• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasa, ca e Twingo bestseller la vanzari.
    Afaceri orăşeneşti
  • Antonny, sti care cred eu ca sunt singurele avantaje ale unui Sandero fata de masina asta? Spatiul interior mai mare si probabil dotarile ceva mai bune. In rest... nu prea se compara nici ca tinuta de drum, nici in privinta confortului, nici ergonomiei, nici performantelor si nici a consumului (diferenta de consum e de cel putin un litru/100 km, si vorbim de cifre declarate de producator). Iar daca e sa se "bata" cu ce ofera Renault, acela e Twingo, nu Sandero. Pentru ca oricum sunt masini din clase diferite.
    Afaceri orăşeneşti
  • @jiji Ba eu cred ca e din cauza costurilor. Si iti dau un exemplu simplu: motivul pentru care Logan are butoanele de la geamurile electrice intre scaunele din fata este tot din cauza costurilor. Ok, acum veti spune ca nu era mare lucru daca puneau butoanele pe bord si cresteau pretul cu 10-15 euro sa zicem. Dar incearca sa inmultesti asta 10-15 euro cu cateva sute de mii de unitati vandute si vezi la ce costuri ajungi. Pentru ca, chiar daca iti recuperezi banii la vanzare, mai intai tu, ca producator pierzi niste bani. Si cand poti sa lansezi masina si asa de ce sa nu o faci?! Evident, zic dpdv al producatorului.
    Afaceri orăşeneşti
  • Mereu vor exista si alternative la orice masina. Acum depinde de fiecare si ce vrea de la o masina. Nu contest faptul ca un Rio este ieftin si e o masina buna. Eu am facut drive test cu Up! si mi-a placut. De ce, vezi mai sus si consider ca este o masina cu un pret bun in segment. Unde mai pui ca Skoda va fi si mai ieftina. Nu prea te face sa crezi ca esti intr-o masina de clasa mini, iar asta e un lucru important in opinia mea, mai ales la nivelul asta de pret. :)
    Afaceri orăşeneşti
  • Imi place masina asta. defapt recunosc ca imi plac in general masinile de clasa mini si mica. Asta poate si pentru ca am o astfel de masina si traiesc intr-un oras unde faci in doua ore uneori 3-4km. Revenind la masina cu pricina, masinile mele preferate din clasa asta erau tripletii. Conceptul a fost mai departe de VAG si consider ca a facut o treaba buna. 75 CP pe o asemenea caroserie... cred ca face fata si pe autostrada (pana la o limita, e drept, dar se descurca), 1000 cmc (taxe mici, consum rezonabil), spatiu interior printre cele mai mari din clasa (sa nu uitam ca 250 litri este o valoare pe care inca o mai ofera constructori de clasa mica, adica imediat superioara). Faptul ca geamurile au deschidere tip compas este nu prea un dezavantaj prea mare. Nu am auzit pe nimeni care sa aiba o masina in 3 usi si sa se planga ca nu poate sa deschida geamurile din spate calumea. e drept ca masina nu are 3 usi, insa asa cum am zis... nu e neaparat un motiv pentru care sa o critici. Si nu in ultimul rand, pretul destul de bun.Ramane de vazut cat de fiabila va fi. Dar la o prima privire (si drive test) pare o oferta mai mult decat interesanta. Poate doar Panda sa-i puna bete in roate.
    Afaceri orăşeneşti
Pagina
12345...341342343...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău