• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "Masina arata intr-adevar superb! " Daca si asta e masina cu design superb... Eu as zice ca e un design in limita impusa de pret, un design destul de placut si cam atat. La un pret atat de mic nu poti sa vii cu un design spectaculos, ca si ala il costa niste bani pe producator. Ford C-Max de exemplu consider ca arata superb pentru clasa lui. Dar oricum o dai nu se poate compara cam in nicio privinta cu C-Max, Lodgy nu a fost gandit pentru asta.
    Dacia Lodgy - toate dotările, opţiunile şi datele tehnice
  • Sa mai spuna cineva ca fanii VW si BMW sunt frustrati. Mai Ioane, iti recomand sa nu uiti discutia asta prea curand, sa-ti amintesti de ea peste cativa ani ca s-ar putea sa ai o surpriza. Vezi tu, "intamplarea" face ca datorita jobului meu am de-a face cu masinile mai mult decat neuronii tai infumurati cred. Chiar nu mai are rost sa ma mai intind la discutii cu tine, ca oricum tu le ai". Si se pare ca am avut din nou dreptate: toti romanii se pricep la masini. Apropo, ai idee cam cat la suta din Loganurile din Romania au airbag-uri laterale (210 euro) in detrimentul pachetului Look (350 de euro)? Ca si alea tot de siguranta tin. Pana nu te interesezi de asta sa nu te mai obosesti sa imi raspunzi ca oricum respunzi degeaba si o faci pentru unu' care scrie numai aberatii. bafta tie! ;)
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • Daca ai fi citit atent ce am scris ai fi vazut ca la un moment dat am scis: "Si evident ca nu ma refer la toti care conduc Dacia... asta ar fi ca si cum ai considera ca oricine are BMW e cocalar... e absurd sa crezi asta si e o dovada de imaturitate cu o asemenea gandire. " Acum intelegi ca accept ca nu toti sunt la fel? Si o zic pe baza unui mesaj pe care l-am scris si l-ai interpretat aiurea. Referitor la priceperea la masini, am zis asa: "ideea e ca nu intamplator dotarea asta a fost aleasa sa se ofere in detrimetul unui ESP, pentru ca, asa cum am mai zis, toata lumea se pricepe la masini (toata!) si toata stie ca o navigatie cu touch screen este mult mai utila (si smechera) decat un ESP :))" Explicatia oficiala a celor de la Renault este ca cei care ar opta pentru un ESP sunt mai putini decat cei care ar opta pentru navigatia aia cu touch screen. Lamurit? Daca vrei sa te legi de mesajele mele incearca sa le intelegi, nu sa imi citezi mesajele cum vrei tu si sa iti faci concluzii aiurea. Iti mai spun o data: mai uita-te ce zic cei care ridica in slavi pe Dacia (mai ales de pe site-ul asta). Si inca o data iti spun: nu ma refer la toti, dar cei care sustin asta sunt multi.
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • John, de ce vrei sa vezi lucrurile numai cum vrei tu? Daca tot faci referire la citatul meu spune si ce am zis mai departe. Iar daca ti-e greu sa dai un scroll la mouse am zis "Si nu ma refer neaparat la Dacia. " Asta ca sa vezi ca nu m-am referit strict la Dacia in acea parte a comentariului meu, adica navigatia aia cu touch screen nu e oferita doar la Dacia si totusi se vinde. Ah, ca poti sa-ti iei alta separat asta e alta poveste, asa cum e cu sistemul audio pe care multi de pe Dacia l-au schimbat pasandu-le prea putin de estetic. Consider ca spun ceea ce vad in jurul meu, ca sa nu zic ca daca ai fi urmarit discutiile de pe-aici ai vedea cum unora li se pare ca au facut cea mai mare afacere a vietii ca si-au cumparat Dacia si nimic nu se compara cu ea. Nu zic, evident ca Logan are si partile ei bune. Dar de aici pana a face comparatii si a spune ca ceilalti care si-au luat sh sunt niste idioti, cretini, analfabeti, ca si-au luat cazane din Germania cu multe sute de mii de km eu zic ca e o cale lunga. Sh ala care il gasesti la pret de Dacia a costat cel putin dublu si nu chiar intamplator. Dar deja o cam dam in off topic. Si evident ca nu ma refer la toti care conduc Dacia... asta ar fi ca si cum ai considera ca oricine are BMW e cocalar... e absurd sa crezi asta si e o dovada de imaturitate cu o asemenea gandire. Sunt adeptul sustinerii unei parei indiferent care ar fi ea si sunt de acord sa fiu contrazis de oricine (ca pana la urma nu facem decat sa ne spunem un punct de vedere) dand dovada de bun simt si cei 7 ani de-acasa. Motiv pentru care apreciez faptul ca nu esti de acord cu mine. :)
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • John, in primul rand nu am folosit nici un slash in comentariul meu. In al doilea rand stai tu linistiti ca sunt destui care si-ar cumpara navigatia aia in loc de ESP, tocmai pentru ca ei nu prea au bun simt, asa cum zici tu. Imi pare rau sa o spun, nu vreau sa fiu rautacios dar cam asta e adevarul. In Romania nu se pune foarte mare accent pe siguranta. Romanul a avut multi ani masini doar cu dotari elementare de siguranta, gen centuri de siguranta. In schimb neamtul acum 20 de ani avea deja servodirectie, ABS sau chiar airbag. Asta si probabil pentru ca piata auto din Romania nu e la fel de matura ca cea din Germania. Din cauza asta zic ca navigatia aia, chit ca va fi optionala se va vinde ca painea calda, mai ales daca se merge pe principiul "masina e 12-13000... mai conteaza cateva sute de euro in plus?!... oricum rata creste cu vreo 5-10 euro/luna"
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
Pagina
12345...337338339...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău