• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Imi amintesc ca designurul Volvo spunea in urma cu o jumatate de an intr-un interviu dat lui Mircea Mester cum ca EuroNCAP este ok, insa Volvo poate mai mult. Poftiti inca o dovada. Problema este ca foarte multe masini care sunt considerate a fi foarte bune la siguranta, sunt testate de EuroNCAP doar in anumite conditii. Iar in acele conditii sunt si proiectate sa fie cat mai performante. De un impact din spate EuroNCAP nu zice nimic, de test la rostogolire la fel... Nu ii am prea mult la inima pe americani, insa un astfel de test e binevenit.
    Mercedes, Lexus şi Audi au obţinut rezultate slabe la noul test de siguranţă al IIHS
  • Da. Si am o presimtire cum ca masina asta va fi mult mai ieftina decat Phaeton. Tipic Kia pana la urma.
    Dacia Lodgy, comparată în Germania cu principalii concurenţi: "Portbagaj şi preţ excelente, confort şi dinamică slabe"
  • Dar asta nu inseamna ca au aceiasi clienti. In general clientul unui Kia se gandeste de doua ori cand cumpara o masina, din ratiuni de pret. Nu prea isi pemite sa arunce cu banii in stanga si-n dreapta precum unu' care isi cumpara un Seria 7. Deci si in cazul asta vorbim de aceiasi clasa (acelasi segment) insa target diferit (Kia- marca de volum, BMW, Mercedes, Audi - marci premium). Deci sunt doua lucruri diferite.:)
    Dacia Lodgy, comparată în Germania cu principalii concurenţi: "Portbagaj şi preţ excelente, confort şi dinamică slabe"
  • Astfel de teste nu prea isi au rostul Principala concurenta pentru Dacia, conform celor de la Renault, este piata sh. Ideea este ca Dacia este o marca gandita sa fie in primul rand accesibila. Iar ca sa fie accesibila, inseamna compromisuri. Zafira, C-Max sau Tiguan sunt niste masini care au fost proiectate din start sa fie un exemplu in acest segment. Este ca si cum ai compara... nu stiu, Peugeot 508 cu Mercedes Clasa C sa zicem. Sunt in aceiasi clasa, insa au target de piata foarte diferit. In acest test trebuia sa fie prezent Reault Scenic.
    Dacia Lodgy, comparată în Germania cu principalii concurenţi: "Portbagaj şi preţ excelente, confort şi dinamică slabe"
  • Ca sa faci?! Asa e cand nu exista regulament, termeni si conditii si poti sa postezi orice. Evident ca toti avem parerile noastre, orgoliile mai mult sau mai putin impunatoare si evident ca toti suntem destepti si restul si niste fraieri si stim noi ce vorbim. Incet dar sigur, imi pare rau sa o spun, cand citesc comentariile ma simt ca in piata la Obor. Motiv pentru care eu cred ca incet, incet am sa citesc doar stirile. Pentru ca niciodata nu mi-au placut arogantele, jignirile si lipsa de respect. Desi sunt putini cei care chiar sunt pasionati de domeniul auto (NU DOAR DE O MARCA) se cred cei mai destepti. Ori eu nu am atat putere sa ma cobor... pardon, ridic la nivelul lor. Traim inr-o tara de oameni care sunt buni la toate. Apropo, despre fotbal si demiterea lui Base nu vorbim?
    Şeful Hyundai: ”Vrem să devenim cea mai iubită companie auto din lume”
Pagina
12345...267268269...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău