• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pur si simplu nu ai cu cine. Are mare dreptate klaus, cateva comentarii mai sus. Iti spun pentru ultima oara, daca te duce capul sa intelegi bine, daca nu traim si fara sa gandim: imi vorbesti de performantele unui motor din brosurile producatorului (in conditiile in care nimeni nu a condus asa ceva), imi vorbesti de faptul ca Lodgy nu are concurent la nivelul lui de pret (pai nu are, dar te-ai intrebat vreodata de ce? - evident vorbim de masini noi), imi spui ca S40 a fost o rusine pentru Volvo (habar nu ai, lasa ca a fost Megane 2 o mandrie pentru Renault), zici ca Logan a trecut cu brio testul elanului ( uite, facut in Romania http://www.youtube.com/watch?v=k3zyuvBBPPI - si nu uita ca Lodgy e totusi un monovolum), zici ca Renault a adus multi bani Romaniei (dar lasa, ca au facut si pentru ei bani... in mare masura la Renault nu prea a fost criza datorita Dacia, si sa nu uitam ca Renault s-a opus vehement scoaterii taxei auto). Si uite ca sa nu te bag in ceata, nu am zis niciodata ca Dacia este o marca proasta. Ci faptul ca este o masina medie, care la cat costa ii intelegi minusuirle (gen caroserie negalvarizata, confort mediu, siguranta medie, finisaje medii) si care are si avantje clare (ex: raport calitate pret foarte bun, spatiu interior, dotari bune pentru nivelul asta de pret si nu in ultimul rand fiabilitate). Problema sunt ultrasii ca tine care incearca sa vanda masini pe internet spunand ca ale lui sunt exceptionale.
    Interviu cu Arnaud Deboeuf (Renault): "Logan 2 va avea aceleaşi preţuri ca actualul Logan"
  • O, da! Mi-a dat peste cineva care imi spune cat de tare e o masina sau un motor dand copy/paste de pe niste site-uri oficiale :)). In al doilea rand, daca ai avea cltura auto asa cum te bati cu pumnul in piept ai sti ca acum 10-11 TOATE masinile care aveau avertizor acustic pentru centuri nepuse primeau o stea, iar Renault a fost primul constructor care oferea in serie avertizoare. In al treilea rand, vezi tu, cu masini precum Mercedes Clasa A inca din faza de proiect s-a dorit sa fie in varf din cat mai multe puncte de vedere (si asa cum ti-am zis masinuta asta in '99 a luat 4 stele). Ori Dacia este un produs low cost pentru ca asta s-a dorit. De-asta Renault nici nu vrea 5 stele de la ea, ci mai degraba sa fie fiabila, dotata cat de cat bine si spatioasa. 5 stele ar mari pretul masinii si nu asta e politica marcii. Imi amintesc de testul elanului facut prin 2005-2006 in care Logan s-a comportat... normal(?!)... adica datorita tocmai suspensiei confortabile (a se intelege moi in cazul Dacia) masina s-a inclinat incat iti vedeai moarte cu ochii. Si domnu' asta spune de Lodgy ca nu are nevoie de ESP. Si inca o data imi dau seama ca este cam pararlel cu domeniul auto: Carisma a fost considerata una dintre cele mai fiabile masini de pe piata inca de cand a aparut. Mai mult decat atat Carisma a fost facuta pe platforma de Volvo S40 (masina asta a fost un exemplu in privinta sigurantei inca de cand a aparut, lucru sustinut de multe asociatii care se ocupa cu siguranta rutiera din Eurpa si din State, chiar si EuroNCAP sustine asta), care la fel, a luat 4 stele tot asa, prin '98-'99. Si sa nu uitam ca in 2005 cand Logan a fost testat, EuroNCAP nu isi modificase modul de punctare si cu toate astea a luat 3 stele. Concluzia fireasca pentru un om echilibrat si impartial este ca Renault stie foarte bine ce a vrut mereu de la Dacia, dar sunt unii care cred ca Dacia este mai mult decat ce au realizati proiectantii Renault. Deci amice, daca nu sti intereseaza-te ce si cum. Altfel te dai destept in fata unora ca tine, care in afara de Dacia si Renault nu mai stiu nimic. Si toti te apreciaza. Bravo, esti popular!
    Interviu cu Arnaud Deboeuf (Renault): "Logan 2 va avea aceleaşi preţuri ca actualul Logan"
  • "ESP-ul este, în mod clar, o cerere a constructorilor germani. E alimentată de germanii de la Mercedes-Benz, de când aceştia au avut probleme de stabilitate cu vechiul A-Klasse. " Pai domnu, Clasa A a fost lansat pe piata in '97 iar ESP-ul in '95 pe Clasa S. Practic sistemul asta a fost gandit prin '92 si cand l-au introdus in serie pe Clasa A deja se dovedise unul performat. Atat de performant incat si dupa 15 ani este considerat un sistem de siguranta foarte important . Doar la Dacia nu, motivul domnului fiind ca Lodgy (care are platforma peste 50% de la Logan) este suficient de stabil. Ma rog, vorbim de o masina mai masiva. Cel putin teoretic ESP-ul nu ar strica. "După cum ştiţi, Sandero avea trei stele EuroNCAP, aşa că am adăugat opţiunea airbag-urilor laterale pentru a obţine patru stele." "Putem îmbunătăţi clasarea cu ajutorul unui sistem de avertizare a purtării centurii de siguranţă pentru şofer." " Si uite asa a luat Sandero 4 stele. Chestia asta imi aminteste de ce s-a intamplat in 2001 cand Laguna II a primit o stea in plus pentru avertizorul acustic de centuri necuplate. Au urmat apoi Megane, Scenic, Espace etc. Si dintr-o data masini cu pretentii in care s-au bagat bani multi in cercetari de siguranta, precum BMW Seria 3, Volvo S60 " care nu aveau avertizor acustic si-au luat-o in freza". ps: prima generatie a Clasei a aluat 4 stele in 1999. Singura masina care mai avea 4 stele atunci a fost SAAB 9-5. La 5 stele inca se visa.
    Interviu cu Arnaud Deboeuf (Renault): "Logan 2 va avea aceleaşi preţuri ca actualul Logan"
  • 1.5 miliarde de euro in 10 ani. Banii astia ii investeste Renault in 3-4 modele in decurs de 5-6 ani. Si nu ma refer la ceva gen Dacia, ci modele precum Laguna, Megane sau Scenic. Deci da, e putin ;)
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
  • Sincer si eu il admir pe Stroe, a fost printre putinii care au crezut in Dacia si atunci cand se fabrica 1310, pe o tehnica de la sfarsitul anilor '60 si cand se stia ca nu va mai marge mult treaba asa. Renault a facut treaba foarte buna in Romania, daca ne uitam la Daciile de acum 10-12 ani si la Lodgy parca sunt desprinse din doua lumi foarte diferite. Pe de alta parte sa nu uitam ca si statul roman a ajutat foarte mult pe cei de la Renault (sa nu uitam ca cei care s-au opus vehement scoaterii taxei auto au fost cei de la Renault). Mai mult decat atat o mare parte din banii caie ii castiga Renault in Romania nu ajung nici la Dacia, nici la bugetul statului, ci tot la Renault, care investeste destul de putin in Dacia pentru ca oricum e o marca low cost, iar restul ajung la Renault... "mare"). Deci cu ce cotizeaza Renault in Romania este faptul ca ofera locuri de munca sigure. Ca pana la urma pe toate Daciile tot by Renault scrie. Asa ca... degeaba suntem patrioti. Cu siguranta ca o va duce bine si Ford, insa lucrurile se misca ceva mai greu pentru ca pe ei criza i-a lovit mai mult si uzina din Romania nu prea a avut prioritate in perioada asta. B-Max promite multe, Lodgy la fel. Pana acum Dacia s-a tinut de cuvant (masini, ieftine si fiabile). Sa speram ca si Ford. ps; parerea mea e ca nu conteaza neaparat de cat timp faci masini, ci cu ce oameni le faci si cum vrei sa le faci (pentru cine).
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
Pagina
12345...334335336...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău