• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Poate nu mai arata asa dinamic ca generatia precedenta, insa asta nu inseamna ca e o masina urata. Miscarea cu masina asta mi s-a parut inteligenta inca de la inceput. Adica un CLS la jumatate de pret, iar clienti pentru asa ceva exista, chit ca e facuta pe platforma de Passat. Unde mai pui ca nici concurenta nu prea are. Cat de buna e dpdv calitativ parerile sunt destul de diferite.
    Noul Volkswagen CC - versiunea europeană vine luna viitoare
  • Pai avem asa: "Nu producem canapele pe roţi.": Lincoln, Cadillac "Şi nu luăm maşini de volum pentru a le rebrandui şi a le vinde ca maşini premium": clar un atatc la Audi. Pe principiul pe masinile noastre premium nu e scrisa si denumirea unei marci de masa, asa cum scrie pe un Audi. Este normal ca cei de la BMW sa incerce chiar si prin declaratii subtile sa atatce Audi, pentru ca marca asta a crescut in 10 ani enom. Nu prea e piata niciunde in lume unde vanzarile Audi sa nu fie pe plus si sa nu ameninte BMW. In plus, atata timp cat posesorii de Audi vor fi mai multumiti decat posesorii de VW, atata timp cat la nivel mondial Audi e vazut (mult) mai bine ca VW, atata timp cat Audi sta mai bine ca VW in mai toate clasamenete, cat presa auto spune este peste VW, nu prea cred ca nu e asa si ca nu se ridica la nivelul lui BMW sau Mercedes. Sunt prea multe argumente pentru ca Audi sa fie considerat un constructor premium de inalt nivel. PS: Gadea are Q7 :)) :p
    Topul premium în 2011: BMW, Audi, Mercedes, Volvo. BMW: "Noi nu producem canapele pe roţi"
  • Sincer sa va spun pe mine nu ma mira prea tare stirea asta. Lucrurile erau chiar asa inca de pe la sfarsitul anului trecut, insa putini erau cei care recunosteau asta, mai ales in ceea ce priveste Volvo. Faptul ca Volvo a crescut mult de cand s-a despartit de Ford incerc sa o spun de mult timp si toti au zic ca vorbesc aiurea. Poftiti dovada! Nu iti trebuie un "stapan" de renume ca sa faci lucrui foarte bune, ci un manageament foarte sanatos. Ma uit la cum au crescut si cresc in continuare Volvo, Range Rover sau Jaguar si sper sa ajunga la acelasi nivel si SAAB intr-o zi. Degeaba ai o masina buna daca lumea nu stie asta, ca nu iti tine de foame o bucata de fier. Restul e poveste. Mowgli, bine ai revenit! :)
    Topul premium în 2011: BMW, Audi, Mercedes, Volvo. BMW: "Noi nu producem canapele pe roţi"
  • :) Evident ca e vorba de gusturi si pentru categoria lui un Evoque nu e tocmai scump. Dar asa cum am mai zis de data asta e vorba de o masina care sa potriveasca nevoilor a cat mai multor oameni. Si iti pun o intrebare simpla: care crezi ca e mai practic in oras, un Evoque sau un Up!? E adevarat insa ca pe autostrada comparatia nu isi are rostul. Dar daca tinem cont ca vorbim de o masina care poate merge omeneste cu 130-140km/h nu cred ca "dracu' e atat de negru" daca mergi fie si cu un Up! sa o Panda. Bine, "dracu' " nu mai e la fel de placut. :p Si inca ceva: eu nu cred ca Evoque se va vinde mai bine ca Up!, din simplul motiv ca cei care-si permit un Evouque sunt mai putini decat cei care isi permit un Up!. Daaar, daca tragi linie si calculezi veniturile din vanzari s-ar putea sa ai o surpriza, pentru ca un Evouque costa cat 3 VW-uri Up!
    OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera sunt finaliştii Car of the Year 2012
  • Sa-ti raspund, sa nu-ti raspund?! Ideea e ca sansele sa iti poti cumpara o masina care sa iti satisfaca o parte considerabila din nevoile zilnice (a se intelge si urbane) le au masinile mici. Un Evouque te va usca de bani la cumparare, la combustibil (mai ales in oras-apropo, Up! am inteles ca vine in standard si cu sistem start-stop!) si la intretinere. Ca sa nu mai spunem ca dupa 3 ani se devalorizeaza vreo 10000 de euro. Ori o masina mini de 3 ani vechime are un prag sub care nu prea mai ai cum sa mai cobori, ca oricum a fost destul de ieftina si noua. Si referitor la Lastun si Trabant mai citeste o data cu atentie al doilea comentariu postat de mine si incearca sa intelegi ideea. ;)
    OFICIAL: Panda, Up, Evoque, DS5, Focus, Yaris şi Ampera sunt finaliştii Car of the Year 2012
Pagina
12345...351352353...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău