• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @bozzo, un design atragator impune si el niste costuri inca din perioada de proiectare a masinii. La masina asta singurele locuri unde nu s-au facut compromisuri au fost spatiul interior si probabil tehnica robusta, ca la orice Dacia dealtfel. Cu siguranta ca renault stie ca fata de un Scenic de exemplu arata mai urat, insa Lodgy este mai ieftin. @@dcb, te-ai intrebat vreodata de ce numai Dacia ofera cele mai mici preturi. Faptul ca nici un concurent nu ataca segmentul asta de pret nu inseamna ca e incapabil. Oare chiat atat de naivi sa fie Toyota, VAG sau PSA cand au hotarat sa tot amane lansarea unui concurent pentru Dacia? Ideea e ca nu se incadreaza in preturile practicate de ei si inteleg altceva prin low cost (VAG intelege prin low cost Skoda- care e drept ca nu mai e tocmai ieftina pentru ca vanzarile sunt foarte bune... asadar de ce sa nu luam mai multi bani de la clienti?!, Toyota are Daihatsu -care e drept ca nu e si la noi, iar PSA prefera sa ramana la preturi mici cu masini precum 206+ sau C1, uitand parca faptul ca a spus candva ceva de renasterea lui Talbot). Am mai spus-o, e vorba si de cum obisnuiesti piata cu produsele tale, Renault de multe ori practica preturi mai mici decat concurenta directa. Si acelasi lucru il practica si Kia sau Hyundai.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • Au trecut atatia ani si nici pana acum cei care au inteles defapt ce inseamna marca asta pentru Renault sunt parca tot mai putini. Masina asta nu are cum sa nu se vanda bine, din simplul motiv ca se ofera multa masina cu multe dotari la un pret imbatabil, mult sub concurenta directa. Dar cine crede ca si-a cumparat o adevarat referinta a segemtului, tocmai ala face gura ca are o adevarata bijuterie pe 4 roti. Nici macar oficialii Renault nu sustin asta. Iata ce zice domnul Carlos (nu cel de mai sus din comentarii, e o simpla coincidenta de nume): http://observator.a1.ro/extern/Dacia-Lodgy-lansata-la-Salonul-Auto-de-la-Geneva_56149.html - cine nu are rabdare sa vada tot sa sara direct la 00:50. Tineti cont ca asta o spune un oficial. Pentru cei pe care i-am bagat in ceata daca sunt patriot sau nu, daca sunt pro sau impotriva Dacia, nu zic decat ca urez Daciei (pardon, Renault) vanzari record, ca mari vor fi sigur si nu pot sa nu remarc faptul ca Dacia vine cu niste dotari demne de concurenti mult mai renumiti si mai bine cotati. Se pare ca proverbul cu buturuga mica e cat se poate de adevarat.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • @C-G-C, sti care e deosebirea majora intre masinutele astea de clasa mini (inclusiv tripletii) si Sandero? In primul rand au fost gandite sa fie (printre) cele mai bune din clasa. Ori la Sandero s-a mers pe alt principiu, cel au suficientului la aproape orice capitol. Defapt cam asta inseamna Dacia. In rest nu mai are rost sa despicam firul in 4. Eu am condus si Logan si Sandero si 107 si ca sa vezi, si Up!. Asa ca nu zic din auzite. in fine, fiecare crede si face ce vrea cu banii lui. Eu zic ca nu se compara cu Sandero. In primul rand, asa cum am mai zis concurentul masinii asteia este Twingo. Sandero e o alternativa low cost dintr-o clasa superioara cu plusuri si minusuri mai mult sau mai putin sesizabile, in functie de perceptia si gandirea fiecaruia.
    Afaceri orăşeneşti
  • Felicitari castigatorului, este o masina interesanta, insa nu una care, cel putin in opinia mea, ar trebui aleasa drept castigatoarea unui asemenea concurs. Ideea este ca ar trebui sa fie o masina care sa si-o permita cat mai multi, asta inseamna ca castigi un titlu drept "masina anului". Ori o Ampera care costa 35-40000 de euro nu cred ca si-o permit atat de multi cat isi permit, culmea, un Up! care a iesit pe 2 si care e de vreo 5 ori mai ieftin sau un Focus care e de vreo 3 ori mai ieftin. Repet, nu contest perfomantele lui Volt/Ampera, doar ca e totusi cam fortata nota. Da, e vorba de economie, tehnologie de ultima ora si tendinte moderne. Si sigur va dati seama singuri ca cei care si-o permit sunt totusi destul de putini.
    Chevrolet Volt/Opel Ampera a obţinut titlul "Maşina anului 2012"
  • Serd, si mie mi se pare acelasi lucru in privinta spatelui. Interiorul imi place, fata de CLS... nu e rau.
    Mercedes-Benz A-Klasse - primele imagini
Pagina
12345...340341342...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău