• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Masini de genul asta exista si pentru ca uneori se cumpara cu sufletul. Iar in privinta designului masina asta mi se pare fantastica. Poate ca nu are tinuta de drum, calitatea, probabil fiabilitatea modelelor premium cunoscute, dar cui i-ar pasa? Jantele alea... wow!
    Hatchbreak
  • Ca deobicei un produs Dacia bun, care face fata la toate capitolele si nu exceleaza concret la mai nimic. Nu cred ca cei de la VW, Ford, Opel sau Citroen cand au in proiectare viitoareleTouran, C-Max, Meriva respectiv in C4 Picasso sa spuna "facem asa, ca am vazut la Lodgy". Poate doar la spatiul interior este si va ramane campion. Dar totul TREBUIE dat uitarii si sa ramani cu picioarele pe pamant cand te uiti pe lista de preturi. Automarket, caroseria este in continuare negalvarizata?
    7 dintr-o lovitura
  • Trapa este standard la echiparea Move Up!???
    Volkswagen Up
  • Octav, ai dreptate cand zici de problemele lui 107. Si eu stiu cateva cazuri carora le-au picat ambreiajul pe la 50-60000 de km. Pe de alta parte cica la Aygo ar rezista mai mult. Nu stiu daca este un zvon sau e adevarat. In privinta asta se spune ca Toyota a facut ceva. Nu intamplator Aygo e ceva mai scump, inclusiv sh. Japonezii au mai facut cateva modificari minore fata de francezi. cat despre spoiler, da, am vazut si eu ca e prins in niste cleme sensibile. Dar vorbim totusi de masini ieftine... undeva trebuie sa se faca si compromisuri. Nu m-as mira ca si la Up! sa fie chestii de genul asta. Defapr unele sunt la vedere (finisari nu prea bune de exemplu). Nu este o masina care se te dea pe spate. Insa pentru ce a fost gandita eu zic ca se descurca bine. Iar in privinta motoarelor consider ca e suficienta puterea de 60, 70, 80 CP... nu au fost proiectate ca masini de viteza sau de cursa lunga, iar in oras se descurca bine. As vrea sa mai spun ca nu prea sunt adeptul motoarelor supraalimentate in general (mai ales ale celor de la VAG) si poate veti rade, insa consider ca in acest moment 1.0 este unul dintre cele mai bune motoare VAG... un motor simplu, aspirat, care se pare ca are un consum redus si face fata usor pe o asa caroserie. Nu stiu insa daca este un motor pe lant... daca stiti voi... Ramane de vazut cat de fiabil este motorul de pe Up!, cel de pe tripleti timp de 8 sau 9 ani castigat titlul de Motorul Anului la cilindreea lui. Andrei, dar si in afara exista tren sau avion... atunci de ce sa mai avem masini? ;)
    Cave lupum
  • Razvan, cunosc oameni cu "gabarit" destul de mare care conduc Fiat 500 Abarth. Era mai simplu sa-si ia un Bravo si totusi nu au facut-o. De-asta zic ca o masina mica nu poate fi neaparat o problema, depinde de situatie, evident. Dar mi se pare o stupizenie ca intr-un oras ca Bucurestiul, unde aproape mereu mergi in coloane si in orele de varf faci cateva ore pentru cativa km sa iti iei un Passat de exemplu. Important e cum te simti tu in masina, iar daca esti mai masiv conteaza mult si impresia de spatiu pe care ti-o lasa o masina. Masina asta se preteaza pentru oras, iar daca faci doar cateva mii de km intr-un an in afara lui nu cred ca e o asa tragedie. Pentru cel care nu si-a spus numele: tocmai asta e, realitatea stiuta de toata lumea e ca masinile alea mici frantuzesti inspira incredere si fiabilitate, ma refer aici in primul rand la C1 si 107. De cand au apartut sunt tot undeva sus. De-asta in testul de fata mereu se aduc in discutie. ps: replica nu se refera la jurnalism auto, ci la jurnalism in general. Ideea e ca un jurnalist nu trebuie sa influenteze publicul... un neavizat ar intelege din expresia aia caUp! e buna ca e nemteasca si C1 nu prea e buna ca e frantuzeasca. La asta m-am referit.
    Cave lupum
Pagina
12345...316317318...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău