• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, interesant. Recunosc ca nu ma asteptam tocmai motorul asta sa castige. E drept ca l-am privit cu reticenta mereu. Ramane de vazut cum se va comporta peste 5-6 ani. Ca o concluzie: PSA (in parteneriat cu BMW) sunt singurii francezi care au luat ceva. 1.0 de la Toyota, motor care timp de 9 anila rand a luat premium 1 e tot in top. Sincer ma asteptam la mai mult de la Honda. Nu stiu ce se intampla cu ei dar de vreo 2-3 ani, parca iau tot mai putine premii. Singurul constructor (mare") pe care nu-l vad nicaieri e Renault.
    OFICIAL: Ford 1.0 EcoBoost este Motorul Anului 2012
  • Sincer am incredere ca lucrurile vor sta din ce in ce mai bine pentru SAAB. iar in cel mult 10 ani marca asta va ajunge din nou undeva sus, asa cum era in anii '80. Consider ca marile companii americane nu se pricep sa valorifice ceea ce au, bazandu-se in mare masura pe naivitatea... pardon, vanzarile oricum mari ale pietei de domiciliu" (adica America), denota o lipsa totala de interes fata de produsele sale (pentru GM SAAB nu a fost profitabil de multi ani si cu toate astea nu au facut nimic), fara sa te gandesti la zilele "negre" (criza). Ford mereu mi s-a parut ceva mai echilibrati insa. Faptul ca acum este pe mainile unora care nu sunt tocmai cunoscuti in domeniuliul auto ma face sa cred ca ambitia va fi mai presus de orgoliu, lucru demonstrat de Jaguar, Land Rover sau Volvo. Cine stie, poate in cativa ani vom vedea un adversar puternic pentru Tesla. :) Si cand spun ca
    OFICIAL: Saab va produce maşini electrice sub conducerea unei companii japonezo-chinezeşti
  • C-G-C, uite http://www.automarket.ro/masini-noi/mazda/3-facelift-2089/poze/269402/
    Renault Clio, prima imagine neoficială a noii generaţii
  • Pe mine sincer nu ma mira. Am mai spus unor fani inversunati acum cateva luni tot pe Automarket ca in domeniul sigurantei pe primele locuri sunt Volvo si Mercedes pentru ca investesc cel mai mult in domeniul asta. Cei de la Volvo si Mercedes cand se gandesc la siguranta nu se gandesc la stele EuroNCP. Si referitor la cele doua marci, in opinia mea cred ca Mercedes este cel care a venit cu primele inovatii in sensul asta. Totul a inceput cu Pre Safe in 2002 - inchiderea automata a gemurilor si trapei, strangerea centurilor in cazul unui viitor posibil accident puternic si evident franarea masinii - dotare standard pe Clasa S si CL) . Si cu toate astea mai mult de jumatate din masinile costructorilor din tabelul de mai sus au 5 stele, deci ofera siguranta "maxima". Edi, cred ca pasionatii Volvo apreciaza cam acelasi marci. Este si cazul meu :)). As mai adauga totusi si Honda :)
    EuroNCAP: Volvo şi Mercedes-Benz, mărcile cel mai bine dotate cu sisteme de frânare automată de urgenţă
  • Din poza asta putem spune ca designul nu e chiar original. Mie imi aminteste de Mazda 3. Si nu e un lucru rau.
    Renault Clio, prima imagine neoficială a noii generaţii
Pagina
12345...299300301...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău