• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Au cam fost inovativi, gandeste-te ca de exemplu au revolutionat industria auto cu doua clase, cea a monovolumelor cu Espace in '82 si compacta cu Renault 16 in anii '60. Imediat VW a copiat ideea compactei cu Golf I in '74. Insa pe Renault i-a tras in jos altceva, nu lucrurile astea. In State de exemplu la mijlocul anilor '70 cand americanii incercau sa faca masini cat mai fiabile, simple si mici (criza petrolului) au luat exemplu de fiabilitate pe Golf I, nu pe Renault 16. Deci daca e sa-i reporosezi ceva lui Renault nu cred ca e tocmai ok sa o faci pentru inovatii si idei.
    Renault Clio 4: primele fotografii şi informaţii oficiale vin în 3 iulie
  • Mi-a trecut tot somnul. Multumesc! :)) Mai Fan Renault, nu o avea Kia cu ce inovatii sa se mandreasca precum Renault, e drept. Dar in anii '80 cum zici tu, pe pietele unde avea imagine buna, pe pietele pe care se baza (adica cele din Asia si State) Kia era considerata o masina simpla, destul de robusta, fiabila, nici prea, prea nici foarte, foarte. Si pot sa pun pariu ca nimeni nu credea ca Kia va veni atat de tare din urma candva. Unde mai pui ca multi nici nu auzisera de Kia. Ori daca e sa ne uiam pe statisticile de fiabilitate Renault e undeva sus de la Megane 3, deci de vreo 4 ani Kia in acest moment nu ofera ceva spectaculos (ce putin nu in Europa), dar asa mic si prapadit cum il vezi tu in ultimii 10 ani a crescut mult, astfel ca a cam luat din clientii multora. E ceva, nu crezi?
    Renault Clio 4: primele fotografii şi informaţii oficiale vin în 3 iulie
  • Serios Scorpyon? Dar tu cum te simti cand aceleasi TDI-uri sunt puse si pe Skoda si pe Audi? Acelasi 2.0 TDI 140 CP de pe Superb porneste de la 24000 de euro iar pe A4 de la 32000. Conform mentalitatii tale, de ce sa-mi iau A4 cand acelasi lucru il am si pe Superb si e mult mai ieftin? Cam asa se pune si problema SAAB/Fiat. Dar deja suntem off topic...
    Buturuga compactă
  • In concluzie: pretentii de premium ,dar nici un motor de 150cp nu erau in stare sa-l faca ei.(apropo de exclusivism) :)) Nici un motor de 150 CP nu stiu sa faca? Esti sigur? Ei zic sa-ti mai reviziuiesti o data cunostintele despre masini. Tu si jumatate din cei care intra si comenteaza pe-aici.
    Buturuga compactă
  • Doamne, ma bucur ca in sfarsit vorbeste si cineva care cunoaste masinutele astea, adica Crystyann. oameni buni, priceputi in ale masinilor care spuneti ca un Gelly e mai bun ca la 10000 de euro ai si piele, conduceti masinutele astea si apoi vorbiti. Pai voi ati vrea la 8000 de euro sa ai dotari de masina de 15000 ca altfel nu se merita. De-asta Romania e plina de "priceputi" cu masini nemtesti... se pricep la masini asa cum se pricep si la masini de genul asta. PS: am condus Up! si in opinia mea, merita cam fiecare leu. Cu intelegere a masinii se poate folosi fara probleme si in afara orasului... spatiul e la nivelul unei masini de clasa mica. Iar daca motorul e slab pentru extraurban si nu face fata... propun sa nu mai circule nimeni in afara orasului cu Matizul...
    Skoda Citigo, în România de la 7.955 euro
Pagina
12345...290291292...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău