• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Avensis mereu s-a remarcat in primul rand pentru fiabilitate. Defapt asta e un lucru general valabil la Toyota. Personal consider ca masina asta este o adevarata afacere la mana a doua. Unde valoarea slaba la revanzare (pentru ca nu are pe capota un W" argintiu sau un oval albastru) scad considerabil pretul.
    Cel mai bun prieten al familiei
  • Ai si tu dreptate, nu pot sa zic ca nu. Comentariul tau imi aminteste de o replica celebra de-a lui Patriciu: la un moment dat nu conteaza ca ai in cont 10 milioane de euro, 50 sau 100. Practic duci o viata exact la fel. Cu siguranta ca nu este singurul care a primit cateva milioane de euro. Asta e ca si inchisoare pentru 70-80 de ani. Cui ii pasa, ca oricum stai acolo pana mori?:)) Ideea e ca subalternii lui poate ca au primit 2,3,5 milioane. dar bosul trebuia sa se simta boss, nu? :p Si mai mult ca sigur ca si altii din conducerea altor companii au primit cateva milioane bune... sa nu-mi ziceti ca cei de la Renault nu au avut prime babane. Practic astea sunt doua din companiile auto care nu prea au simtit criza. Si daca e sa punem problema asa, de ce Schumacher are in conturi cateva sute de milioane de euro, ca oricum traieste regeste si cu 2 milioane. :)
    Şeful grupului Volkswagen a câştigat 17.5 milioane de euro în 2011
  • Eu te-am intrebat ceva la un modul de serios si cu bun simt. Daca tu esti frustrat, te deranjeaza intrebarile mele si preferi sa te faci de ras... defapt ne amuzi pe toti. Da, la fel iti doresc si eu. :))
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
  • Pai tocmai aia e, nu te astepta sa vezi pe Automarket sau oriunde vrei tu in presa asa ceva. Am zis ca e vorba de niste statistici date de producator presei PANA LA UN ANUMIT PUNCT. Nu poti sa faci publice toate statisticile interne pentru ca si concurenta (in general) e cu ochii pe tine. Despre asta vorbesc. Dar vedeti voi, cum la noi ce scrie in reviste si pe site-uri e sfant (imi spunea cineva ca Lodgy are design super misto ca asa a zis Buhnici...) evident ca voi aveti drepate, ca ati citi undeva, nu? Problema e ca si dupa atata timp am argumente sa imi sustin in continuare punctul de vedere. Am explicat cat se poate de clar si cu bin simt lucrurile astea. Dar voi aveti mai multa cultura auto, mai mult "creer" si mai multa cultura auto astfel incat e suficient sa te adresezi jignind. Bravo voua! M-ati facut pe internet. Am intalnit si romani fericititi!
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • "Pe gama de pret 9.500-14.700 nu exista niciun monovolum compact. Unde Dacia incheie oferta cu o versiune cu 7 locuri, diesel, 6 trepte etc., ceilalti de abia incep cu motorizari pe benzina, 5 locuri, dotari slabe etc" Da, asa e. Dar te-ai intrebat de ce altii nu ofera ceva asemanator la un pret apropiat de cel al lui Lodgy?
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
Pagina
12345...335336337...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău