• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Bun, si acum sa spunem cat de scumpa e si ca iti poti lua o "scula" de masina in locul acestei "masinute".
    Mini Roadster s-a lansat oficial în România cu un preţ de 23.932 euro
  • @Cineva, stai tu linistit ca sunt multe asociatii, comunitati si chiar tari care doneaza bani periodic tarilor din Africa. SUA de exemplu doneaza anual cateva sute de mil de dolari reprezentand alimente, apa potabila, medicamente sau haine. Inclusiv Bill Gates doneaza lunar bani. La fel facea si Steve Jobs, Roman Abramovici, sir Alex Ferguson etc. Dar acolo problema se pune altfel... este extrem de multa coruptie si cea mai mare parte din bani se pierd prin buzunarele celor din fruntea tarii care si fac camere de bani, aur si diamante (la propriu!). Cat despre elvetieni, bravo lor! In romania aproape sigur muncitorii ar "ciordi" praful cu swarovski direct... Cand ma gandesc ca nici macar o vopsea alba nu se da pe trecerile de pietoni imi vine sa plang...
    Berna: cristale Swarovski în vopseaua trecerilor de pietoni
  • Noi ne refeream la ce au zis cei de la Renault. Si vrei sa spun un lucru, desi unora li s-ar parea greu de crezut. Zau daca nu m-as bucura sa fie asa, adica Renaulr sa lanseze un rival pe masura lui Passat (repet, nu o zic eu), pentru ca si noi, posibilii cumparatori am avea de castigat. Asta ar insemna ca Renault sa ridice stafeta si toti concurentii sa-i fie inferiori lui Renault. Pentru ca, din nou iti zic, Renault zice ca nu exista un rival adevarat pentru Passat. ;)
    Renault: "Nu putem fi indiferenţi la succesul lui VW Passat. Vrem un rival pe măsură."
  • Imi amintesc ca in 2004 VW a promis ca va creste considerabil calitatea masinilor lor. Si s-a tinut de cuvant, mai ales in privinta lui Passat B6 si Golf V, nu? Motoare noi, gen 1.6 sau 2.0 TDI "extrem" de fiabile. Aseara am fost sa-mi schimb placutele la Beetle si mecanicul mi-a zis ceva de genul ca jumatate din norma pe luna martie si-a cam facut-o cu 2.0 TDI, 1.6 TDI. Nu e prima data cand Renault face astefl de declaratii. Imi amintesc ca atunci cand s-a lansat Megane II de exemplu au zis ca este un adevarat pas inainte. Si a fost (?). Dar cel mi se pare interesant este ca"Şeful diviziei de marketing Renault a declarat că francezii pregătesc un model de segment mediu, CAPABIL să se bată cu Volkswagen Passat şi cu Ford Mondeo. " De aici ce sa inteleg, ca Laguna nu a fost o masina capabila? Si nu ma luati cu designul, ca nici Passat nu arata cine stie ce. "Nu ne putem permite să privim nepăsători cum Passat se bucură de succes fără un rival PE MASURA în segmentul său. " Ca sa vezi, parca si asta am zis candva si amicul meu Carlos cica "mi-a inchis gura":)) Oricum, dezavantajul multora in fata lui VW nu e neaparat designul sau tehnica, cat e imaginea de marca.
    Renault: "Nu putem fi indiferenţi la succesul lui VW Passat. Vrem un rival pe măsură."
  • "Nimeni nu lanseaza pe piata niste produse fara o logica." Ba da. Si nu trebuie sa fie neaparat un hibrid. Sunt masini care, cel putin teoretic nu au ce cauta pe piata si se vand bine, dar subiectul asta nu isi are locul aici. Iar in privinta hibrizilor, cred ca masinile astea isi au avanatjul pana la un punct. Si in continuare pretul acestei tehnologii este unul ridicat. Cred ca daca se faceau cercetari constante in domeniu (sau mai bine zis daca se dadea frau liber cercetarilor in domeniu), pentru ca ideea masinilor electrice este de mai bine de 100 de ani, si aveau o evolutie precum a masinilor normale situatia era cu totul alta acum. dar ideea e mult mai complexa, in primul rand o mare parte din profitul companiilor petroleiere se datoreaza tocmai combustibililor auto, ar fi mult mai putine companii de echipamente pentru masini, pentru ca piesele dintr-o astfel de masina ar fi mai putine etc. Practic este ca un fel de joc de domino daca ar disparea automobilele cu combustie interna. Sunt unele tari care incearca sa iti fure ochii si sa faca pe ecologistii, dand tichete de o anumita valoare daca alegi un hibrid sau o masina electrica. Ori cand va merge ministru mediului cu un I-Miev sau un Prius in locul unui A8 V12 atunci am sa ma gandesc ca lumea se misca intr-o directie mai buna. "Un alt element favorabil pentru marca niponă este faptul că 60% dintre clienţii Toyota care au deţinut un hibrid realizat de constructorul japonez au cumpărat un alt model Toyota atunci când şi-au căutat un automobil nou. " Ca sa vezi, inca ceva ce am incercat sa spun de acum cateva luni si cica mi s-a dat peste bot...
    STUDIU: 80% dintre clienţii modelelor hibride revin ulterior la motoare convenţionale
Pagina
12345...321322323...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău