• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Sunt tare curios daca ai prefera actualul Picanto si peste 10 ani in detrimetul unui Up!. Dar stai, ca tu oricum ai o namila de masina intr-un oras sufocat de "gipane". Ma rog, fiecare isi cumpara ce vrea. Dar niciodata nu am inteles de ce ai avea nevoie de o asemenea masina intr-un oras ca Bucurestiul (poate imi explici tu). Adica intr-un loc unde o masina de clasa mini, care se descurca fara probleme si cu un motor de 60 CP si unde XC90-ul tau va fi doar o masina mare in trafic si cam atat. Si pentru domnu' care se tot intreaba, Logan a fost conceput ca o masina medie in toate privintele, mai putin spatiul interior. Ori Up! a fost conceput sa fie una din referintele segmentului. Nu ma credeti? Mergeti la un drive test. Va e lene? Stati pe net si comentati cum le stiti pe toate. Sau incepeti macar de aici: http://www.automarket.ro/test-drive/volkswagen-up-3-usi-41300.html Si apropo, Picanto e defapt un i10 ci sigla Kia. PS: am o masina mica. Urmatoare masina va fi tot mica.
    Volkswagen Up! cu cinci uşi - primele imagini oficiale
  • @Cum si-au batut joc de SAAB? VW nu cred ca are masini chiar slabe... lasa, ca e GM pe primul loc si tehnic un Cruze sau Spark sunt peste Jetta sau Polo... Asta o spun unii care cred ca asa e, nu cei care au un VW. Voi nu intelegeti defapt politica de marketing a lui VAG (in mare e vorba de principiul de ce sa schimbi ceva ce e in regula, ceva care tehnic face fata si se vinde). Fie ca va convine sau nu, fie ca vreti sau acceptati sau nu, sunt modele VAG care sunt referinta segmentelor. Zic asta clasamentele, mecanicii, presa auto si mai ales proprietarii. Iar faza referitoare la Apple NU se refera la tehnica ci la la design (simplu, facil si totusi cu personalitate). Dar e democratie, nu conteaza ca ne spunem parerea sau contrazicem pe cineva civilizat sau nu.
    Bătaie pentru primul loc în topul constructorilor: VW contestă cifrele GM
  • Cand ii acuzam pe cei de la GM pentru manageamentul de 2 lei pe care l-au aplicat lui SAAB tot timpul, unii care ziceau ca nu e tocmai asa. Uite ca (din nou) nu prea m-am inselat. Daca ii intrebi pe cei din conducerea GM totusi de ce au cumparat SAAB si mai ales ce au vrut sa faca cu marca asta vor ridica din umeri. Vorbim totusi de cel mai mare constructor auto din lume care se pare ca e mare doar cu numarul de masini vandute. Atat. Dar norocul lor e ca sunt multi. Defapt nu ma mai mira nimic, daca au vrut sa vanda Opel, adica una din marcile profitabile ale grupului. Noroc ca le-a dat Merkel peste bot.
    FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
  • Hai, razvanis, nu exagera. Iti dai seama ce penibil trebuie sa se simta un sofer de Renault Magnum cand are sub el un super motor si se gandeste ca marca asta face si Logan...
    Volkswagen: "Vrem să fim echivalentul lui Apple în industria auto"
  • Breee, voi nu ati inteles ideea. Tipul nu se referea la tehnica, ci la design. Asa poate ca ar mai merge. Poate.
    Volkswagen: "Vrem să fim echivalentul lui Apple în industria auto"
Pagina
12345...349350351...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău