• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nici eu nu pot sa fiu total de acord cu tine. :p Imi pare rau, dar in privinta fiabilitatii Renault in general a crescut destul de mult in ultimii ani, iar Megane 3 cam e dovada acestui lucru. Dpdv al fiabilitaii este o diferenta vizibila intre Megane 2 si 3. Cel putin eu asta am observat. Si referitor la designul lui 307 si 308 mie mi se pare un lucru bun ca nu s-a modificat prea mult. Pentru ca, din nou dpmdv, consider ca Peugeot nu are probleme cu designul. :)
    Mitsubishi oprește producția modelelor electrice pentru PSA
  • A fost unul din pilotii care, desi la o prima vedere nu a insemnat mult pentru Citroen avand doar cateva victorii, a fost unul din oamenii de baza din spatele pilotilor Citroen. Pentru cei care iubesc WRC-ul si isi amintesc cu nostalgie de perioada de acum 10-15 de ani nu poate fi decat o veste foarte trista. Dumnezeu sa-l odihneasca! :(
    A încetat din viață pilotul francez de raliuri Phillippe Bugalski
  • Da, cred ca Dan are dreptate. Gelu, uite cazul VW daca vrei. Au masini in toate clasele, au dotari de lux, una din cele mai bune cutii de viteze automate de pe piata (DSG), motoare in 12 cilindri, sunt prezenti in toate clasele, de la Up! pana la Tuareg si Phaeton.Si inca ceva: acum vreo 10 ani VW avea cel mai puternic diesel din lume: 5000 cmc, V10, 313 CP (parca 700Nm) pe Tuareg. Dar cu toate astea niciodata nu au zis ca vor sa fie concurenti pentru Mercedes sau BMW. E drept ca pentru asta exista Audi, insa ce vreau sa subliniez e ca nu ai nevoie de super dotari ca sa concurezi cu marcile premium. Si Dan, in clasele superioare au intrat pentru ca in primul rand s-a cerut asa ceva in Asia si America, acolo unde Hyundai si Kia sunt doua marci vazute ca fiind foarte bune. Caz simplu: cate Kia Magentis, Clarus sau Sephia s-au vandut in Europa inca de cand au aparut si cate s-au vandut in America?
    Şeful Hyundai: ”Vrem să devenim cea mai iubită companie auto din lume”
  • Ma mai gandeam la o chestie. Masinutele astea electrice am auzit cum ca ar avea tehnologie foarte buna in ele. Si fiabila. E drept ca asta s-a si dorit. Dar pretul este totusi muuult prea mare. Iar daca tragi linie si calculezi vei vedea ca, de exemplu, o Panda Multijet este mult mai rentabila chiar si pe termen lung. Aici cred ca ar fi problema cu masinutele electrice. Mai departe, haideti sa privim putin in urma, sa vedem ce s-a intamplat cu Peugeot. Au lansat 207, urmasul bestseller-ului 206 la vanzari. Diferente prea mari intre 206 si 207 nu au fost chiar atat de mari cum spunea Peugeot. E drept ca dpv calitativ s-a facut un mare salt, insa nici concurenta nu a stat pe loc. Clio s-a dovedit a fi un rival bun si mai ieftin. De ce ma refer la Clio, voi spune putin mai jos. Apoi a urmat 308. Aceiasi miscare, un 307 inbunatatit. Nu e rau, 308 este o masina fiabila, insa lipseste... acea "magie, stralucire" care sa te faca sa-l doresti. Megane i-a cam dat batai de cap. Cam asta s-a intamplat si cu 508. In cazul lui 508 mie mi se pare o masina prea la locul ei fata de concurenta. Este o masina care mi se pare ca se apropie mai mult de Toyota Avensis decat Mondeo sau Insignia. Este o masina buna, nimic de reprosat, un pas important fata de 407, dar parca ii lipseste ceva. Sunt curios ce se va intampla cu 208. Pe de alta parte versiunile sport ale lui 206 si 207 nu s-au ridicat la pretentiile impuse de 205 GTI. Aici clar Renault a fost in fata lui Peugeot. Mai mult, au fost modele care s-au pierdut pe drum iar asta a lovit in imaginea constructorului, precum 807. Iar faptul ca motoarele HDI sunt considerate unele dintre cele mai bune din lume e pare ca nu mai e suficient pentru Peugeot. Acum de ce ma refer in primul rand la Renault. Pentru ca mereu concurentul direct pentru Peugeot a fost Renault. Este daca vreti o concurenta si de orgolii ale natiilor. Asa cum este si intre BMW si Mercedes sau intre VW Ford si Opel, chit ca ultimele doua nu sunt prea nemtesti. Iar Renault a crescut tot mai mult de la un an la altul. Ideea este, atunci cand Renault a lansat Megane 3 a avut grija sa nu aminteasca de Megane 2, care stim cu totii ca avut destul de multe puncte slabe. Ori puncte slabe a avut si 307, iar Peugeot 308 aminteste cam mult de 307, fie ca vorbim de design sau parte mecanica.
    Mitsubishi oprește producția modelelor electrice pentru PSA
  • Nu pot sa inteleg ce se intampla cu PSA. Parca merge tot mai prost. Unde erau aum 10 ani si unde sunt acum...
    Mitsubishi oprește producția modelelor electrice pentru PSA
Pagina
12345...268269270...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău