• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu nu stiu cum puteti spune ca americanii sunt nationalisti in conditiile in care cea mai mare piata pentru masnile japoneze o reprezinta America. Si vorbim, de milioane de masini vandute anual. Nu putine sunt cazurile in care masinile japoneze sunt vazute mai bine, fie ca vorbim de Toyota Corolla, de Lexus sau Infiniti. Unde mai pui ca japonezii au creeat marci special pentru americani, gen Scion sau Acura. Culmea e ca niciodat nu s-a pus problema ca ar avea vanzari slabe. Si nu uitati de recallul Toyota, initiat de americani. Si tot americanii au facut ca Toyota sa ajunga iar pe primul loc in lume.
    Renault vrea să vândă mai multe maşini în afara Europei
  • Calingura, eu cred ca totusi ideea cu Auto Emocion nu a fost rea, pentru ca o masina europeana care sa se bazeze pe asemanarile unei masini sportive... singurii care fac asta sunt Alfa Romeo si partial BMW (partial pentru ca un BMW nu inspora neaparat sportivitate oricum l-ai privi). Astea doua au in comun faptul ca sunt premium. Deci pentru o marca de volum care sa ofere ceva asemanator ar fi fost loc. Doar ca VAG nu prea a stiut cum sa procedeze. Andy, sunt si nu prea de acord tine. Am sa-ti dau exemplu daca vreu prima generatie a Clasei M, o masina fabricata in State, pentru americani si care a fost importata si in Europa. Ca fiabilitate nu a fost tocmai un exemplu pentru Mercedes. Lucrurile s-au schimbat mult cu a doua generatie.
    Seat Toledo - primele imagini ale celei de-a patra generaţii
  • @DST, Renault a avut vreodata vreo tentativa sa intre pe piata din SUA?
    Renault vrea să vândă mai multe maşini în afara Europei
  • "Japonezii,sunt oameni foarte seriosi si au o munca foarte precisa,daca aceste motoare de la BMW nu ar fi fost bune ,cei de la Toyota nu mai faceau alianta cu cei de la BMW." Ca bine zici. Nu uitati cum s-a desprtit Suzuki de VW tocmai din cauza motoarelor diesel, motivul care a umplut paharul fiind Multijet-urile lui Fiat. Pe de alta parte japonezii au demonstrat (mai mult sau mai putin, nu asta conteaza acum) ca stiu sa faca bine si altceva in afara de masini doar conventionale, de mai bine de 10 ani. Prius s-a dovedit a fi o masina fiabila inca de la prima generatie. Drumul pe care l-a ales BMW, alternativa hidrogen, nu a dus la nimic profitabil, cel putin pana acum. Este bine ca s-au facut cercetarile lui BMW, insa este o tehnologie mult prea scumpa si aproape imposibil de implementat in serie mare. Pe de alta parte, daca nici BMW nu stie sa faca motoare performante... nu sunt eu mare fan BMW, dar "sa-i dam cezarului ce-i al cezarului". Practic fiecare are de luat lucruri bune unul e la celalat si asta conteaza cel mai mult... castiga constructorii si castiga si posibilii proprietari.
    BMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General Motors
  • George, asa o fi. La o masina care e intretinuta bine numarul de km parcursi poate avea mai mult doar un impact psihologic. Sa zicem cai ai facut km aia, dar crezi tu ca esti singurul care a reusit asta? Si doar cu Renault ai putea? Iti inteleg mandria, insa hai sa nu fim rautaciosi ;)
    Renault vrea să vândă mai multe maşini în afara Europei
Pagina
12345...292293294...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău