• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu sunt de acord si nu prea cu ce spune cel de la Renault.Pentru ca Laguna III s-a incadrat in designul specific al marcii, iar Megane III, care cel putin in partea frontala si la interior seamana destul de mult cu Laguna III s-a vandut si se vinde bine. Si hai sa fim seriosi, Laguna III nu e tocmai o masina urata si cu un design anost... asa cum am zis, fata este una tipica trendului marcii, spatele arata dinamic, interiorul este unul modern in arata si el bine, poate lateralul sa nu inspire tocmai dinamism. Deci eu consider ca nu designul este problema si nici tehnica (una destul de fiabila, cel putin Laguna mereu mi-a lasat impresia de masina fiabila). Eu as zice ca problema e undeva in modul de promovare al masinii.
    Renault: "Laguna a fost o maşină bună cu design greşit"
  • Carlos, uneori viata intr-o masina second hand poate fi mai buna (si mai sigura) decat intr-una second hand. In cazul in care nu stiai Beetle-ul meu a luat 4 stele la testele EuroNCAP in 2000. Iar Logan a luat 3 stele in 2005 (in conditiile in care, sa zicem, ca tehnologia evolueaza si devine tot mai ieftina). Iti zic asta pentru ca nu demult ziceai ca sunt un idiot care nu stie pe ce lume traieste pentru ca nu a luat Logan. Sa mai vorbim de alte lucruri, gen tinuta de drum, confort, ergonomie, finisaje, modularitate? Evident ca nu isi are rostul, pentru ca oricum un Beetle e sh pe langa un Logan nou. Si am o viata sh. Atunci iti recomand oricand cel mai ieftin Logan, ala care daca nu ma insel nu are nici servodirectie in standard, in comparatie cu un Nissan Micra de 4 ani si 35000 care e la 5000-5500 de euro ai are ac, servodirectie variabila, inchidere centralizata cu telecomanda, radio cd cu aux etc. Sau un Colt tot de vreo 4 ani, sau un Yaris tot de pe-acolo. Si inca ceva: toate au caroserie galvarizata. Si apropo, cam toate stau mai bine in statisticile de fiabilitate, nu de ieri, de azi, ci de vreo 10 ani. Ce nu vrei sa intelegi tu e ca Dacia poate avea concurenta sh careia i-ar face fata doar pentru ca e noua. ps: imi cer scuze posesorilor de Dacia daca se simt jigniti, incer sa port o discutie cat de cat constructiva cu cineva care te face analfabet si idiot daca nu esti de acord cu el iar tu ii demonstrezi concret ca se inseala.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • Serios Carlos? Daca spunem toti in cor ca Dacia este o masina extra, mega, fantastica la 8, 9, 10 000 de euro inseamna ca avem toti cultura auto? Cu siguranta ca pentru banii ei este o afacere buna pentru cine vrea o masina in primul rand noua si fiabila. Dar sa nu uitam ca totusi sh-ul ala de care zici tu poate ca a costat cel putin dublu cand a iesit pe poarta fabricii. Si poate ca nu intamplator. Si poate ca e o afacere buna. Si poate ca e mai confortabil, mai sigur si are o tinuta de drum mai buna decat Dacia, ca poate si din cauza asta a fost mai scump. Si poate ca a fost totusi o masina intretinuta, cumparata direct de la proprietar cu cartea service la zi si este intr-o baza de date . Ti-o spune asta cineva care conduce zi de zi asa ceva. Si ca sa vezi, e totusi multumit de masina lui. Care apropo, are mai multa electronica decat Dacia. Concluzia la care ai ajuns dupa ce ai citi asta e probabil ca urasc din suflet "carutele" Dacia. Si evident sunt un cocalar ca mi-am luat de banii de Logan o masina nemteasca veche de 2 ani si 25000 de km parcursi. Iar in cazul asta tu nu ai inteles nimic.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • @praf in ochi este dovada ca unii mai gandesc si cu capul lucrurile, ca o masina noua si mai ales low cost are si avantaje si dezavantaje clare pe care multi ori nu le inteleg dar se dau mari cunoscatori in ale masinilor, ori nu le stiu si iarasi se dau destepti. Dar cum romanul se pricepe foarte bine la fotbal, politica si masini se accepta, ca deh, e democratie. @ironR, ai uitat un cometariu interesant al unuia din fruntea Renault, in fata caruia un user probabil daca ar putea s-ar inchina: http://observator.a1.ro/extern/Dacia-Lodgy-lansata-la-Salonul-Auto-de-la-Geneva_56149.html ... daca ti se pare boring iti recomand direct 00:50. Este ceea ce incerc sa spun de multi timp, insa asa cum am zis... la fotbal, politica si masini se pricep toti romanii.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • Da, bine zis, designul este un lucru cat se poate de subiectiv. mesajul meu se adresa celui care spunea ca designerii au fost beti sau ceva de genul asta. Nu ai cum sa nu remarci faptul ca un Scenic arata mai bine. si fac referire la Scenic pentru ca e tot un Renault. Si nu ma refer la ce spune promotor... daca lor li se pare ca masina asta arata fantastic e fix parerea lor... eu nu as zice acelasi lucru, ci doar ca are un design placut, la nivelul pretului cerut de Renault. Si referitor la Skoda, declaratia de marca mai ieftina a a lui VW a fost facuta acum mai bine de 12-13 ani, cand inca se fabrica Felicia si care era considerata alternativa ieftina a lui VW la Golf. Pentru ca asta urmarea initial VW, sa faca din Skoda o marca mai ieftina iar banii sa vina tot la VW. Intre timp lucrurile s-au schimbat, Skoda a avut vanzari tot mai mari si asta a crescut si pretul. motiv pentru care nu mai e vazuta chiar ca o varianta mai ieftina alui VW. La asta m-am referit. Este foarte posibil ca in 10 ani si cu dacia sa se intample la fel, adica preturile sa creasca, sa se apropie si mai mult de ce ofera Renault pe motiv ca oricum s-ar vinde. deocamdata este o diferenta destul de vizibila intre ce ofera Dacia si ce ofera Renault. Ori intre ce ofera Passat de exemplu si Superb... chiar te gandesti daca se merita sa cumperi Passat.:)
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
Pagina
12345...339340341...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău