• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @BBR91, pot sa-ti dau dreptate cu Fiat Ducato. Pentru ca la firma avem o flota de vreo 10 bucati, modele 2002-2003 si intre 250 si 300000 de km. Am mers de cateva ori cu ele asta iarna cand nu aveam timp sa scot masina din zapada. Iar soferii mi-au spus ca nu au avut mari probleme, decat cele speifice drumurilr de la noi, gen bucse sau capete de bara. In rest cica ar fi masini fiabile. Nici ei nu se asteptau, pentru ca initial cerusera sa se cumpere Transit-uri, insa ma rog... era ceva colaborare cu Trust Motors si atunci s-au cumparat si vreo 10 bucati de Peugeot Partner (care sunt cu totul alta poveste :)) )
    Pentru oameni
  • Pentru individul fara nume: In primul rand aceasta utilitara, care nu are portbagaj, te-ai intrebat macar o secunda de ce are un motor de 155 CP? Gandeste-te ca este o putere care se poate compara cu a unui Ford Mondeo. O astfel de camioneta pentru pasageri este conceputa si pentru o viteza mare, pentru ca altfel iti iei un motor mult mai slab care sigur va face fata si el. Insa la condus un motor precum cel din test va fi mai placut, mai ales pe distante lungi. Si referitor la volumul portbagajului... nu este precum un autocar care sa aiba cala de bagaje. Pentru distante de mii de km astfel de automobile au un portbagaj atasat fie in partea din spate, fie gen remorca. O astfel de masina nu este conceputa sa iei multe bagaje inauntru, doar strictul necesar, precum o geanta de mana, un rucsacsau o servieta. Deci inainte sa spui cat de prosti sunt cei de la Automarket (bine ca nu ai spus cat de prosti sunt cei de Ford ca ofera un Turneo de 155 CP), incearca sa-ti rapunzi la intrebarea "de ce e asa cum nu cred eu ca e bine". Stai linistit ca o astfel de camioneta poate da "fum" celui mai puternic Logan de exemplu. Pentru ca are cu ce. Ai prins ideea? La asta se refera si Automarket.
    Pentru oameni
  • Automarket, va rog sa ma scuzati daca e considerata reclama, dar situatia o cere: http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-12885946-seful-fiat-acuza-volkswagen-prea-agresiva-reducerea-preturilor-masinilor-baie-sange-niciodata-lucurile-nu-stat-atat-rau.htm In alta ordine de idei vad ca incep sa faca gura cei care in perioada crizei au zis ca nu au probleme cu banii sau au cumparat companii auto cu miliarde de dolari si datorii de cateva sute. Pentru ca vanzarile sa fie tot slabe, raportat la investitii (evidet, e vorba de Crysler). Iar acum spun ca Hyundai si Kia practica preturi neloiale. Parerea mea e sa-si vada de treaba lor pentru ca au comis-o. Doua marci care nu au mare istorie, traditie si nici imagine si-au vazut de treaba lor, nu au dat "in gat" pe nimeni si au ajuns sa fie apreciate. Si apropo, "cine stie, cunoaste" ca inca de acum 7-8 ani Kia si Hyundai dadeau semne ca pot fi doua marci periculoase. Nimeni nu a luat in serios politica lor de preturi, nu au tinut cont de dotari standard, nu au luat in seama garantia cel putin dubla pe care o ofereau si nici aprecierile tot mai multe de care aveau parte, fie ca erau in Franta, Germania sau Rusia. Dar stai, ca prin 2005-2006 nu era criza si altfel era viata.
    Ministru francez: ”Hyundai şi Kia practică preţuri neloiale”
  • Alin, nu confunda pretul de pornire cu pretul unei masini dotate aproape full. Evident ca pretul poate ajunge aproape dublu sau posibil mai mare decat dublu. Lucrul asta e un adevar general valabil, fie ca vorbim de Logan sau Clasa S. Asa este si cazul lui B-Max. Putini sunt cei care vor da 20000 de euro pe asa ceva. Insa faptul ca pentru testele jurnalistilor Ford a oferit o masina foare dotata este si asta o chestie de marketing. Doar nu vroiai sa se ofere o versiune cheala ... Si nu doar Ford procedeaza asa :) Da, e ok masina. Undeva in jur de 15000 mi se are un pret ok pentru o masina din clasa asta, raportata la Romania. Dar recunosc ca si mie imi place mai mult Meriva. Mi-ar lua ceva timp sa ma obisnuiesc cu usile spate.
    Românii au talent
  • Filosofia Golf nu inseamna tehnica, ci altceva, gen design. Exemplu: faptul ca generatiile de Golf seamana mult in privinta asta. Pentru ca tehnic, este gresit sa spui ca Golf nu evoueaza. Gandeste-te logic, si concurenta evolueaza. Golf a fost prima masina compacta cu un motor supraalimentat foarte apreciat, a avut o cutie de viteze automata considerata exemplu (DSG), acum are sistem de oprire a cilindrilor. Pai zi-mi si mie daca e vreun concurent care sa ofere asa ceva. Nu sunt tehnologii "ultima ora", insa Golf este primul compact care ofera asa ceva. Cu faza cum ca la o masina de 50000 de euro te uiti la intretinere nu sunt de acord cu tine. Sincer mi se pare stupid sa dai 50000 de euro si sa ai emotii ca nu ai bani sa ii faci o revizie serioasa, ca ai cauciucuri pe 17" si unul e vreo 600 de lei sau sa mergi "la consum". Sau sa nu mergi deloc, sa nu consumi benzina. Am detaliat parerea mea la drive test-ul cu BMW X1 daca esti curios.
    Volkswagen Golf 7: preţ mai mic decât Golf 6, ecran capacitiv de 8 inch şi "calitate demnă de E-Klasse"
Pagina
12345...261262263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău