• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu cred ca ajungea demult la fier vechi. Sau ruginea printr-o curte pe post de cotet. Ca doar era un "jaf" de acum 80 de ani...
    Un Mercedes 500K Spezial Roadster furat în timpul războiului va fi înapoiat urmașilor proprietarului
  • Deci tu imi spui ca Renault avea piele de cea mai buna calitate (gen Mercdes Clasa S sau Seria 7, ca alea aveau atunci piele de cea mai buna calitate si lemn nobil "a la Bentley"), motor V6 (asa, si? numai Vel Satis avea?), diesel common rail (de ce puteri?, baza din cate stiu la Seria 5 pornea de pe la 140 CP si ajungea la peste 200 CP), totul la... hai sa zicem 40000 de euro. Tipic Renault! Ai naibi nemti, nu stiau ca era o idee mai buna sa procedeze la fel si eventual sa aiba pretul de pornire pentru Seria 5, sub Vel Satis, ca sa fie mai tare decat Renault. Defat stai, ca nu aveau cum... si Seria 5 si Vel Satis erau cam la fel. Si ca sa nu te bag in ceata: motivul pentru care se fac comparative intre masinile premium si non premium este acela ca ofera lucruri care se pot compara (gen putere, cilindree, spatiu, clasa din care fac parte etc) pana la un punct, NU pentru ca se compara si dpdv calitativ si mai ales al fiabilitatii. O masina premium si non premium dupa 250000 de km, exploatate in conditii asemanatoare se comporta atat de diferit... In cazul asta, ce spui tu inseamna ca nu e nicio diferenta intre premium si non premium. Intelegi acum? Daca totusi nu vrei sa intelegi, cumpara-ti Laguna si bucura-te ca ai o masina echivalenta cu Seria 3 sau Clasa C, ca sa nu zic Latitude comparativ cu Seria 5 si Clasa E. Si apropo, ca tot imi spuneau fanii Renault de fiabilitatea lui Megane III (masina care e de doar cativa ani pe piata), ca e un exemplu de fiabilitate, conform JD Power si ADAC. Atat de bun exemplu incat anul asta JD Power nu mai spuen nimic de ea. Cand am zis sa vorbim de fiabilitatea lui Megane, multi de aici nu au inteles de ce. Si totusi faci bine ca nu iti spui numele. Nici eu nu mi l-as spune daca as fi in locul tau. Deci statul pe tusa, in opinia ta inseamna disperare. In opinia mea inseamna sa nu ma leg de orice cunoscator in ale masinilor. Renault are si parti bune, a avut multe initiative si a fost dat exemplu pentru asta mereu (uite acum cu interesul pentru masinile electrice - si apropo, fantastic poate in opinia ta, imi plate f mult Twizy). Insa te bagi pe un teren unde nici cei de la marketingul Renaut nu vor sa intre, gen Renault se poate compara cu BMW (doar atat spun: target diferit).
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Eu ma refeream strict dpdv al caroseriei. Pentru ca Renault mai mult ca sigur va oferi si 4x2 ca tractiune si atunci ar intra in discutie si Soul. Despre asta vorbeam. Cat despre comparatia cu Mini Countryman, m-am saturat de polemici, insa nu prea isi are rostul. E ca si cum ai compara Laguna cu Seria3. Teoretic se poate.
    Renault va înlocui Modus cu un crossover asemănător cu Nissan Juke
  • Jos palaria in fata acestei masini! Este o categorie unde nu conteaza comparatia cu Opel Corsa OPC sau Citroen DC3R. Este ca si cum ai intreba pe cineva care e mai tare, BMW, Mercedes sau Audi.
    Scânteia “Vrăjitorului“
  • Eu nu inteleg la ce ati vrea sa va asteptatati de la o masina low cost. oameni buni, concurenta directa a cestei masini costa cu cel putin 3000 de euro mai mult. pai vreti si ieftin, si bun, si spatios, si sigur, si puternic, si performant... daca se poate gratis. sau cu 2-3000 de euro. Pe bune, nu e vorba ca tii partea unei masini. Dar cand spui niste ineptii si te dai mare, cat de destept esti tu si cat de prosti au fost cei de la Renault, zau ca te amuzi copios.
    Dacia Lodgy a sosit oficial în România
Pagina
12345...300301302...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău