• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu inteleg foarte bine si va dau dreptate amandurora. Nu este vorba ca Volvo nu ar fi in stare sa creeze un astfel de model. Sunt marci care deja sunt pe segmentul asta, evident calitatea este impecabila si cu toate astea vanzarile nu se ridica la nivelul asteptarilor. Parerea mea e totusi e cam devreme pentru un astfel de model, as acorda mai multa atentie unui compact (care da, stiu, e pe drum - dar mai multa concertrare pe promovarea lui de exemplu) si unui model de clasa mini, segment care se pare ca e tot mai in voga (Mini se vinde bine de cand a aparut, Audi A1 la fel, are vanzari bune... ca sa nu mai zicem ca reteta se plica foarte bine la Fiat 500, Citroen DS si probabil la noul Beetle). Aici eu cred ca ar mai fi loc, pentru ca concurenti directi ar fi doar 2, dar Mini are un oarecare "handicap" ca e pe piata de vreo 10 ani, iar A1 este de un an. Nu zic ca nu este bine ce tinteste Volov, nici vorba de asa ceva. Doar ca... mare atentie! :)
    Volvo a depus patentul pentru un model ce ar putea rivaliza cu S-Klasse
  • Parerea mea e ca Volvo se cam joaca cu focul. Poate va avea succes in Asia, unde Gelly e un nume mult mai cunoscut decat in Europa sau State. Ori sa te intri pe un segment unde cam totul e la cel mai inalt nivel si imagiea lui Clasa S, Seria 7 sau A8 sunt impecabile... e cam riscant. VW stie cel mai bine.
    Volvo a depus patentul pentru un model ce ar putea rivaliza cu S-Klasse
  • De acord cu Carlos. Pe de alta parte din cate am inteles Citan va fi un fel de urmas al lui Vaneo, care sa recunoastem, pentru Mercedes a cam fost un esec la vanzari. Asa ca era cam riscant sa proiecteze de la 0 un urmas care nu prea a fost bine primit pe piata. Riscul de a arunca pe fereastra multi bani era cam mare. In plus, faptul ca sunt 2 constructori diferiti, in sensul ca unul ofera masini premium si celalalt de masa nu inseamna ca Renault nu stie sau nu poate sa construiasca masini de calibrul lui Mercedes. Insa nu asta este ideea aliantei. Renault are mai multa experienta pe un anumit domeniu (gen utilitare si masini electrice), iar impartirea tehnologiilor cu alte marci inseamna limitarea costurilor de proiectare a amandurora. Ideea e ca se construieste acelasi model de ambii constructori, cu tehnica aproape in totalitate la fel, dar pentru fiecare constructor costurile de proiectare au fost mai mici decat daca fiecare isi facea treaba de la 0. A nu se intelege faptul ca Mercedes ar ajunge sa ofere masini gen Renault sau Renault ar ajunge sa fabrice masini gen Mercedes.
    Succesorul lui Renault Latitude va fi dezvoltat alături de Mercedes-Benz
  • Unde e "emotia"?
    Seat Mii cu cinci uşi - al treilea membru al familiei de oraş Volkswagen Auto Group
  • Paul. daca pentru tine produselel Apple sunt varza inseamna ca nu ai avut de-aface cu nici unul. Mi citeste o data ce am scris: ti se pare o nimica tota sa lasi calculatorul pornit timp de 5 ani, sa ii fortezi componentele zilnic mai bine de 6 ore si sa nu dea nici un semn de oboseala nici pana acum? Mie nu. Pe de alta parte, trebuie sa fi foarte atent cand iti iei un Apple, sa il folosesti pentru ce a fost gandit. Altfel ti se va parea ca e varza, f scump si ti-ai luat o foarte mare teapa.
    Toyota vrea să bată recordul absolut de vânzări în 2012
Pagina
12345...346347348...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău