• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Wow, ce interviu! :)) Cred ca merita citit de oricine, nu doar de cei care sunt pasionati de masini. La partea cand spunea de cursa de 24 de ore de la Le Mans parca incercam sa imi imaginez si am inceput sa zambesc... nici nu vreau sa ma gandesc cum e sa traiesti live un asemenea moment. :)) Cred ca la stiri de genul asta se vede cine e cu adevarat pasionat de masini si are habar cat de cat despre ele, pentru ca "trebuie să ai încredere în propriile opinii şi să simţi diferenţele dintre maşini. Asta face diferenţa dintre un tip care doar scrie şi unul care ştie ce scrie despre o maşină."
    Interviu cu Tiff Needell (Fifth Gear): "Am visat de când mă ştiu să fiu omul maşinilor"
  • Carlos, my friend, da-mi voie sa rectific: timpul va dovedi ce suntem.
    Renault: "Preţurile noastre trebuie să urce la nivelul celor ale Volkswagen"
  • Aasta e recall? Faptul ca Dacia recheama sa vada daca e sau nu o problema? Dar mie altceva mi se pare interesant, faptul ca se fac rechemari numai in Romania, cel putin asta am inteles eu din textul de mai sus. Pai cum domn'ne in Franta, Italia, Germania nu a fost zapada asa mare incat sa se acumuleze "pe suportul de susţinere a flexibilului de frână spate", asa cum s-a intamplat in Romania?!
    Recall pentru 3.818 unităţi Dacia Duster în România: Potenţiale probleme la sistemul de frânare
  • Automarket, sper ca motivul pentru care ati scris la puncte slabe ca motorul este anemic sa fie pentru ca nu prea ati avut ce sa-i reprosati masinii. Pai scuzati-ma, dar pentru o masina de clasa mini, 75 CP, 12,3 si 170 CP nu vi se par cifre in regula? Vorbim de o masina care in mare parte va merge in oras si care cu siguranta la 120-130km/h pe autostrada nu s-ar face de ras.Faptul ca la viteza asta nu s-ar comporta ca o masina de clasa mai mare e cu totul alta poveste. Dar motor anemic?! N-as prea zice.
    Proaspăt
  • Devarattor, cam exagerezi si tu. Pentru ca nu ar fi nimic rau in faptul ca ai fi fan Renault atata timp cat esti obiectiv, cat recunosti ca marca ta preferata pe care evident ca o lauzi ca de-aia iti place, are si lipsuri, ca toate marcile dealtfel. Aici e problema si prea putini recunosc asta. Faptul ca tu ii critici dur, cu un limbaj arogant si partial jignitor pe unii care isi spun parerea intr-un mod civilizat asta e o problema care tine in primul rand de educatie. Si evident argumetul numarul unu este ca esti frustrat daca zici ceva rau de Renault. Nu am nimic cu fanii, doar ca fanaticii mi se par de-a dreptul penibili. De oameni destepti in toate eu unu' sunt satul. Este ceva ce caracterizeaza poporul asta de multi ani si cu siguranta situatia va mai dupa mult timp. Eu nu inteleg motivul pentru care unii "fani" procedeaza asa: Renault chiar a ajuns un guru al industriei auto, deja au nervii intinsi la maxim cand mai toata lumea critica marca asta, se cred mai destepti decat restul lumii, inclusiv jurnalistii care claseaza mai mereu marcile concurenta in fata Renault cand se fac teste comparative, ei stiu adevarul suprem despre Renault si concurenta, sunt platiti sa gandeasca in halul asta?! Comentariile unora imi amintesc de discursurile lui Hitler, cand natia germana era "cea mai cea dintre cele mai cele". @Fan Renault, unui diesel serios nu ii pica injectoarele la mai putin de 150-200000 de km. Ei bine TDI-urile alea de care zici tu, inclusiv mancatoare de ulei, cu tubine si injectoare "cazute" au ajuns la multe sute de mii de km fara probleme prea mari. Doar ca unii pur si simplu nu vor sa accepte sa fie contrazisi. Faptul ca respecti o parere opusa, o analizezi si apoi raspunzi cum se cuvine inseamna si asta sa respecti marca preferata. Zi ce ziceai, electronica plina de glich? Frate, glumesti? Una din marcile recunoscute pentru asa ceva e tocmai Renault. Unii nu inteleg ca pretul mai scazut de la renault se vede ulterior undeva. Si nu sunt putini (posesori de Renault) care zic asta. Uite, tocmai asta e una din probleme. Poate pe site-ul asta nu sunt toti niste bagatori in seama, poate ca mai stiu una-alta despre masini. Doar ca tu ai o cultura auto prea "vasta" ca sa intelegi unele lucruri. Nici nu ma gandesc ca nu urmeaza "sa ma pui la punct" tu si evident Carlos. ps: interesant comentariul lui Pana. Poate ca omul asta a inteles dupa ce a tot citit pe aici ce zic fanii Renault. :))
    Renault: "Preţurile noastre trebuie să urce la nivelul celor ale Volkswagen"
Pagina
12345...328329330...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău