• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Of, of, SaabCuantic! Intelept ca de obicei. Ai perfecta dreptate, insa asta tine de cultura auto. Lucru de care multi duc lipsa, dar ei stiu ce vorbesc. Ca stiu ei, ca au vazut la tv sau au citit in reviste Gen Andrei care nici pana acum nu intelege defapt ce s-a intamplat cu Volvo dupa ce a fost vadut de Ford. Asa cum probabil nu a inteles nici ce s-a intamplat cu Land Rover sau Jaguar. Stima maxima, maeste!
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Nu stiu cum sa va spun dar am avut un prieten cu Volvo S60 care a intrat intr-un cap de pod cu 120 km/h si s-a ales doar cu un picior rupt. Si vorbim de o masina veche de vreo 10 ani. Masina s-a facut praf pana in dreptul montantului A, iar interiorul a ramas perfect. Adica totul a fost asa cum trebuia. Eu zic ca e ceva. Si inca ceva. Volvo are in acest moment cele mai performante simulatoare de testare pentru siguranta, face zeci de mii de teste de impact din diferite unghiuri la diferite viteze. Colaboreaza cu politia din Suedia si are acces la toate masinile care au fost implicate in accidente si le analizeaza modul cum s-au comportat, pentru ca pe viitor sa imbunatateasca siguranta viitoarelor masini. NIMENI nu procedeaza asa, doar Volvo.
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Cand un lucru este scump si nu ti-l permiti evident ca ii vei gasi alternative mai ieftine. Multi dintre noi nu isi permit sa dea in general 20000 de euro. Ce sa mai zici atunci de un BMW care niciodata nu a fost o masina ieftina... Eu nu imi permit o asa masina, dar probabil ca daca as avea bani sa imi cumpar un BMW poate ca nu voi face ochii asa mari cand voi vedea preturile. Multi uita un ;ucru: BMW niciodata nu a facut masini ieftine. Iar cine a condus un BMW a inteles si de ce costa atat de mult. Viata o vezi si in functie de cat iti permiti sa platesti pentru confortul tau. Asa se face ca cel care are o masina de 10000 de euro o considera una foarte buna. Si la fel o considera si cel care a dat pe ea 40-50000 de euro. Apropo, nu sunt fan BMW. M-am urcat in masina asta (din pacate nu am putut sa fac un drive test), iar senzatia de calitate si sportivitate se simte inca de cand pornesti mototul: pozitie la volan joasa, scaune cu un foarte bun suport lateral, volan care se simte placut in mana, un sistem audio superb, finisari si inbinari impecabile si un sound al motorului, care, desi e diesel, nu se aude ca un simplu diesel. Cam astea sunt avantajele mele pe care le vad fata de masinile de volum (ca tot zic unii ca mai bine iti iei altceva). Este o masina care inspira calitate, lucru bine facut, dar si scump in multe prvinte. Va recomand o aaliza "la rece" si apoi sa spuneti cum de este "mai masina" un Hyundai Veloster. Cu un lucru insa nu pot sa ma impac deloc la masina asta: designul. In rest, jos palaria! O treaba foarte buna facuta de BMW. Defapt asta nu e o noutate. Mereu am admirat marca pentru modul in care construieste masini, desi culmea, nu sunt masini tocmai pe gustul meu.
    Joystick
  • Suedezule, sunt total de acord cu tine. Volvo in domeniul sigurantei este undeva sus, foarte sus si cam nimeni nu prea este la nivelul lor. Sincer principalul aspect pentru mine la o masina consta in siguranta pe care ti-o poate oferi. Dar de aici pana la a spune ca nu se rastoarna (nu stiu de unde ai scos-o pe asta, cine a zis si in ce circumstante, pentru ca mereu legile fizicii vor invinge oricat te-ai chinui), mi se pare exagerat. Pe de alta parte eu nu cred ca masini precum Clasa E sau S, Seria 7 sau Audi A8... sunt doar niste exemple, au o siguranta mediocra asa cum sustii tu. E drept, Volvo investeste foarte mult in siguranta. Mult investesc si cel de la Mercedes. Dar daca e sa o patesti poti a o patesti oriunde, in orice masina. Da, sansele sa scapi viu intr-un Volvo sunt mai mari. Dai ai curaj sa te bazezi pe asta la un impact de peste 140 km/h? Eu nu m-as risca sa incerc bazandu-ma pe o masina. Poate sa fie si "mama masinilor". Cand o masina se va comporta la un impact de 200 km/h sa zicem, ca una cu 64 km/h atunci da, voi spune ca aia este o masina din care nu ai cum sa "dai coltul". Pana atunci prefer sa ma bazez pe capacitatile mele de sofer, airbag-uri, centuri, frane si alte sisteme de siguranta si sper sa nu dau peste un animal cum s-a intamplat zilele trecute la Tulcea.
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Mai suedezule, am mai spus-o, si eu sunt fan Volvo. Dar de aici pana la a spune ca ca Volvo nu se rastoarna sau ca ceilalti sunt la pamant...E bine sa fii fan, e rau sa fii fanatic. Auzi, BMW e la pamant, la fel si Mercedes sau Audi. Nu uita ca totusi sunt niste segmente in care fac legea iar Volvo nici macar nu e prezent.
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
Pagina
12345...266267268...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău