• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Antonny, de acord cu ce spui tu. Dar mai spune si ca Renault a fost singurul care a batut cu pumnul in masa si s-a opus vehement scoaterii taxei auto, iar asta este un motiv in plus pentru care Dacia a avut si cu siguranta va avea inca vreo 4-5 ani vanzari fulminante la noi. Pana nici Bruxellesul nu s-a putut opune. Si ce-a facut statul roman? In conditiile in care se poate demonstra in instanta ca taxa auto este un abuz. Dovada: foarte multi si-au recuperat banii de pe taxa auto dand statul in judecata.
    Primul test cu noul Dacia Lodgy vine din Franţa: "Versiune de bază austeră, dar raport calitate/preţ imbatabil"
  • Pana, cred ca este vorba de faptul ca s-au luat amandoua masini insa nu s-a facut vreun drive test. S-au comparat datele tehnice care au fost spuse de producatori. Asa imi place ca atunci cand e sa vorbim despre un subiect toti suntem destepti si jignim. Insa cand intreaba cineva ceva cand nu stie (ce impertinenta!) ori il ignoram, ori nu stim dar incercam sa nu se vada asta. Tipic Iar in ceea ce priveste masina asta chiar nu isi mai are rostul nici un comentariu, toti ne pricepem la masini.
    Primul test cu noul Dacia Lodgy vine din Franţa: "Versiune de bază austeră, dar raport calitate/preţ imbatabil"
  • Dat fiind faptul ca vorbim de o masina de buget mi se par doua puncte slabe destul de mari faptul ca nu se ofera si motorul de 1.4 si 95CP si macar un diesel. Cel putin motorul de 1.4 si niste preturi gandite bine ar putea creste vanzarile. In rest masina arata destul de bine. Iar daca fiabilitatea va fi la nivelul lui 308 hatchback cred ca va fi un concurent foarte serios pentru Fluence.
    Peugeot 408, primele imagini ale versiunii destinate pieţelor emergente din Europa
  • Eu nu as zice ca este un text care sa faca reclama la ceva. Iar faptul ca omul conduce un Symbol nu cred ca este cazul sa tragem vreo concluzie pripita... pana la urma Renault vinde foarte bine in Romania... deci nu e neaparat o coincidenta ca tocmai un posesor de Renault a castigat. Pe de alta parte singurul argument care m-a facut sa citesc articolul e tocmai faptul ca are un Symbol. Ma asteptam sa ridice in slavi i30-ul, care sa recunoastem, pe langa Symbol e cu totul altceva. Ei bine omul a incercat sa fie cat mai sincer (cred). Dar parca prea are o parere de parca ar fi testat zeci de masini.
    TESTELE VOASTRE: Simon Nazarov şi Hyundai i30 1.6 GDI 135 CP
  • Asta e recall, nu ce face Dacia cu Duster. :p
    BMW recheamă în service 1.3 milioane de exemplare Seria 5 şi Seria 6
Pagina
12345...327328329...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău