat anul trecut intr-un Hyundai i30 si a ramas foarte suprins. Ideea e ca VW incepe sa intelega ca ca imaginea de marca nu mai conteaza asa de mult precum pretul. Pentru ca concurenta (asiatica mai nou) este tot mai puternica si mai capabila. -Ecran capacitiv de 8 inch - eu asta nu o vad ca fiind ceva extraordinar, dat fiind faptul ca VAG are modele cu un asemenea ecran. " -"calitate demnă de E-Klasse": aici ceva eu nu mi se pare ca se leaga. Daca e sa analizam "la rece" avem doua posibilitati: ori VW exagereaza (ma intreb de ce totusi nu zis "calitate demna de A6?") pentru ca se face o comparatie care chiar nu isi are rostul fiind doua masini total diferita, ori calitatea lui Clasei E a luat-o in jos si este la nivelul unui Golf. Ceea ce zau ca nu cred. Ah, si ar mai putea fi si a treia variana: probabil la nivelul lui Clasa E de acum 15 ani s-au referit cei de la VW. :)) In alta ordine de idei, cu siguranta vorbim de o masina foarte capabila in clasa ei. Totusi se pare ca este un pas destul de mare in fata in comparatie cu Golf 6, chit ca vine in primul rand cu niste dotari poate aparent interesante. Acum veti spune ca nu e mare lucru, ca si altii au asa ceva Da, au, dar nu in clasa compacta de volum. La asa ceva te astepti de la un Clasa A au Seria 1 nicidecum e la un Golf. Si ar mai fi un lucru bun. Desi este de doar cativa ani pe piata, preturile lui Golf VI vor scade mult pe piata sh. Iar unul din motivele principale ar fi faptul ca pretul unui Golf nou nu va mai fi ca pana acum. Diferenta dintre un Golf nou si sh va fi mai mica, astfel ca proprietarii vor trebui sa lase "la greu" din pret. Pentru cei care considera ca un Golf este mult prea scump pentru ce ofera s-ar face in sfarsit dreptate. :)
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • Ideea este ca aceasta solutie nu este noua. Asa cum ati spus si voi s-au gandit si altii la ea. Dar din diferite motive au implementat-o in serie mai mult sau mai putin. Sincer eu o consider o solutie interesanta. Pentru ca un sistem 4x4 mareste consumul de exemplu si nu este nevoie de el mereu. Poate la o plecare in forta, pe carosabil umed sau cu zapada sa i se vada avantajele. Si oricum actualul A4 are una din cele mai bune tinute de drum din clasa lui, asa ca diferentele dintre unul cu tractiune 4x4 si unul cu tractiune fata nu poate fi observata mereu de oricine. Doar atunci cand e nevoie, asa cum am spus mai sus.
    Audi A4 ar putea primi sistemul e-quattro în 2014
Pagina
12345...263264265...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău