• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Vlad, treaba sta cam asa. In general masinile japoneze au un design cam "ciudat". Am pus ghilimele pentru ca japonezul sau asiaticul in general vede altfel lucrurilel. Masina asta are un design tipic japonez care prinde foarte bine in Asia, Australia sau America. Pentru ca ei sunt obisnuiti cu asa ceva (dovada cea mai simpla ar fi Prius, despre care multi americani cred ca arata bine- sincer mie mi se pare oribila). E o chestie de perceptie: ochiii unui japonez si european se pot uita la acelasi lucru si il pot intelege total diferit. Asa si cu interiorul. De-asta eu nu m-am legat de el... sincer nici pe mine nu ma da pe spate, insa sunt lucruri care trebuie in primul rand intelese si acceptate, precum designul lui Golf. :)
    Toyota Auris 2 - primele imagini şi informaţii oficiale
  • Arata bine si cel mai important in opinia mea este ca nu mai arata banal. Era clar un punct slab al lui Auris din moment ce se batea cu masini precum Focus, Astra sau Megane. Golf este altceva in privinta aspectului, VW nu isi doreste sa schimbe prea mult. Este vorba de o adaptare a stilului si formei clasice al generatiilor Golf la cerintele actuale. Nu este usor cand ai concurenti cu design precum Focus. E vorba de ce iti dresti: sobrietate si stil clasic sau design futurist. Probabil ca dpdv al fiabilitatii se va ridica la standardele Toyota.Sunt curios insa daca in privinta confortului, finisajelor sau insonorizarii se va ridica la nivelul lui Golf. Ca tot ii este rival declarat.
    Toyota Auris 2 - primele imagini şi informaţii oficiale
  • Faptul ca acel motor va fi realizat si cu colaborarea lui Gelly sper sa se rezume doar la bani. Mai departe, un colaborator bun in opinia mea pentru segmentul asta ar putea fi Mitsubishi. Colaborarea pe care a avut-o acum 8 ani cu Mercedes a dus la niste masinute bune, exemplare in ceea ce priveste fiabilitatea (ma refer la Mitsu Colt si Smart ForFour). Mai mult, colaborarea lui Mitsubishi cu PSA a demonstrat ca se poate face treaba buna cu ei (vezi 4007, Outlader si C-Crosser sau masinutele electrice).
    Volvo pregăteşte un rival pentru Audi A1 şi gama Mini
  • Ok, e parerea ta si nu are rost sa ma contrazic cu tine. Am de spus doar atat. -valoarea la revanzare scade tocmai datorita acestei imagini pe care si- formeaza foarte multi, inclusiv tu. E Volvo, deci e varza pentru ca nu e BMW. Un jaf de masina si eu asa ceva nu cumpar. Putini sunt cei care inteleg defapt aceasta marca. Ia acesta e unul dn motivele pentru care valoarea la revanzare e foarte slaba, mai ales in Romania. Dar in acelasi timp un Volvo poate fi o alternativa foarte buna tocmai datorita pretului mai mic la mana a doua. Si sa mai spunem totusi ca pe unele piete, inclusiv Romania, Volvo cam este o marca exclusivita tocmai din cauza asta. -motoare problematice... ma rog, depinde cum pui problema pentru ca motoare problematice in ziua de azi au cam toti. Volvo nu are prea multe motoare in portofoliu, insa ce a lansat a fost considerat un exemplu (D5 daca vrei, primul diesel cu bloc motor din aluminiu => cel mai usor motor diesel la cilindreea lui- se intampla prin 2003 parca) -mecanici care zic ca sunt masini proaste.. probabil te referi la mecanici care iti recomanda din start masini nemtesti... scuza-ma dau eu nu ii consider mercanici, ci prestatori de servicii mecanice pentru automobile -motivele pentru cae Volvo era sa dea faliment era tocmai aceasta fiabilitate. Modele precum 240 sau 740 erau doua modele cu pricina, la fel cum era sa pateasca si Mercedes sau SAAB. Asa ca, atunci cand vorbesti de fiabilitate mai gandeste-te. Cu siguranta ca nu crezi, insa Volvo cam stie cu ce se "mananca" o masina. -iti recomand sa urmaresti evolutia acestei marci in cativa ani. Volvo lucreaza serios sa tina pasul cu greii industriei auto. In caz ca nu stiai Polestar e pe drum, iar pe Focus RS l-a spulberat. Apropo, stiai ca Focus RS are motor Volvo? -nu uita ca Volvo si-a luat angajamentul ca pana in 2020 va avea masina in care nu mori. Si ii cam cred, pentru ca Volvo mereu s-a tinut de cuvant, mai ales cand a fost vorba de siguranta -atata timp cat mie proprietarii imi confirma ca sunt (foarte) multumiti de mainile lor, atata timp cat inclusiv statisticile de fiabilitate sustin asta (ca sa vezi, de multe ori Volvo a fost cea mai fiabila marca europeana), cred ca este vorba de o masina buna. In rest, totul e foarte subiectiv. -Volvo 850, fabricatie '97, 360000 de km, masina cumparata la 210000 in 2004. Nu bate, nu troncane, nu mananca ulei... este masina unui coleg cu care anul trecut am mers pana la Brasov. De ce crezi tu ca nu are de gand sa o vanda? Si crede-ma ca exemple sunt foarte multe. Sunt mai apropiat de ce care au Volvo decat ai crede. Asa ca ii stiu si partile bune si pe cele rele. Pentru ca, la fel ca orice marca si Volvo are punctele ei slabe. Bafta!
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Nu stiu mai Andrei cum sa-ti spun,dar daca ai consulta statisticile de fiabilitate, daca ai intreba proprietarii de Volvo daca sunt multumiti de masinile lor, daca ai avea curiozitatea macar o data sa te intrebi "de ce totusi Volvo e apreciat desi e o ", poate ai vedea altfel lucrurile. Dar sti cum se intampla de cele mai multe ori: stam pe net si ne dam mari cat de destepti suntem. Nu este o rusine sa nu sti si sa intrebi, sa cauti sau sa anlizezi. E insa o prostie sa sustii niste pareri gresite in conditiile in care ti se cere sa analizezi mai in detaliu ceva ce nu sti. Pentru ca, la cum pui problema nu prea sti ce vorbesti. Uita-te la ce modele are Volvo, uita-te ce sisteme de siguranta are, sisteme pe care unii nici macar nu le testeaza in faza de proiect, insa Volvo candva s-a gandit la ele si rezultatele se vad chiar si in cazul de fata. In cazul in care nu stiai masina cu cei mai multi km parcursi si care inca mai merge, este un Volvo din anii '60... peste 4 500 000 de km. Ah, si apropo de Volvo si restul nemtilor, cica: http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
Pagina
12345...265266267...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău