• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Tzenu, chiar asa crezi ca asta nu are nicio raspundere? In cazul in care o alianta nu aduce beneficii cine e de vina? In cazul in care o masina este un esec comercial cine e de vina? Sunt in joc zeci de milioane de euro, imaginea unui grup, dorinta de afirmare, de a fi vazut cel mai bine etc.... chestii care pana la urma atrag niste bani (foarte multi chiar). Pe inginer nu il intereseaza asta. El stie ca trebuie sa stea la bancul de proba si nu il intereseaza unde se vinde masina pe care o concepe. Nu e treaba lui asta. Pe ingineri, proiectanti, mecanici ii pun la munca (mai bine zis le dau de munca) cei din conducere. Si asta nu e valabil doar in industria auto.
    Şeful grupului Volkswagen a câştigat 17.5 milioane de euro în 2011
  • Stati voi linistiti ca nu e singurul care se scalda in bani. Sa va reamintesc faptul ca acum 3 ani bosii de la Ford, GM si Chrysler veneau sa ceara zeci de milioane de dolari lui Obama cu avioanele particulare care costau cel putin dublu fata de cat a castigat Martin Winterkorn? Si tipul asta a dus undeva sus VAG in privinta profitului si l-a dus pe locul 2 in lume. Nu a ingropat-o in datorii ca sefii din State. Asta nu prea le vedeti nu?
    Şeful grupului Volkswagen a câştigat 17.5 milioane de euro în 2011
  • Nu amice, e vorba de statistici date de producator, statistici care se fac publice pana la un punct. Desprea asta vorbesc. Asa se pune problema si in privinta ESP-ului. Piata din Romania este obisnuita cu altceva decat cea din vest cand vinde vorba de dotari. Oricum discutia asta nu isi mai are nici un rost. Cel putin nu isi mare are rostul cu tine. Hai pa!
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • Imi zici ca gusturile nu se discuta dar imi dai citat din ce spune Buhnici, de parca ar fi vreun guru al industriei auto. Eu unu' evit tot ce inseamna promotor tocmai datorita jurnalistilor." Tu vrei sa spui ca poti pune egal intre designul asta: http://www.ford.ro/Autoturisme/C-MAX/DesignExterior si asta: http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=287586 ? Daca da, e pacat. Inseamna ca nu intelegi ca inclusiv designul este low cost la Lodgy.
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
  • Stiti ce mi se pare mie cel mai tare? Faptul ca toata lumea zice ca VW este inferioara foarte multor marci (mai ales Renault care cu Tce sunt imbatabili), dar cu toate astea, culmea, clientii VAG sunt multumiti de masinile lor, in mai toate staisticile VW sta le fel de bine cum statea si acum 2,3,5... 10 ani (asta eu zic ca inseamna stabilitate pentru un constructor) si vanzarile sunt tot mai mari. Concluzia: prosti nemtii, prosti jurnalistii, prosti clientii, destepti criticii!
    Volkswagen a atins un profit record în 2011 şi vrea stabilitate în 2012
Pagina
12345...336337338...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău