• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, ai dreptate, a fost o perioada in care modelele Lexus se vindeau cu sigla Toyota. Dar din nou te intreb: de crezi ca Toyota nu au mai vrut sa aiba sigla lor pe capota? Hai ca iti raspund, pentru ca in cei aproape 15 ani de cand sunt "infectat" cu virului asta am avut timp sa ma si documentez. Ideea este ca la inceputul anilor '80 Toyota si-a dat seama ca poate intra si in segmentul premium. Potentialul era enorm pentru ca in anii '70 japonezii si-au facut imagine de marca fiabila, asa ca vanzarile cresteau continuu. Doar ca Toyota era si este si acum, o marca de volum. Sa asociezi Toyota cu segmentul premium este ca si cum ai asocia Duster cu Land Rover de exemplu. Sau un exemplu si mai simplu ar fi VW-Audi (Passat - A4, Golf - A3, chiar Phaeton - A8). Asa ca era nevoie de o noua marca a carei imagine si prestanta sa fie doar premium. :)
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • Da, ai dreptate, mass media pote fi un informator puternic de opinie. Insa daca ne-am baza pe asta am avea mai putine marci pe piata. Lucru cu care eu nu sunt de acord. Nicio marca nu este perfecta si fiecare ofera ceva care sa te faca sa o alegi, fie ca e vorba de design, renume in domeniul fiabilitatii, sigurantei etc. Ideea e ca suntem pe planeta asta 7 miliarde de oameni cu 7 miliarde de pareri despre orice, inclusiv despre cum este masina "perfecta" pentru fiecare. Din cauza asta avem atat de multe marci, atat e multe clase, preturi atat de variate si evident motive pentru care am ales o masina, chit ca sunt stupide sau serioase. :))
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • Samba, imi cer scuze ca m-am lungit atat de mult dar hai sa le luam pe rand. In primul rand mi-ai facut comparatii referindu-te la marcile premium japoneze si o marca de volum nemteasca. Eu zic ca e o diferenta enorma, este o comparatie din start gresita. Compara-le cu Audi daca totusi vrei sa faci o comparatie din ograda VAG. Dar nu o face cu VW. Care apropo, are un sistem audio, insonorizare si tinuta de drum clar peste Auris. Doar Honda Civic se poate compara cu Golf, insa si el pana la un punct. Pentru ca, fata de Golf, Civic sta mai slab la gama (varietatea) de motoare oferite si confort. E foarte clar insa ca Golf nu are ce comenta in fata lui Civic cand vine vorba de hibrizi. Si da, consider ca sistemele audio de pe VW redau mai clar si mai puternic sunetul decat sistemul audio al lui Auris. Si chiar iti vorbesc in cunostinta de cauza: conduc zilnic un VW fabricatie 2007 si am avut de-a face si cu Auris atunci cand, ca sa vezi, chiar eu i l-am recomandat unui prieten in detrimentul lui Golf. Pentru ca omul vroia o masina pe care sa se bazeze cel putin 5 ani fara probleme. Peste doua saptamani voi face un drum de cateva sute de km cu o Corolla Sedan 2006. la fel, o masina pe care o cunosc. Si evident foare fiabila (absolut nicio problema-nici becurile nu s-au ars) Ah si inca ceva: putine masini se pot lauda ca la viteza maxima te simti ca la 100-120 km/h. O singura data i-am dat "blana" masinii mele sa vad cum se comporta... ma simteam ca la 120 km/h. Motorul nu zbiera ca sa te sperii si puteam fara probleme sa tin o mana pe volan. Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns la limita, doar vitezometrul si turometrul mi-au demonstrat-o. Repet, am facut-o o singura data din curiozitate pentru ca nu imi place viteza in mod deosebit. Dar asa ceva nu as avea curaj sa fac cu orice masina (sorry, gen Auris). Nu ma intelege gresit, nu este vorba de o lauda a masinii mele, ci de o constatare. Mai departe, la faza cum ca multi au auzit de Lexus eu cred ca esti optimist. Bine, nu e un lucru rau :p. Si hai sa zicem ca asa e, intreaba-i apoi ce ar alege dintre un Lexus LS si un Seria 7 sau Clasa S. Si apoi intreaba-te de ce majoritatea (ca sa nu zic toti) nu ar alege Lexus, fara sa dai vina pe ei. Repet, nu toata lumea se pricepe la masini, avioane, vapoare, ceasuri, aparate foto etc. Sunt insa convins ca mult mai multi au auzit de Cadillac, din mai multe motive. Pune problema putin altfel: gandeste-te doar in cate filme au aparut Cadillac-uri si in cate Lexus. sa nu uitam ca sunt filme legendare in care Cadillac era masina de baza, de exemplu Dallas sau Pulp Fiction, filme foare cunoscute si apreciate in toata lumea pe care multi le-au revazut de multe ori. Elvis Presley avea multe masini Cadillac, Beatles la fel etc. Sa te uiti din curiozitate din ce masini coboara actorii pe covorul rosu la premiile Oscar. Sunt si astia niste factori de imagine, asa cum este si regina Angliei cu Rolls Royce. Poate parea un exemplu stupid. Dar incearca sa gandesti in detaliu cum s-au facut remarcate unele marci in lume si de ce tocmai ele? Te-ai intrebat vreodata de ce in filmele americane marcile europene inseamna Volvo, SAAB, Mercedes si BMW? Mult prea putin Audi si VW. De Fiat, Peugeot sau Renault nu mai vorbim. Ei bine eu mi-am pus intrebarea asta la un moment dat. :) Cat despre Maserati sau Bentley, Fiat (Ferrari) si VAG au avut grija sa le faca cunoscute. Vanzarile sunt de cel putin 10 ori mai mari decat acum 10-15 ani. :)
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
  • Smart e o replica la IQ? Poate ai uitat de cat timp e Smart pe piata si de cand e IQ. In alta ordine de idei, trebuie sa intelegi ce cauta asemenea masini pe piata, altfel le vei considera niste glume: -sunt masini in primul rand gandite pentru oras: mici, se strecoara foarte usor, consuma putin, se parcheaza foarte usor si au loc suficient pentru cumparaturile de la supermarket -asa cum sunt masini premium de la clasa mica in sus, asa pot exista si la segmentul mini. iar in cazul asta pretul nu trebuie sa sperie pe nimeni, pentru ca premium inseamna si scump -masini de genul asta nu sunt adresate celor care isi cauta prima masina si vor sa mearga cu ea peste tot si sa fie buna la toate. Este genul de masina pe care o cumperi sa o folosesti preponderent in oras, pentru ca iti permiti luxul asta (asta nu intelegeti cand spuneti ca este foarte scumpa) si deja mai ai o masina mult mai mare. Ping, IQ este o masina construita inteligent. Nu m-am referit strict la fiabilitate, insa nu uita ca IQ este o Toyota (nu un Lexus) iar Smart este un Mercedes. Nu cer sa fi de acord cu mine, insa calitatea tipic Mercedes, desi unii nu au capacitatea de a intelege asta intr-un Smart se cam vede. Nu trebuie sa iti dai seama de finisajele, silentiozitatea, confortul sau senzatia de lucru bine facut doar la o masina mare.
    Breloc de oraş
  • Ping, totusi IQ nu este o masina premium, asa cum este un Smart. Iar acele doua locuri din spate sunt la fel de utile precum la un Porsche 911, adica aproape deloc. Probabil din cauza asta Smart nici nu s-a obosit sa "ofere" 4 locuri. Si nu uita ca portbagajul are 168 de litri cu bancheta rabatata (adica in configuratie cu 2 locuri). Ori acest Smart are 220, o diferenta mare la aceasta clasa. Da, Smart este o masinuta scumpa. Dar a facut vreodata Mercedes masini ieftine?
    Breloc de oraş
Pagina
12345...262263264...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău