• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pai vor fi masini cu preturi diferite, adica cel putin 15-20000 de euro. Audi va avea modelul lui, VW modelul lui. Fiecare adresat unui anumit target:)
    Volkswagen plănuieşte Touareg CC - rival pentru BMW X6
  • Lasand la o parte discutiile de mai sus... si nu vreau sa fiu rautacios, si mie mi s-au sters comentariile. Insa mai putine si sincer sa fiu si eu le-as fi sters... mai toate aveau legatura cu Renault. Cine stie ce se petrece la o stire despre Renault intelege la ce ma refer. Nu mi se pare o idee deloc rea, pentru ca este un segment care se cere, iar X6 este o masina scumpa pentru multi. VW ar face ceva mai accesibil, asa cum s-a intamplat si cu Passat CC. Deci Dane, tocmai din cauza asta nu va fi un Audi. Practic nu va fi un concurent pentru X6 daca ar fi facut de VW si practic nu ar avea concurenta directa. Deci ar fi totusi o miscare inteligenta.
    Volkswagen plănuieşte Touareg CC - rival pentru BMW X6
  • Adica stapanului (GM) i-a fost teama sa nu-l muste cainele pe care tocmai l-a abandonat (SAAB). Inca o dovada a faptului ca unii care zbierau pe aici de puterea pe care o are SAAB nu bateau campii. Astia de la GM uneori mi se par foarte amuzanti. Au prefereat sa lase de izbeliste o marca ce putea concura in State cu Lexus, BMW si Mercedes ca sa lanseze acum 10 ani in productie masini gen Hummer. Na, plange-le de mila daca poti... Sper sa nu-i ierte Spyker!
    Spyker acţionează în judecată General Motors
  • Samba, nici nu iti cer sa ai aceleasi pareri ca mine. Si tu ai dreptate, nu pot sa zic ca nu. Dar pe de alta parte mai gandeste-te la un lucru: cei care au cele mai putine probleme de fiabilitate sunt japonezii. In conditiile in care nemtii vand foarte bine si ei. Uite, eu am un VW... ma crezi sau nu eu sunt multumit de el. Si eu am avut ceva reticente cand l-am cumparat, dar a fost o oferta prea buna sa o refuz. Iar cu timpul m-am mai linistit. Da, VW de exemplu are probleme cu fiabilitatea. Insa cu toate astea Golf sau Passat inca sunt considerate referintele segmentului. Culmea, nu neaparat in privinta fiabilitatii. Am zis in comentariile anterioare de ce. Si inca o chestie: cand zici ca Mercedes nu mai face masini ca acum 30 ani (eu as adauga aici si VW) asa e, dar pe de alta parte nici concurenta nu mai e atat de slaba ca acum 30 de ani. Adica atunci cand comparai pe Mercedes o faceai cu BMW de pe la mijlocul anilor '70, Volvo si SAAB. Lexus nici nu exista atunci. Deci asta cu fiabilitatea din trecut nu prea are rost sa compari. In plus politica marcilor era foarte diferita fata de cea de azi. Dar asa cum am zis Mercedes vinde bine si are probabil cea mai buna imagine de marca din lume si din alte considerente. Si hai sa fim sinceri, Mercedes a adus foarte multe inovatii domeniului auto, fie ca e vorba de siguranta, confort, eleganta etc. Mai mult (desi poate crezi ca nu are importanta), Mercedes este singurul constructor care a castigat cam tot in toate competitiile sportive. Si apropo, o chestie pe care putini o stiu: cati dintre voi stiu ca fostele generaii de Clasa E si SL au avut probleme serioase cu sistemele de franare, lucru pe care Mercedes nu l-a recunsocut niciodata si din mers a imbunatatit sistemele. Daca vei compara un SL fabricat prin 2002 cu unul de prin 2004-2005 vei vedea ca sistemele de franare sunt modificate. Initial am auzit asta ca un zvon. Intamplarea face insa sa am norocul sa vorbesc cu cineva care lucreaza la un dealer Mercedes in Lyon si mi-a confirmat asta. Mercedes ar fi dat presei franceze cateva milioane de euro sa nu spuna nimic, pentru ca vanzarile lui BMW ar fi "explodat". Ideea e ca Mercedes lansase de doar cativa ani Clasa E si SL si avea o gaura in buget de cateva sute de milioane de euro si trebuiau sa-i recupereze cat mai repede. Oricum daca veti cauta statisticile de vanzari din perioada aia veti vedea ca BMW a cam rupt" la vanzari. PS: chiar daca avem opinii diferite ma bucur ca avem o discutie frumoasa :)
    SUA: Mercedes-Benz va plăti despăgubiri în valoare de 618.000 dolari proprietarului unui E-Klasse defect
  • Stiti care e faza cea mai tare? Ca tocmai suedezii au inventat un test care ulterior a devenit una din bazele acceptului dpdv al sigurantei pentru o masina, adica testul elanului. Adica testul care a rasturnat inovatia automobilistica a anilor '90 made by Mercedes Benz, pe numele ei Clasa A si care a dat emotii altora si inca mai da (gen Logan). Motiv pentru care multe masini au ajuns sa aiba ESP optional, standard de la un anumit nivel de echipare sau, tot mai des pentru ca impune legea, standard direct. Iar faptul ca Volvo nu e rastoarna... mai, ce naiba! Si mie imi place Volvo, dar pentru ei nu exista legile fizicii? Eu as zice ca se rastoarna mai greu. Chiar, eu nu am vazut un test asemanator cu un Clasa M, Q7 sau X5: http://www.youtube.com/watch?v=PMN7sCaZegc&feature=BFa&list=PLBBE4111C6FEDD5C6 Poate imi aratati voi. Mai departe, cazul Tinu si Volvo S40: hai sa nu plictisesc poporul cu comentarii stufoase. Intereseaza-te ce a patit Tinu atunci (in primul rand nu purta centura de siguranta, motiv pentru care airbagurile nu aveau cum sa se declanseze... in plus nici senzorii nu au fost atinsi). Si chiar si asa, intereseaza-te de rata mortalitatii in accidente. Ideea e ca cei care investec cei mai multi bani in siguranta sunt Volvo si Mercedes. Si daca e sa punem problema la nivel de banal, si printesa Diana a murit intr-un super Mercedes, insa cand te lovesti cu 160 km/h de un cap de pod si sper sa scapi ca ai masina cu siguranta ezemplara se numeste slabiciune psihica si nu ai ce cauta la volan. Designul lui Golf: am spus-o si o mai spun. Acest design conservator face parte din specificul marcii. Asa cum altii mizeaza pe un design futurist, elegant... poate uneori exagerat, VW mizeaza pe clasic. Pentru ca este un design care pentru ei vinde, iar acest design inseamna si alte lucruri (dar din nou ne pricepem toti la masini), inseamna inclusiv un omagiu adus generatiilor anterioare de Golf. Uitat-va la Astra, Focus, Megane, C4 etc ce diferenta este intre generatii dpdv al designului. Oare chiar asa de prosti sunt astia de la VW sa nu ii puna pe aia de la Giugiaro la treaba, ca doar si-au cumparat o ditamai casa de design. Faptul ca se pastreaz esenta aspectului de la o generatie la alta este extrem de greu de realizat. Practic trebuie sa adaptezi un design clasic, cunoscut, care se regaste intr-un model, la cerintele actuale ale pietei. Porsche reuseste asta inca din anii '60 cu 911. Si desi pare greu de crezut poate fi ceva uimior. Pentru ca nu iei o foaie de hartie si incepi sa desenezi la 0. Lucru pe care foarte putini reusesc sa-l inteleaga.
    Original
Pagina
12345...270271272...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău