• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Samba, Lexus este o marca a carei aparitie s-a hotarat intr-un an de zile, o perioada foarte scurta. Lucrurile s-au intamplat destul de repede la inceput cu Lexus. Si asta pentru ca Toyota a speculat foarte bine ca pot concura cu Mercedes, pentru ca in America anilor '80 singura marca europeana pe care o stiau cei mai multi era Mercedes. Evident si vanzarile pentru o marca premium europeana erau destul de bune. Practic Lexus a fost gandit in primul rand drept concurent direct pentru Mercedes in State. Poate din cauza asta Lexus mai este numit si "Mercedesul japonez". Primul LS s-a inspirat foarte mult din limuzinele Mercedes din anii '80 (vezi legatura cu ce am zis mai sus- perioada scurta de timp de cand Toyota s-a hotarat sa existe Lexus si pana a iesit prima masina pe poarta fabricii). Este vorba de o companie care si-a dorit sa fie comparata in primul rand cu o singura marca, adica Mercedes. Pentru ca in anii '80 Mercedes era apreciata mai mult decat in prezent. Motiv pentru care, lasand designul la o parte, Lexus este in primul rand un "atac" la Mercedes. Octav, dupa o tura cu fiecare cred ca totusi ar alege Passat. Passat arata cel mai banal, mai ales fata de Mazda 6. Designul conservator este unul tipic pentru VW. Si atata timp cat pe piata este cautat si asa ceva va vinde, nu va schimba prea mult. Comparativ cu Mazda, de ce nu. E o diferenta enorma de design intre 626 de acum 15 ani si Mazda 6 din prezent.
    SUA: Mercedes-Benz va plăti despăgubiri în valoare de 618.000 dolari proprietarului unui E-Klasse defect
  • Sorry, dar Colt arata muuult mai bine. Nu inteleg de ce nu s-a pastrat aceiasi forma a caroseriei, de tip monovolum. Putea face parte din specificul lui Colt, pentru ca sunt putini cei care ofera o asa caroserie la clasa mica. Deci inca un punct slab la capitolul originalitate din partea mea... In rest nu zic nimic pana nu o vad. Dar sincer sa fiu din poze nu ma astept la mare lucru. La cat de mult imi place Colt, masinuta din poze ma cam surpinde si nu in sensul bun.
    Mitsubishi Mirage - vânzările debutează pe 31 august în Japonia
  • Samba, referitor la Lexus, Infiniti sau Acura... incearca sa faci o comparatie cu Clasa S, A8 sau Seria 7. Astea 3 sunt niste masini care au personaliate, sunt construite intr-o anumita directie. Sti ca daca vrei confort suprem si fiabilitate de exceptie alegi Clasa S (considerata a fi cea mai buna masina din lume), daca vrei un aspect mai sportiv si calitate de top alegi Seria 7 sau, pentru ca nu s-a inventat masina buna la toate si vrei cumva un compromis, alegi A8. Vezi, cam asta e deosebirea in mare dintre BMW, Mercedes, Audi si restul concurentei. Nu contest nicio clipa ca Lexus ar face masini slabe (repet, nici vorba de asa ceva), dar de multe ori cand cumperi o masina nu te gandesti doar ca ai cumparat un fier care arata misto si e foarte fiabil. Cand vorbim de marci premium, masina nu e mereu o simpla bucata de metal. Uneori o masina inseamna mai mult... iti transmite un mesaj, spune ceva despre tine si nu in ultimul rand, uite, la Clasa S... un pasionat auto cand il conduce, o face cu mandrie si ii trezeste nostalgia pe care ti-o trezeste un 600SEL din anii '70. Sa mai zic de Clasa G sau SL? Sau de BMW Seria 5? Iar asa ceva nu o poate face niciun Lexus, pentru ca este o marca ce a aparut artificial. Lexus nu este o marca cu traditie, iar la asemenea nivel radacinile conteaza. Si referitor la Avensis... culmea l-am condus. Da, o masina confortabila si in banca ei. Insignia si mai ales Mondeo mi se par mai incisive. Nu am sportivitatea in sange, de-asta 75 CP de pe "Porsche" de cele mai multe ori imi sunt sufiienti. Dar chiar si asa, Avensis mi se parea ca se misca greori, desi viteza crestea. Intelegi? E exact ce ti-am spus in comentariul anterior, masina nu prea iti transmite niciun "mesaj" Nu stiu daca ai inteles ceva din ce am scris... sper ca m-am facut cat de cat inteles. Japonezii nu au acel "vino aici" pe care il au nemtii. Asta e marea problema la japonezi.:)
    SUA: Mercedes-Benz va plăti despăgubiri în valoare de 618.000 dolari proprietarului unui E-Klasse defect
  • Samba , iti urmaresc mesajele de ceva timp si inclin sa-ti dau dreptate: daca vrei o masina in primul rand fiabila, alegi o japoneza. Sunt total de acord cu tine. Sunt masini rezistente, am cunostinte carora le-a recomandat Corolla si Mazda 3 acum 5-6 si niciodata nu au regretat. Inca le mai au, merg perfect, au depasit 100000 de km, nicio problema... vechea poveste. :)) DAAAR cu toate astea exista o problema: unii nu vor doar fiabilitate. Poate te vei supara pe mine, insa in privinta tinutei de drum, confortului, spatiului interior, ergonomiei, antifonarii, finisajelor, poate si a sigurantei (sa ma leg si de intretinere?)... imi pare rau, dar aici se vad diferentele (clare) dintre masinile japoneze si nemtesti mai ales. Uite, eu conduc o masina nemteasca si recunosc ca mereu mi-a placut Mitsu Colt. O consider si acum o oferta foarte buna. Dar la drum intins Beetle-ul meu de care unii pe aici fac misto... imi pare rau, dar prefer sa fac un drum 3-400 de km cu el dacat cu un Colt (si am condus Colt cam 200 de km si cand am ajuns la destinatie ma durea gatul si "posteriorul" din cauza scaunului). Ideea e ca, sa cum am mai zis, nemtii pluseaza la capitole care se vad si se simt. Ori daca eu imi cumpar o masina noua si am de ales intre un Golf si un Auris, crezi tu ca ar avea vreun rost sa aleg Auris daca il vand dupa 100000 de km? Unde mai pui ca si valoarea la revanzare e muuult mai buna ca la un Auris. Si refer la fiabilitatea Mercedes care, zici tu ca a fost pana la Cobra. Eu as spun fals! La Mercedes s-a rupt ceva o data cu prima generatie Clasa A, despre cre unii proprietari si acum spun ca nu prea e un Mercedes. In privinta Clasei A m-am documentat destul e mult acum cativa ani cand mi-am cumparat masina. Asa cum s-a rupt si la VW cand a trecut de la Golf IV la V, iar Passat nu a mai fost facut pe platforma de Audi A4 si pe cea de masina compacta. Iar asta se simtea. De-asta in privinta tinutei de drum Ford Focus 1 a fost campion pana a iesit din fabricatie. Respect!
    SUA: Mercedes-Benz va plăti despăgubiri în valoare de 618.000 dolari proprietarului unui E-Klasse defect
  • Automarket, de cand Opel Astra, fie el si in 3 usi, este concurent pentru Beetle? E drept ca un rival foarte apropiat de ce ati testat voi nu prea exista, dar totusi... In opinia mea este o greseala cam mare, pentru ca este vorba in primul rand de clase diferite, de doua masini care nu au fost concepute sa fie concurente. Nu mi-o luati in nume de rau, este a 3-a greseala pe care am vazut-o saptamana asta. Sincer am pretentii de la voi. Ati cam ramas singurii. :p
    Original
Pagina
12345...271272273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău