• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Raduku, daca ai sistemele astea pe masina nu inseamna ca esti ferit de orice accident grav. Ci sansele sa ajungi in coma la spital sau sa mori sunt mai mici. Pana la urma orice masina e un fier si orice sofer trebuie sa stie sa conduca in orice situatie, sa stie cum sa reactioneze in situatii limita. Folosirea sistemeor asteia inseamna si sa sti cu ce se manaca fiecare, altfel sunt egale cu 0.
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • In Romania oare nici o firma nu are profituri care sa permita sa dea o prima angajatilor sai? Nu 7500 de euro, nici 7500 de lei... dar macar asa... pai nu, anagajatii sa zica mersi ca au un loc de munca.
    Primă de 7500 de euro pentru angajaţii VW din Germania
  • @John, pai ia zi-mi tu mie de ce se ofera atunci standard/optional navigatie cu touch screen daca oricum iti cumperi unu' mult mai ieftin?! Si nu ma refer neaparat la Dacia. Ideea e ca nu intamplator dotarea asta a fost aleasa sa se ofere in detrimetul unui ESP, pentru ca, asa cum am mai zis, toata lumea se pricepe la masini (toata!) si toata stie ca o navigatie cu touch screen este mult mai utila (si smechera) decat un ESP :)) Unckle a punctat foarte bine. Mie imi intra foarte rar ESP-ul. Cel mai des intra pe zapada, cand masina are tendinta sa derapeze usor si la plecarile in forta. "Ghinionul" meu e ca am si controlul tractiunii si la orice demaraj in forta, indiferent ca e asfalt uscat, umed, gheata sau zapda intra ESP (chiar daca tie, soferule, ti se pare ca nu ar fi cazul). Inca ceva: la foarte multe masini ESP-ul nu se poate decupla in totalitate.
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
  • Andrei, cred ca totusi ai dreptate. Adica in comparatie cu C5, Insignia sau Mondeo (poate si 407 -nu zic de 508 pentru ca e a aparut pe piata dupa Laguna III) Laguna III are un design cam anost. E pacat pentru ca nu e o masina rea. :) Iar faptul ca VAG face masini cu un desgn sobru este in primul rand pentru ca asta cam e strategia companiei - sobru poate insemna pentru clienti seriozitate. VAG nu isi vinde masinile bazandu-se pe un design care sa iti taie respiratia. Nici nu urmareste asta.
    Renault: "Laguna a fost o maşină bună cu design greşit"
  • Nu e nevoie de ESP (care a aparut in '95-'96 la Mercedes), dar e mai accesibila tehnologia unei navigatii cu touch screen (care a aparut acum 5-6 ani). Deci pretul unei tehnologii gen ESP care e folosit la scara larga este mai mare decat tehnologia touch screen, care in opinia mea poate fi considerata un moft. Si culmea, pe o platforma de Logan de care iti dai seama imediat ca are suspensiile cam moi. Iar sasiul e reglat intr-un mod unic. Si poate ca totusi are dreptate tipul asta. Romanului ii plac mai mult chestiile care iti fura ochii, chestii cu care sa te lauzi in fata celorlalti. Pai suna mai frumos sa spui "Bah pe Dacia mea am navigatie cu touch screen si e belea", decat "Am preferat totusi sa pun un ESP". Si da, ESP-ul are avantajele lui clare. Din cauza asta sunt masini care il au in standard si sunt masini la care nu poate fi decuplat in totalitate. Trebuie sa conduci o masina cu ESP si alta fara ca sa te convingi de avantajele ESP-ului. Dar na, tipul lucreaza in vanzari, evident ca un inginer care stie cu ce se mananca fiecare piulita dintr-un Lodgy l-ar putea contrazice.
    Directorul gamei entry-level Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"
Pagina
12345...338339340...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău