• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Si cand te gandesti ca aparut ieri pe site o stire cum ca unu' a depasit 1 milion de km cu un Clasa E... Eu cred ca e vorba de niste defecte de fabricatie pe care Mercedes le stie, doar ca nu a vrut sa le recunoasca. Era un fel de joc de domino. Tipul avea influenta fiind om de afaceri, iar daca ar fi spus asta in presa si Mercedes si-ar fi recunoscut problema, posibil sa se fi ajuns la un recall. Din care un constructor pierde milioane de dolari, oricare ar fi numele lui. Lucrul asta e valabil pentru toate marcile. Cu siguranta ca inginerii care proiecteaza masinile le cunosc pana la ultima piulita si stiu cat poate reszista o piesa si cat nu, indiferent de modul de exploatare.
    SUA: Mercedes-Benz va plăti despăgubiri în valoare de 618.000 dolari proprietarului unui E-Klasse defect
  • Gelu, nu e cazul sa-ti faci griji si iti voi pune de ce. O astfel de miscare deja VW si Porsche au facut si au vrut sa vada cum raspunde piata. Ma refer la Tuareg si Cayenne. Ambele masini, desi aveau ceva legaturi tehnice si-au vazut fiecare de drumul ei. Si s-au dovedit a fi drumuri bune, pentru ca vanzarile au fost si sunt mai mult decat ok. Despre o preluare a lui Porsche de catre VW se zvonea inca din anii '90. Imi amintsc ca citeam prin '94-'95 o revista germana (... cu disctionarul langa mine :))) cum ca VW isi dorea legaturi stranse cu Porsche si ca VW nu a spus niciodata nu unei preluri, ci mai vedem. Dar timpul a trecut si VW avea nevoie si de Porsche. Inca de pe atunci VW si-a facut planuri ca in cel mult 15 de ani sa ajunga sa se uite la BMW si la Mercedes de la acelasi nivel, fie ca e vorba de compacte sau diviziile M respectv AMG. Si tot atunci VW si-a dat seama ca nu poate face asta pe cont propriu. Asa ca a avut mai intai grija ca Audi sa cresca pentru ca era mai usor (sa te lupti in categoria sport si supersport e mai greu). Interesant este ca in mod constant VW a dat bani si lui Porsche sa dezvolte noi modele. In prima generatie de Boxter au fost bagati si bani de la VW, la fel si in Cayenne. Din cauza asta este si dorinta lui Porsche. Si sa nu uitam ca defapt primul Porsche din istorie a fost un Beetle "cu vitamine".
    Volkswagen a finalizat preluarea Porsche şi promite o colaborare strânsă
  • @mntsn, oricum o dai Renault nu poate sa ramana descoperit in segmentul mediu. Ar fi o lovitura grea de imagine sa ramana descoperiti intr-un loc in care concurenta "isi face de cap" (exemple simple, Passat sau Insignia). Este vorba si de orgolii, cum zici tu. Si inca o chestie, toti ii urasc pe cei de la VW. Dupa ce ca Renault nu are concurent pentru toate modelele Renault (si nici motorizari echivalente) si este unul din "greii" industriei auto europene, cum ar fi sa opreasca productia Lagunei? Chestia asta ar putea avea efect si asupra vanzarilor generale ale marcii. Nu neaparat cu mult, dar ar avea. Important e ca ar fi vorba de bani pierduti. PS: Imi place Twizy :)
    Renault oferă un Twizy gratis pentru clienţii spanioli care achiziţionează un model mare
  • Ideea acestei stiri nu e ca cineva a reusit sa depaseasca 1 000 000 de km, ci faptul ca a reusit cu o masina care are transmisia si motorul originale. Ori asta de obicei e cam greu. Mai tineti cont si de faptul ca Clasa E are foarte multa electronica in ea. Una e sa reusesti asta cu un Logan, cum a zis cineva mai sus (masina construita sa fie simpla si fiabila) si alta cu o masina foarte complexa dpdv tehnologic precum un Clasa E.
    Grecia: Un taximetrist a depăşit 1.000.000 kilometri cu un Mercedes-Benz E270 CDI din 2003
  • Inteleg ce spui tu. Si tocmai din cauza asta nu m-am referit la fiabilitate. Ideea e ca in general viziunea constructorilr europeni referitoare la fiabilitatea unei masini se opreste la un moment dat. Pentru ca se merge pe principiul ca si serviceurile tre' sa le aduca bani. Asta nu e valabil doar la VW. Ideea e ca motoarele astea supraalimentate iti fura ochii din start pentru ca au un consum mai mic, sunt mai ieftine, sunt mai puternice, cuplu bun... adica atunci cand conduci o astfel de masina nu prea observi diferente fata de un motor aspirat. Iar Toyota... defapt japonezii cam traiesc in lumea lor.
    Handelsblatt: Volkswagen îşi suspectează partenerii din China de furt de proprietate intelectuală
Pagina
12345...272273274...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău