• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "De asemenea, cred ca majoritatea occidentalilor nu si-ar lua Dacia ca masina personala." Zi-mi si mie cati posesori de Dacia iti pot spune ca si-au cumparat un Logan nou pentru ca si-au dorit foarte mult. Sunt prea putini cei care gandesc asta. In schimb cei care si-au cumparat Seria 3 de exemplu sau Passat sh, da, multi chiar si-au dorit unul. Sunt masini la care au visat de mult timp. Ori cati cand inchid ochii se viseaza ca sunt la volanul unui Logan? :))
    Fanii Dacia Duster organizează a doua reuniune naţională
  • Mai, eu am ceva cu testele astea de anduranta, mai ales facute pe cateva mii de km. Nu e chiar un test de anduranta, sunt putine sanse sa se intample ceva cu acea masina in primele mii de km. Iar daca s-ar intampla ceva ar fi nasol. Tragic chiar. Imaginea acelui model ar fi lovita puternic datorita principiului (ideii) "daca imi face probleme acum, oare la 50-100000 de km ce ma asteapta?!" Nu cred ca iti poti face o idee concreta despre o masina in 3 luni si atat de putini km. Sa mai traca cateva revizii, sa se mai lase motorul si sa vezi atunci cat consuma, sa se mearga mai mult timp pe drumuri de orice calitate (evident, nu coclauri) si atunci sa se vada cat de solida si fiabila e masina. Ca la inceput merg toate. Fiabilitatea si calitatea unei masini, cel putin in opinia mea, nu se vede in mai putin de 50-100000 de km. :)
    Final de test cu Hyundai i20
  • Stai tu linistit, ca nu doar Ford stie ce inseamna motoare supraalimetate in ultimul hal. Altii isi duc motoarele de 1.2 si 1.4 la 120 sau 170 CP. Faptul ca VAG nu a facut asta cu un motor de 1.0 este din simplul motiv ca au unul de 1.2 care poate fi supraalimentat usor. Si ce rost avea sa proiecteze un motor de 1000 cmc ca sa-l supraalimenteze cand puteau face asta cu unul pe care deja il aveau. Logic, nu?
    Motorul de un litru de la Craiova intră pe Ford Focus: 125 CP, 4.2 litri/100 km
  • Masina asta va fi un hit la vanzari, insa in niciun caz in Romania. Pentru ca, vedeti voi, romanul e mai inteligent, mai intelept decat un italian, francez, englez sau neamt care aleg asa ceva in locul unui Passat, Seria 3 sau Golf. Dar lasa, ca oricum nu" se compara sub nici o forma o masina gen Up!, 107 sau Citigo cu Logan. Unul din motivele pentru care imi place tara mea: la fotbal, politica si masini toti (dar toti) romanii se pricep. Fie ca esti maturator de strada, inginer sau cioban nu ai cum sa nu te pricepi de minune, cel putin la masini. V-am claxonat, deci v-am salutat! :))
    Skoda Citigo cu cinci uşi - prima imagine a unui viitor bestseller
  • Sunteti amuzanti, stiati? PS: o masina foarte tare. Nu foarte scumpa, de calitate ok (acum aruncati cu rosii) si cu care nu e doar o simpla masina de clasa mini.
    Viitorul Volkswagen GT Up! va avea 110 cai putere
Pagina
12345...348349350...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău