• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • In primul rand singurul motiv pentru care VW lanseaza repede, poate prea repede, urmatoarea generatie de Golf este pentru ca doreste sa fie cu un pas inaintea concurenteti din toate puctele de vedere. Sau cel putin asta lasa de inteles. Inca o dovada ca VAG vrea sa fie constructorul numarul 1. Se preconizeaza de pe-acum vanzari foarte bune, mai ales ale lui Golf VII si viitoarea Skoda Octavia. In plus vanzari foarte bune se ateapta si la segmentul mini, de la Up! si echivalentul Skoda. Cel putin asta e parerea mea. Iar in ceea ce priveste designul, VW mizeaza pe unul CONSERVATOR si asta pentru ca prin asa ceva se regaseste ca si marca dpdv al designului. Conservatorismul lasa impresia de obicei si de seiozitate (in cazul de fata, fata de masina). Iar in privinta calitatii, fiabilitatii, Golf este printre primii in ceea ce priveste calitatea, fiabilitatea, fie ca asta o spun clientii, statisticile sau presa. Numai unii romani, in speta fani Renault te scuipa daca nu zici ca ei.
    Noul Volkswagen Golf 7 se va lansa la Salonul de la Paris
  • Cel mai interesant e ca a trecut ceva timp de cand a murit si totusi multi cand vorbesc de Senna se intristeaza si acum. De vazut: http://www.youtube.com/watch?v=OMG8aupe2l4&feature=related
    FEATURE: Ayrton Senna şi Bruno Senna - Pasiunea pentru curse a unei familii de campioni
  • Pai daca Toyota va veni anul asta nu cred ca va face mare lucru. Cel putin in general asa se intampla, primul an fiind de acomodare mai mult. Eu totusi zic ca Audi nu prea va mai avea concurenta, problema Toyota punandu-se in cazul lui Porsche.
    OFICIAL: Peugeot se retrage din cursa de 24 de ore de la Le Mans!
  • In primul rand Dacia este principalul motiv pentru care la Renault nu prea a fost criza. In al doilea rand unul din principalele motive pentru care Dacia se vinde foarte bine e faptul ca, de exemplu un neamt, isi permite sa-si cumpere o masina noua cu 3-4 salarii medii. Cand face chestia asta el nu va compara ca romanul Logan nou cu Golf nou care costa dublu (nici macar cu C'eed) pentru ca el e constient ca zicala "cat dai atat face" este adevarata. In al treilea rand nu cred ca e un roman care si-a cumparat Logan pentru ca si-a dorit neaparat Logan. Eu cred ca si-a cumparat pentru ca a vrut o masina noua din principiile generale care tin de o masina noua si cam atat.
    Dacia în 2011: scădere în România, creştere în Europa
  • Un parteneriat cu Land Rover eu zic ca ar fi unul bun. Volvo ar veni cu tehnica generala, Land Rover cu sistemul 4x4 si ar iesi ceva dragut. XC60 este un exemplu prin care Volvo a demonstrat stie cum se construiesc nu numai sedanuri si break-uri.
    Volvo caută un partener pentru a construi un crossover compact
Pagina
12345...350351352...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău