Noul Volkswagen CC - versiunea europeană vine luna viitoare

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 16.01.2012
Volkswagen a publicat noi informaţii despre versiunea europeană a noului CC facelift. Modelul german a primit o faţă nouă şi beneficiază de pe urma celor mai noi sisteme VW.

Esential

300 de cai putere oferă cea mai puternică versiune a modelului Passat CC.
140 de cai putere livrează dieselul Blue TDI, cea mai economică şi ecologică versiune a noului CC.

După debutul mondial în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, în luna noiembrie a anului trecut, Volkswagen CC se pregăteşte şi de premiera europeană, fixată în cadrul Salonului de la Geneva. Până atunci însă, constructorul german publică o serie de noi imagini şi informaţii despre versiunea europeană a modelului coupe, oferit deja la test începând cu aceste zile. Şi Automarket va merge la sfârşitul lunii pentru a testa, vreme de două zile, noul Volkswagen CC în Sudul Franţei, pe şoselele Coastei de Azur.

Asemeni celorlalte modele din gamă, noul CC preia ADN-ul mărcii şi se aliniază la normele de design inaugurate de Golf. Klaus Bischoff, şeful de design VW, a redesenat complet aspectul frontal şi posterior pentru a oferi publicului un facelift în adevăratul sens al cuvântului.

Tehnologie nouă şi opţionale mai multe

Restilizarea a adus cu sine şi o serie de tehnologii noi, precum şi o listă de dotări mai bogată. Volkswagen CC se bucură de lumini bi-xenon, de proiectoare adaptive, lumini LED posterioare şi anterioare, praguri cu inserţii din aluminiu, volan multifuncţional, o cameră care detectează semnele de circulaţie şi un sistem care ajustează faza lungă în funcţie de ceilalţi participanţi la trafic (Dynamic Light Assist).

O premieră pe CC este şi sistemul Side Assist Plus cu Lane Assist, responsabil pentru supravegherea benzii de circulaţie şi a unghiului mort.

Lista de opţionale este completată de climatizarea scaunelor şi de masajul acestora.

Şase motorizări: 3 dieseluri şi 3 "benzinare"

Volkswagen oferă noul CC alături de şase motorizări diesel şi benzină. Cei care preferă un coupe economic pot opta pentru versiunile 2.0 TDi de 140 şi 170 de cai putere, echipate cu sisteme start-stop şi de recuperare a energiei la frânare. Va exista însă în gamă şi o versiune Blue TDI, dezvoltată pe motorul de 140 de cai, capabilă să respecte normele de poluare Euro 6, menite să intre în vigoare în 2014.

Pentru fanii benzinarelor, Volkswagen pune la dispoziţie unităţi cu 160, 210 şi 300 de cai putere. Toate motoarele pot fi comandate împreună cu transmisia automată DSG, iar pe viitor, o parte dintre ele, cele cu resurse mai generoase, vor primi şi ajutorul tracţiunii integrale 4Motion. 

Comenzile pentru noul Volkswagen CC vor fi deschise începând cu sfârşitul lunii februarie şi începutul lui martie în Germania şi Luxemburg.

Va urma apoi restul Europei şi la mijlocul anului pieţele din SUA, Rusia şi Asia.

Comentarii (26)

  • tot urata in draci a ramas....decat sa investeasca vw in toate reclamele de prost gust si toate prostiile pe care le vezi zilnic la tv si pe toate saiturile...mai degraba de banii aia ar incerca sa scota un model NOU, nu un facelift la facelift la facelift la fece........penibili
    40 53
  • Ce stie rumanu ce e aia ciucalata!
    36 23
  • Imi place
    + design frumos, interior calm si placut.
    + motorizari si tehnologie.
    - pret, design placut dar totusi "un pic" cam uzat.
    28 28
  • :)
    Versiunea anterioara era mult mai interesanta,mult mai promitatoare.

    Acum au cumintit-o,arata ca un Phaeton pe alocuri,cu influente de Passat.

    Designul nu a evoluat,ci a fost standardizat intre celelalte modele.Ceea ce va afecta CC-ul.
    44 8
  • @
    Mai bine arata primul model.
    Motorizarile tot acelea sunt. Chiar nu mai scot ceva nou ? Macar in gama TDI ar trebui ceva nou, care sa inlocuiasca 2.0TDI...
    Ca de obicei aceleasi motorizari:
    2.0TDI: 140CP, 170CP
    1.8TSI: 160CP
    2.0TSI: 210CP
    3.6FSI: 300CP
    31 10
  • CC
    fata plina de crom..grila mi se pare mare prea impozanta in comparatie cu liniile in general calme ale designului..spatele mai bine ca inainte insa per ansamblu VW sufera la cap. "parfum"..un CC trebuie sa aiba o imagine mai dinamica.Opel a reusit cu Insignia, nu inteleg ce-i lipseste VW ca sa faca aceiasi pasi.
    12 6
  • Design anost.Modelul vechi e mai frumos.
    29 12
  • grigore
    Passat...
    Pentru mine e suficient de coupe Passat-ul! Mai ieftin, mai practic, mai aratos!
    16 4
  • Amarok-ul este unul din putinele modele VW caruia i se potriveste noua filosofie de design aplicata de constructorul german
    17 2
  • multe din parerile de mai sus cred ca se vor schimba in momentul cand va aparea pe sosea
    17 18
  • l-au facut si pe asta urat, cum a zis cineva mai sus, din fata se vrea ceva iar din lateral si spate altceva...
    14 9
  • asta e masina urata?, vai de daciile voastre...........
    20 13
  • ****
    pacat arata mult mai bine modelul de pana acum
    15 4
  • dumy78
    Nu cred ca diferenta pana la Phaeton mai merita ............
    5 6
  • Turkish
    @Grigore: iti recomand sa citesti fabulele lui Lev Tolstoi si mai exact "vulpea si strugurii"

    Exterior putin fad, iar la interior aduce mult prea mult cu banalul passat. Totul depinde de pret: daca va fi intre 23-35 de mii, se merita, insa orice alt interval mai mare, cred ca e mult prea mult.
    7 7
  • @Excomunicatorul
    felicitari prietene ai spus totul...un model mai aparte al celor de la vag a fost banalizat,a intrat in rand cu passaturile,jetele si celelalte.pacat de el...
    9 5
  • Poate nu mai arata asa dinamic ca generatia precedenta, insa asta nu inseamna ca e o masina urata. Miscarea cu masina asta mi s-a parut inteligenta inca de la inceput. Adica un CLS la jumatate de pret, iar clienti pentru asa ceva exista, chit ca e facuta pe platforma de Passat. Unde mai pui ca nici concurenta nu prea are. Cat de buna e dpdv calitativ parerile sunt destul de diferite.
    9 6
  • andy.s
    ?????
    Modelul vechi e mai frumos decat acum asta la fel BMW etc...
    3 4
  • gulliver
    e frumusel cat de cat in varianta 2011 dar parerea mea ca insignia si mazda 6 sunt si peste asta nou ca design. mai ales insignia si mazda htachback.
    4 5
  • bmw fan
    Aceleasi motorizari fratilor?bataie de joc!Cum naiba sa dai 30 000 pe asa ceva?
    6 10
  • cosmin
    era normal
    dar ce motoare doriti domnilor? din 6 nu va convine nici unu, pare curios avand in vedere ca sunt toate 6 motoare f bune . vreti ceva nou doar ca e nou ? banuiesc ca majoritatea si ar dori un 1,6 diesel..eventual cu vreo 250 de cai ca asa i romanu fudul ..sa am frate cai cand stau la semafor nu ?. si cand merg pe autostrada inexistenta ..sau ma rog pe bucata dintre turda si gilau, sa am frate cai si sa consume 2% ca bani nu prea ` este ` . mda. spunea cineva de niste struguri mai sus .
    @bmw fan...ai fi uimit sa afli ca bmw are aceleasi motoare de vreo 15 ani. cu modificarile tehnologice de rigoare dar care vad ca nu te intereseaza . conteaza doar ce scrie pe spate la tine..in speta 2.0TDI
    7 3
  • Gheorghe
    Sa vedem
    Eu cred ca un logan tunat arata mai bine ca asta..
    0 7
  • iulianiulianb
    aloo!!!, nea gheorghe...
    bravo!!!, loganul tau tunat cu doua dungi pe capota si cu nr de giurgiu te caracterizeaza, de fapt, toti de aici care dau vot rosu, sunt fanii tai. Am auzit-o si p-asta, sa compari logan cu aceasta super-masina, ia aminte baiete; MADE IN GERMANY, A FOST SI VA RAMANE THE BEST.
    4 3
  • BAI NEA GHERGHE....
    ai rupt tot netuu' cu comparatia ta, sa mor de ras nu-alta, "LOGAN TUNAT E PARCAT" in fata acestei "nemtoaice", nici tu nu stii povestea cu strugurii....
    6 4
  • fiare
    ce face special masina asta ,circula fara carburant ?,pina la urma tot un fier este la care devenim sclavi pe proprii nostrii bani . Circulam pe drumuri proaste ,platim taxe aberante (rovinieta ,taxa auto ),aceste taxe deja sunt bagate in pretul carburantului ,mai si stricam masina pe drumurile noastre s-au doamne fereste te buseste un ,,bulgar ". Despre ce vorbim ,despre cum arata ,cum ar trebui ,discutii banale,nu am logan dar este masina buna unde ajunge al cu mertanul ajunge si cel cu loganu ,problema este de pret si intretinere.
    2 4
  • Daniel_C.
    Frumusica ,dar parca constructorul german nu a venit cu nimic nou.Bordul este cam simplut.Le-au luat-o inainte cei de Hyundai cu i40.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru