• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Este vorba de unul dintre cele mai mici preturi dintre partipipanti, nu fata de concurenta. Si nu spun cel mai mic pret pentru ca e posibil ca Panda sa fie mai ieftin decat Up!. Astfel de masini au destul de multe avantaje, mai ales in oras (motor mic, taxe mici, consum mic, mai usor de parcat, spatiu suficient pentru cumparaturi de la hipermarket sau iesiri scurte de weekend- sa nu uitam ca Up! are un portbagaj de 250 de litri, o valoare care acum cativa ani era media la clasa mica (!)). Si nici in afara orasului nu se fac de ras, chiar si 60 de cai pe o asemenea caroserie nu ridica probleme chiar asa de mari pe autostrada. Normal ca nu poti avea pretentii de sportivitate, dar se descurca acceptabil. Nu e de mirare ca astfel de masini au cautare tot mai mare. Si iata argumentele mele pentru care consider ca Up! merita sa castige. Sau Panda. :)
    OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera sunt finaliştii Car of the Year 2012
  • Eu nu inteleg cum poate iesi Car of the Year cea mai scumpa sau una din cele mai scumpe masini. Daca ne referim la nivel continental sau mondial (gen Masina Anului in lume) inseamna ca trebuie sa fie o masina buna, practica, cu dotari bune pentru cat mai multi locuitori de pe continentul respectiv sau la nivel mondial. Ori si-o permite un neamt de exemplu (si nu orice neamt) o Ampera sau un Range Evouque, insa sunt multmai multi cei care isi permit o Panda, un Up! sau un Focus cam peste tot in Europa. Iar o masina mica poate fi si desteapta, cand a aparut prima generatie de Panda a castigat titlul de Masina Anului.
    OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera sunt finaliştii Car of the Year 2012
  • cred ca ar fi foarte interesant sa spuna fiecare ce a votat si ma ales de ce.Eu am votat Up!. De ce, vedeti la categoria Drive-test.
    OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera sunt finaliştii Car of the Year 2012
  • Si te mai miri de ce in Romania Dacia vinde masini ca painea calda. Oare toti cei care isi cumpara o Dacia isi doresc o dacia in locul unui Golf V de 5 ani-6 ani? Am asa o maaaare banuiala ca la mijloc e si mana lui Constantin Stroe si a bosilor de la Renault.
    Taxa auto 2012 a fost promulgată de Preşedintele României
  • Mi se pare ca lista de dotari standard e ceva mai mare la Aygo. Plus ca sunt optionale pe care 107 si C1 nu le ofera, gen ESP. Si parca nici jantele de aliaj nu sunt nici optionale. Si o parte din banii in plus se regasesc si in designul ceva mai dinamic... adica nu arata chiar ca o bomboana pe roti cum sunt C1 sau 107. :)
    Toyota Aygo primeşte şi el un facelift
Pagina
12345...352353354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău