• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu nu prea mai vad acel "auto emocion".
    Seat Toledo - primele imagini apar înainte de lansarea la Geneva
  • La nivelul asta diferenta de o secunda pana la 100 km/h este prea putin sesizabila... nu mai conteaza ca ajungi in 5 secunde sau 6 pentru ca diferentele sunt prea mici. Asta o poate sesiza numai un profesionist care a condus mult o astfel de masina sau un pilot. Totusi judecand la rece poate ca alaturi de Megane RS si Seat Leon Cupra, masina asta e una dintre cele mai bune alegeri. Pana la pretul unul Golf GTI mai adaugi optionale de 3,4,5000 de euro. Eu zic ca e ceva, mai ales ca oricum astfel de masini sunt dotate destul de bine. Durerea vine daca te gandesti la revanzare, pentru ca e un segment care in Romania nu prea prinde si devalorizarea dupa 4,5 ani va fi usturatoare. Mai ales ca Mazda nu are aceasi imagine ca Megane RS sau Golf GTI in segmentul asta. Ionut, comparatia chiar nu isi are rostul. Vorbim de cu totul altceva.:)
    Dublă personalitate
  • Eu as zice ca este un consum maricel, insa nu foarte mare. Nu tot timpul un motor mic inseamna si consum redus. Sau poate zic asta pentru ca eu am la un motor de 1.4 un consum in bucuresti de 8-9l/100 in trafic acceptabil. Ca sa nu mai zic ca iarna cand e frig sare lejer de 10 l/100. Este cat se poate de adevarat ca totusi masina mea nu a fost gandita sa consume foarte putin... un Polo sau Fabia cu motor ca al meu au consum mai mic.
    Despărţirea de Aveo
  • Mult succes! Oricum cred ca vanzarile vor fi bune. Poate credeti ca sunt nebun, dar intr-un fel mi-as dori ca masina asta sa se vanda in Romania fel ca pana si sa creada toti ca nu merita atentie, mai bine iti iei Passat sau Laguna (ca oricum Laguna are fiabilitate fantastica, "nu"?). Iar astea au fost doar doua exemple simple.
    Volvo V40 - informaţii complete, galerie foto, primul video
  • Andrei, stai tu linistit ca toti producatorii au piese made in China. Dar nu toti le fabrica la standardele de pe piata chineza. E o mare diferenta. Si referitor la masina, imi place foarte mult. Abea astept sa apara si la noi pentru un drive test macar. Ca de avut... mai greu :)) Dar o singura chestie imi displace... nu pentru ca ar avea ceva masina insa e ceva care nu e pe gustul meu in general: nu-mi plac ceasurile de bord cu afisaj digital. Consider ca unele normale arata mai bine. Si inca ceva: bosii lui Ford au fost foarte destepti cand s-au hotarat sa vanda Volvo pentru ca nu e profitabil. Asa cum au stiu foarte bine ce fac si cand au renuntat la Land Rover si Jaguar. Cred ca peste 3-4 ani la fel se va intampla si cu SAAB.
    Volvo V40 - primele imagini ale compactei suedeze
Pagina
12345...342343344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău