• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Imi cer scuze pentru off topic, insa nu prea pot sa ma abtin:p @Poppy, daca ne referim la ce avem prin casa, asa este. Recunosc ca acum 10-15 ani imi placea foarte mult ce facea Philips, mai ales pe partea de tv. Este o marca pentru care mereu am avut o slabiciune. Parerea mea este ca coreeni (scuzati cacofonia) investesc foarte mult in creatiitate. Uitati-va de exemplu ce televizoare au: cati s-au gandit la tv-uri atat de subtiri, de elegante sau cu atatea gadget-uri... gen apelare vocala, misti din mana si se shimba canalul, cu sensori de miscare, care isi modifica intensitatea culorilor in functi de cat de obositi iti sunt ochii sau cata lumina e in camera etc. Si parerea mea este ca in spatele acestor inovatii sta o alta companie care a zguduit piata acum ai putin de 10 ani, si anume Apple. Samsung in opinia mea este singurul care s-a adaptat cel ma repede la conditiile impuse de Apple pe piata. Practic la un moment dat concurenta era (total) depasita, iar Samsung s-a trezit cel mai repede din soc. DAAAR, exista un (maaare) dar: cei care s-au retras de pe piata sau sunt prezenti mai slab ori s-au reprofilat, ori s-au reorientat spre altceva. De exemplu Sagem sau Alcatel, doua nume care nu spun mare lucru... daca aceste doua companii nu ar exista jumatate din Europa nu prea ar mai putea sa vorbeasca la mobile. Cam tot ce inseamna relee de telefonie mobila au tehnologie pusa la punct de cele doua companii. La fel Siemens, s-au gandit ca nu are rost sa ramana pe piata de telefonie mobila daca sunt muuult mai bine vazuti si alta parte (telecomunicatii, relee, sisteme electrice pentru trenuri, vapoare, automobile, avioane, sisteme de iluminat etc). Si oricum europenii au domenii unde au un cuvant (foarte) greu de spus. De exemplu nu exista televiziune serioasa care sa nu foloseaza produse europene (gen Siemens, Viessman, Sennheiser, Schneider, Bosch, Behringer... din Austria AKG - astia sun f buni pe parte de sunet), japoneze (Sony, Panasonic, JVC, Fujitsu, Osaka etc) sau americane... mai putin la noi, e drept (gen Pioneer sau Marshall). O parte importanta din aparatura masinilor de trasmisii ale televiziunilor este pusa la punct de Ericsson (Suedia) si cam tot din ce inseamna o regie de emisie serioasa, are aparatura japoneza (de obicei cu Sony in frunte si europeana, in special nemteasca). Deasemenea, unii din cei mai mari jucatori ai pietei de aparatura medicala sunt Philips si Siemens. Si nu uitati ca Centrul Spatial European (un fel de NASA europeana) esteo companie 100% euopeana. Conform comentariului cred ca intelegeti voi... Ca o concluzie, faptul ca unii producatori "s-au dat la fund", nu inseamna ca nu stiu cu ce se mananca un domeniu. Dar si-au facut o imagine mult mai buna pe alte domenii.
    Şeful Hyundai: ”Vrem să devenim cea mai iubită companie auto din lume”
  • Sa iti doresti sa fi cel mai bun nu este niciodata un lucru rau. sincer sa fiu de cand s-au lansat primele generatii Ceed si i30, Hyundai a demonstrat ca are potential si va deveni foarte puternic nu doar pe piata din Asia si America, ci si pe cea din Europa. Viziunea sefului hyundai imi aminteste de cea a japonezilor de la Toyota de acum cativa ani cand spuneau ca nu si-au dorit niciodata sa fie pe primul loc la vanzari. Si asta s-a cam vazut. Toyota a ajuns din nou numarul 1 fara sa faca... sau cel putin eu nu am vazut/auzit, sa faca politica de marketing agresiva, sa atace, sa jigneasca sau sa profite de slabiciunile altora (amintiti-va de reclamele din America din timpul recall-ului Toyota, cand Honda spunea "cumparati de la noi ca ale noastre au frane"). Pe de alta parte este interesant ca, desi Hyundai are masini electrice pe strazi, mai vor sa astepte putin sa vada cum se comporta si apoi sa le lanseze in toata lumea. Faptul ca in acest moment sunt doar in Coreea si State se datoreaza si increderii generale pe care o au cei de acolo, in Hyundai.
    Şeful Hyundai: ”Vrem să devenim cea mai iubită companie auto din lume”
  • @Pentru anonimul... Daca ai fi urmarit site-ul asta mai in amanunt ai fi vazut ca fair play in general nu prea exista pe-aici. Ci doar oameni care se pricep de minune la masini si te jigesc daca nu esti de acord cu ei, pe motiv ca esti un habarnist. Unii sunt fani BMW si doar atata stiu, altii fani Renault si doar atata stiu, atii fani de masini japoneze si cele mai masini sunt cele care le plac lor si atat. Ii contrazici, te-ai lins pe bot! . Acum intelegi comentariul meu? ;) Motiv pentru care cred ca as putea sa ma dau mai des mare, pentru ca as cam avea de ce. Sincer.
    Maşina legendarului Clark Gable se va vinde pentru 9 milioane de dolari
  • Sunt curios cati dintre cei care se dau mari in ale masinilor au auzit (ca de stiut mai greu) ce fel de masini facea Dusenberg si cine era marca asta in anii '30. Apropo, in avatarul meu este interiorul unui Dusenberg J Coupe.
    Maşina legendarului Clark Gable se va vinde pentru 9 milioane de dolari
  • Andrei, cred ca oricine, oricat s-ar zbate sa-ti explice niste lucruri tot nu ai vrea/putea sa le accepti.
    Luptă la cuţite între BMW şi Mercedes pentru piaţa din SUA
Pagina
12345...269270271...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău